8. leden 2002

Michalův "Žlutej drak"

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 5902×, Komentářů: 14, Líbí se Autor: Džon
Michal a jeho žluté eRko

Názor - Džon:

Velmi pěkná kárka, vše je uděláno od základu nově. Ať se podíváte kamkoliv, vše se skví čistotou, a udržovaností. Koženkové sedačky vypadají, že byly částečně nově přečalouněny, výdech chladiče v přední kapotě je proveden tak, že ani zevnitř nebylo poznat, že byl dodatečně navařen. Michal mě v tom i svezl, a musím říci, že jeho neupravená 136ka v kombinaci s převodovkou 4,22 a nízkoprofilovými pneu má v eRku odpich přímo báječný. Maximální rychlost, kterou jsme jeli byla na tachometru 140, ale jede to i 165 (při 6500 ot). Udělala na mě dojem. Na rychlé ježdění po dálnici to nejlepší není, ale ve město toto éro nemá ve své třídě moc konkurence.

Popis úprav:

  • Úzké nápravy, vepředu podložky 3 cm, vzadu 2 cm.
  • Hodně snížené - pružiny zkrácené o 1,5 závitu, auto sedí asi 4 cm nad dorazy a 12 cm nad zemí.
  • Hřebenové řízení - jde krásně zlehka, posilovač brzd
  • Náporový chladič, trubky vedené tunelem. Větrák na chladiči spínán čidlem teploty vody i ručně.
  • Motor Favorit 136 s původní vanou, vodním čerpadlem ze 130ky, spojka talířová 190mm
  • Sací potrubí z Favorita, upravené pro 130kový karburátor
  • Výfukové potrubí z Favorita + sportovní výfuk s navařenou koncovkou z výfuku z Favorita
  • Hliníková kola - otvíráky 4,5x13, pneu Sava 165/65
  • Zadní haubna ze 130 RS
  • Velmi pěkně udělané budíky - reflexní obroučka a ručička s původním černým podkladem
  • Zkrácená řadicí páka
  • Samonavíjecí pásy
  • Sportovní pedál plynu
  • Převodovka 4 stupňová, stálý převod 4,22



Chystané další úpravy:

  • Dořešit čidlo teploty vody v hlavě motoru (nyní je zapojeno v hlavě a měří teplotu hlavy a ne vody)
  • Dát zpět přední mlhovky a vyřešit jejich uchycení (musely být sundány kvůli STK - ostré hrany)
  • Odstranit mírné (pro spolujezdce téměř neznatelné) škubání karburátoru při rozjezdu.
  • 5 - ti kvalt

Nabídka:

  • Pokud by někdo měl zájem mohu zapůjčit kopyto na zadní haubnu (zdarma, proti záloze). Haubna má tvar jako originál 130 RS, ale má přizpůsobené rohy pro použití původních blatníků (stejně to měly 180 a 200 RS).

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 5902×, Komentářů: 14, Líbí se Autor: Džon
Včera 22.9.2004 jsem Tě viděl jet od Letňan dolu do centra. Fakt super kára. Měl jsem radost, že vidim erko v plném provozu.
Není to auto na prodej?Sháním auto už delší dobu ale.......nebo alespon nějaké doporučení.Předem dík Roman 777004876
čus chlape, příště až zase pojedeš nakupovat do Zličína, tak se stav, já parkuju na sídlišti a vždy rád pokecám. Fakt pěkná kára!
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Posli mejl a pokecame trochu vo erku
Beefeater: Nečteš dobře - já jsem jel s Michalem v tom autě po Praze maximálně 140, ale jinak to jelo skoro 170 km/h - jenže na 4 kvalt to v tom řevu nejde jet dlouho.
Naudar, musím ti pochválit tvoje eRko, je moc pěkný, ale nejde mi do hlavy že se 136kou jsi jel max.140km/h. Vždyť já jsem si koupil teď asi před 14-ti dny eRko a podle tacháku jsem jel necelejch 150km/h, ale je všechno originál.
Je to fakt dobry,pravě davam do kupy tu mojí raketu,tak jsem zvědavý co s toho vznikne.Ale vidím,že ti tam chybí podběhy.Reknuti,že ty podběhy tomu dají skvělý efekt.
Máš dost dobrý éro ale aš budu mít svoje tak mu nechám normální motor.
To EEEEEEEEEEEEEEErrrrrrrrrrrroooooooo je fakt dobrý.
Celkem solidní,ale doufám,že to moje bude časem lepší🙂
To auto je uplne SUPER!!!!!!!!!
Čidlo vody můžeš dát do tělesa termostatu ze zadu tam kde je přívod vody z topení.
Ta poslední fotka je naprosto výstavní...
Žlutá je pěkná barva, a to éro je taky super, akorát vám všem závidim, že se nebojíte mít ty favoriťácký motory, já furt nevim, s policajtama nemám dobrý zkušenosti, zvlášť tady v Praze sou všude!