11. srpen 2006

Jakeův budoucí červeňáček

Rubrika: Hundrtky a Litrovky, Přečteno: 4360×, Komentářů: 3, Líbí se Autor: J@k3
Můj (snad splnitelný) sen o stavbě repliky Škody 120S

Poslední dobou jsem sháněl nějaké to kilo se kterým bych mohl jezdit hned poté co udělám řidičák a když jsem se na hundertgangu přesvědčil že opravdu chci kilčo a ne eRko tak bylo rozhodnuto.

Už delší dobu se mi ale honí hlavou jeden nápad - postavit repliku závodní Škody 120S, nejlépe co nejvíce podobnou té s jakou jezdíval můj táta (tátomechanik).

Jak vypadala se můžete podívat ve článku Škoda 120 S - Vladimír Hladík, Milena Krejčů

Když táta prohlásil že vůbec neni proti mému nápadu tak bylo rozhodnuto - je potřeba sehnat kilo s co nejlepší kastlí, zbytek nemusí být nejlepší protože z většiny pude pryč.

Pokus první - o pár měsíců dříve

Již je to delší dobu co jsme sehnali kilo přes Aukro, za 600kč. Vůbec nevypadalo tak jak na fotkách a nejvíc k ničemu byla právě kastle. Teď stojí před barákem a čeká na rozebrání. Za ty prachy aspoň nějaký ty náhradní díly.

Moje Zelená na ND

Pokus druhý - pár dní po HG 2006

Inzerát v annonci který byl zatím jen na netu. Za 2000kč kilo rok výroby 1972 s novou karosérií (tím myšlena výměna karosérie před jakou dobou, tudíž už ne kliky ven). S propadlou STK, což nevadí protože bude nějakou dobu stejně stát v garáži.

Auto stálo hóóódně daleko až někde u Plzně což je pro nás přes celou zacpanou Prahu. Auto opravdu není až moc rezavé, tak jak majitel říkal. Jen na levém blatníku to začíná trošku kvést, ale to se včas zarazí. Pravý blatník je zase poťukaný což taky není takový problém. Jinak zbytek auta a hlavně podlaha a prahy jsou super.

Cesta domů byla ale děsná. Nejdřív táta řval jak to skáče a jak je strašnej ten velikánskej volant a pak auto přestalo uprostřed Berouna jet. Vzali jsme elastické lano a jeli dál. Najednou se lano přetrhlo a tak jsme auto nechali stát hlídané kousek před Prahou. Rapídkovi se ulevilo protože už byl taky značně unaven a tak se jelo domu :(

Foto ihned po koupi a při prvních problémech

10.8.2006

Doma jsme vzali tyč kterou má táta ještě od závodních let, nasedli do 105ky (rapídek byl stále unaven :( ) a jeli zpět pro kilčo. U Rudný jsme sundali nárazník, přidělali udělátko na tahání a jeli dál. Přes magistrálu, bez blinkrů, na tyči... supr, málokdo chápal co se děje. Někdo na nás dokonce ukazoval zvednutej palec. Ještě teď přemýšlím jestli to byla sranda nebo to byl nějakej fanda ale bylo to celkem sympatický gesto :)

Doma jsme byli celkem rychle, konečně. Auto jsme zatáhli do garáže kde bude pár dní stát a pak ho začneme musíme dát dohromady aby dojelo na evidenčku. Hlavním bodem bude otočení spojovačky protože je obráceně :D

Konvoj je konečně doma :)

Jak Lůca připoměla:

Díky 4 Tátomechanik za 2 dny cesty.

Díky 4 Máma za 1 den cesty kdy táhla kilčo na laně

Díky 4 Lůca za 2 den cesty kdy jela v kilču přes prahu na tyči :)

Při 2denní cestě napočítáno:

17 kilek, 1 litr, 7x 1203 a k tomu 7 trabantů v jediné vesnici :)

Časem se tu bude objevovat info pouze o velkých změnách.

Přesný popis změn v deníku


Rubrika: Hundrtky a Litrovky, Přečteno: 4360×, Komentářů: 3, Líbí se Autor: J@k3
4Pů: Hehe, díky 🙂


Teď je venku přední náprava, až jí (snad zejtra) vrátíme tak už bude vrčet. Až uděláme přepis tak se ale zase začne pomalu rozebírat a přestavovat 😉


Myslel sem že lak je hroznej ale po zkoušce leštění tempem jsem jí vyleštil už skoro celou, rozdíl je vidět tady: http://scoteam1.ic.cz/auta/predapo.jpg
No pěkný kilčo a hlavně má pěkný nárazníky!


Tak aŤ co nejdřív vrčí🙂
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Teda bráško, zapomněl jsi dodat, že tvoje sestřička ti pomáhala a naprosto bravůrně zvládla cestu domů (na tyči a přes celou Prahu)🙂)