Bosorka Anička
Cesta k Aničce byla složitá. Měla jsem Fridricha - Škodu 105 a držet dvě auta pro mne nebylo únosné. Navíc jsem toužila po eRku, asi po vzoru své sestřičky. Ale shánění eRka byl jeden průšvih za druhým, takže jsem to vzdala. A pak se to seběhlo všechno ráz na ráz.
Volal kamarád, že zdědil krásnou Škodu 110L, kterou ale nemůže držet a jestli bych nevěděla o někom, kdo by si ji vzal. Do toho mi někdo v Praze naboural Fridricha a já se rozhodla Škodovku adoptovat. Jak stárnu já, stárnou i moje vozy, jen značce jsem stále věrná.. nejdřív Felicie, Favorit, 105ka a teď 110ka.
Jela jsem na čtení poesie do Brna, kde majitel Škodovky Aničky bydlí a poprvé ji v garáži viděla. Byla jsem fascinována. Prostě krása. Snad bych si ji byla hned odvezla, kdyby si majitel nechtěl udělat ještě "rozlučkovou jízdu". A tak jsem se vrátila domů sama. Bohužel jsem v Brně s sebou neměla foťák, takže jsem nepřivezla žádnou dokumentaci... a všichni na ni tak čekali !!!
Byla jsem nervozní a natěšená, jak malé dítě, ale musela jsem to ještě tři týdny vydržet. Převoz Aničky se čím dál více oddaloval, tu neměl majitel čas, jindy byly cesty nesjízdné. Konečně víkend před Vánoci přišel ten pravý čas. Škodovka byla úspěšně, vzdor počasí, převezena z Brna do Kralup nad Vltavou, kde bydlím.
Chystala jsem se fotit a psát, ale skolil mne bacil a já jen trpně koukala z okna. Anička byla tou dobou už převezena k tátovi na pozemek, kde bude spinkat do jara. Sice ne v garáži, kterou nemám, ale v čistém prostředí a pod bedlivým dozorem. Mezi svátky se konečně podařilo nafotit pár snímků a tady jsou.
Anička je Škoda 110L typ 717, rok výroby 1973
Má modrou barvu, dvouoké čelo. Až na drobnosti je v původním stavu. Má červený interiér a černou palubní desku. Koženka v celém vnitřku je ve stoprocentním stavu, palubka je na vrchním dílu popraskaná. Volant je původní, bohužel prasklý.
Lak je bohužel trochu horší, místy je proleštěný, místy přestříkávaný a na dveřích u řidiče je kytováno.
Pravý zadní blatník je ve špatném stavu, u dveří je silně zkorodovaný, bude ho třeba vyměnit. K autu jsem dostala oba nové zadní blatníky takže to nebude problém.
Kola jsou origo, 155/14, momentálně s pneumatikami OR6. Na kolech jsou krásné poklice Škoda.
Chromy na celém autě jsou udržované, až se přeleští budou blízko dokonalosti.
Motor je čistý a v bezvadném stavu, má pár drobných odchylek od originálního stavu, které se ale časem dají dokopy.
Anička se nebude nijak tunit, bude udržována jako originál.
Anička je ten nejkrásnější Vánoční dárek jaký jsem mohla dostat !!!
14. únor 2006
16. leden 2006
15. leden 2006
15. leden 2006
14. leden 2006
11. leden 2006
5. leden 2006
5. leden 2006
5. leden 2006
5. leden 2006
5. leden 2006
5. leden 2006
4. leden 2006
4. leden 2006
4. leden 2006
4. leden 2006
4. leden 2006
4. leden 2006
4. leden 2006
4. leden 2006
4. leden 2006
4. leden 2006
3. leden 2006
3. leden 2006
3. leden 2006
3. leden 2006
3. leden 2006
3. leden 2006
3. leden 2006
3. leden 2006
3. leden 2006
3. leden 2006
3. leden 2006
3. leden 2006
2. leden 2006
2. leden 2006
2. leden 2006
2. leden 2006
2. leden 2006
2. leden 2006
24. únor 2006