Wladovo RSo
Historie:
Moje Erko je model 81. Sjelo z výrobní linky v Kvasinách listopadu 1980. Je to jeden z posledních vyrobených kusů vůbec. Jsem sice jeho čtvrtým majitelem, ale již třetím v naší rodině. Prvního majitele neznám, druhým byl děda(koupil ho v roce 84), třetím moje máma a nakonec já. Už budeme mít s erkem tříleté výročí. Každý majitel se na něm více či méně podepsal, ale musím říct, že auto bylo vždy garážováno a jeho stav tomu na začátku úprav odpovídal. Jistě všichni znáte předchozí variantu v modré metalíze - je k vidění zde na webu v článku Wladovo ER .
Jelikož to bylo první auto, které jsem takto robil tak sem na něm nasekal spoustu chyb a ty začli časem vylejzat na povrch. Auto začlo reznout za všech stran a já jsem stále snil o RSu. Jednoho dne se naskytla příležitost koupit za dobré peníze RS sada od pana Krajanského a už to jelo...a jede dál.
Dá li pámbů tak to auto dodělám a budu nejšťastnější člověk na světě. I když s ním zřejmě(určitě) nebudu moct na silnici, využiju každou další příležitost, kdy se s ním svézt...okruh, kopec, sprint. Držte mi palce. :)
Úpravy:
Karoserie:
- přední čelo 130RS včetně integrovaných blinkrů
- okruhová sada 130RS by carlskk
- zrcátka Beskyd sport
- rychloupínání obou kapot
- na pevno vevařený rám dle přílohy J
- příčné výztuhy podlahy
- rozšíření pro 5Q
- úprava motorového prostoru pro použití motoru VW 1.8 8V
Motor + převodovka:
- převodovka na vlečenou nápravu zatím série 3.9(5Q)/4.22(5Q)/4.44(4Q)
- motor základ VW 1.8 8V
- hlava úprava schwejk
- vačka SHRICK/SCHWEJK
- karburace 2 x DCOE45
Podvozek:
- přední náprava M-type hřeben
- čtyřpístky s propojkou
- chlazané kotouče
- štefty 60mm
- sníženo
- přitvrzené tlumiče
- v plánu kompletně stavitelný podvozek handmade by wlad
- zadní náprava vlečená, ale už mám choutky na nápravu od pana Molčana
- zadek vrtané kotouče + čtyřpísty + hydraulická ruční brzda
- dlouhé štefty 100mm
- podtlakový posilovač felicie LaK 1.6
Kola:
- ARC předek 6.25", zadek 9" leštěný límec, zlatý střed
- pneu slick předek Good Year 205/13, zadek AVON 245/13
Chlazení:
- ve výstavbě
19.11.06
Motor bude 1,8 8V audi/VW v úpravě Schwejk na 2x45DCOE
Koupil jsem na předek chlazené kotouče.
Dozadu půjdou vrtané.
Kola mají naleštěné límce a středy jsem nechal nalakovat na zlato.
V současné době se dokončuje garáž takže cca příští víkend se převeze RSo a práce se rozjedou na plno.
Už se nemůžu dočkat až se s ním zas budu piplat. :)
5.2.2007
Hotový posilovač a celá přední část připravena na lak základem.
Pedál plynu.
Ruční brzda.
25.2.2007
Kufr a strop interieru obroušeny a nalakovány základní barvou. Auto odvezeno na vyrámování. Garáž bude 14 dní prázdná tak tam uklidím a budu dělat na motoru atd atd atd
11.3.2007
Auto bude mít rám hotov až příští víkend a tak jsem dělal na saní. Koupil jsem sedačku. Taky jse připravil a nalakoval 4 písty. Už je zbývá jen složit
23.3.2007
Auto se vrátilo z vestavby klece. Začínám podběhy zbavovat vrstev tlumexu. :)
3.5.2007
Na skeletu se intenzivně pracuje. Při obrušování jsem zjistil, že skelet je o dost horší než jsem myslel a tak ho pomalu vyvařuju, odrezuju a natírám základem. Je to práce otravná, ale venek už skoro je.
20.5.2007
Rám nalakován na červeno a celý skelet nastříkán bodyčkem.
V následujícím týdnu budu tahat brzdy.
20.6.2007
Brzdy natahány komplet nové. Bensinová trubka jakbysmet. Nasazeny obě nápravy. Upraveno řízení na hřeben, řazení a ruční brzda. V současné době si hraju se zadníma kotoučema a připravuju se na tahaní elektriky.
22.7.2007
Dopasovávám lamino a kituju a brousím a pasuju a kituju a brousím. :)
Aktualizovány fotky a popis na virtu.
viz. odkaz
aktuální fotky zde: http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id=4&id2=108&id3=2925
22. březen 2007
4. říjen 2006
23. srpen 2006
9. srpen 2006
2. srpen 2006
2. srpen 2006
1. srpen 2006
1. srpen 2006
1. srpen 2006
1. srpen 2006
1. srpen 2006
1. srpen 2006
1. srpen 2006
11. prosinec 2007