20. únor 2001

Milanovo éRo

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 17771×, Komentářů: 61, Líbí se Autor: mitom
náš první exponát z bratrského zahraničí

Najskor trocha z historie:

rok vyroby: 1980, som prvy majitel (teda moj otec bol, pokial som mu ju neznarodnil).

Teraz zo sucasnosti:

Karoseria:

  • stale povodny lak (cerveny)
  • predny spoiler vlastnej vyroby (povodne 2 spoilery, teraz su pod sebou)
  • podbehy upravene zo Skody Rapid
  • zadny spoiler cely vlastnej vyroby - prerobene (a rozsirene) zadne blatniky
  • otvaracia strecha
  • tmave folie na oknach
  • ...a vela dalsich drobnosti

Motor:

  • upravene nasavanie
  • tranzistorove zapalovanie
  • zavodny vyfuk pre skupinu A (upraveny - zdvojena koncovka)
  • maximalka: 165km/h pri 6000ot-min

Podvozok:

  • podlozky pod kolami (vpredu hrubky 30mm, vzadu hrubky 50mm)
  • hlinikove 13" disky
  • pneumatiky DUNLOP SP SPORT 2000 205/50 R13

Interier:

  • kompletne prestavana pristrojova doska - vlastna vyroba
  • el. spustanie okien
  • nove calunenie dveri - vlastna vyroba
  • volant priemeru 285mm - vlastna vyroba
  • 4-kanal. zosilovac, 12x repro
  • ...a vela dalsich drobnosti

A nakoniec plany do buducnosti:

  • cela karoseria z laminatu (okrem dveri a strechy)
  • upravene blatniky zo Skody 130RS (uz ich mam doma)
  • upraveny motor z Felicie
  • chladic vpredu
  • 5-stupnova prevodovka
  • 15" disky, pneu nieco okolo 285-335 vzadu a 245 vpredu
  • rozsirenie naprav (M-kove)
  • dorobit interier, sportove sedadla (skrupinove), hlinik. podlahy, novy audio system...

A este par obrazkov:

Tieto 2 su z roku 1997, to som mal este obycajne uzke kola, skoro seriovy interier a pod prednym spoilerom bolo "lizatko" (tusim tak sa tomu u vas hovori). To uz nie je - zaprel som nim o zem na rovnej asfaltke, ked som obiehal akesi Daewooo.

- Takto to teraz vyzera zvoknu

- ...a takto zvnutra.Zatial nedorobene. Hotova je iba pristrojovka. Tie kable pod pristrojovkou patria muzike - repro su aj pod sedankami a vo dverach.

Další vývoj:

Na jar 2001 som konecne dorobil elektricke spustanie okien spolu s novym calunenim dveri. Pribudli tiez Al-pedale a prerobil som rucnu brzdu, aby bola cela o cca 10cm vyssie (budem robit vyssi tunel). Tiez som si hned za nu prirobil hydrauliku, keby som daval dozadu kotuce a ovladanie sytica islo tesne pred zadne sedadlo a tiez vyssie o 10cm.

V lete 2001 som dostal napad zucastnit sa na Tuning zraze v Dunajskej Strede sutaze o najhlucnejsi vyfuk. Na to ma vplyv hlavne vyfukova sustava a v malej miere aj vzduchovy filter. Takze do eRka som namontoval filter KingDragon a priecny tlmic nahradila trubka priemeru 60mm a dlzky okolo 30cm.

Po tychto upravach sa jazdne vlastnosti mierne zlepsili, zato zvukova kulisa sa zmenila k nepoznaniu. A ako som dopadol? Namerali mi 124dB pri 8500ot/min. Umiestnil som sa na 3. mieste, takze som si domov odniesol krasny pohar.

Na niektorych strankach o autach byvaju ich karikatury. Erko som ale nikde nevidel, tak som si nakreslil vlastne...

A este dva "EVO" obrazky mojho eRka. Takto som chcel pretvorit moje eRko v dobe, ked som este nemal moznost zohnat kit na RS. Niektore vecicky ale pojdu aj na erESO (vratane lakovania), takze nezostane iba pri tychto pocitacovych studiach.

Leto 2002:

Laminatova karoseria sice este stale nie je hotova, ale dokoncil som aspon zastavbu sedaciek SPARCO EVO2 s Renaultackym sklapacim mechanizmom. Tu je par obrazkov, ako to v mojom eRku vyzera:

Rok 2003:

Pomaly som pokracoval vo vyrobe karoserie, ale volneho casu som mal tento rok velmi malo, tak sa toho od minuleho roku vela nezmenilo. Dorobil som cely predok a zadne celo a mam rozrobene zadne blatniky a zadnu kapotu s kridlom v style Porsche 935. Tiez som povodne Beskyd-sporty vymenil za zrkadla v style BMW-M3. Ako vyzeraju na eRku mozete vidiet na nasledujucich obrazkoch


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 17771×, Komentářů: 61, Líbí se Autor: mitom
Auto je majitele a může si s ním nakládat jak on uzná za vhodné, navíc poslední aktualizace je z roku 2003, tak si to majitel stěží přečte a v době vzniku auto jistě více lidí zaujalo, než urazilo.





Možná jsi nemusel plýtvat časem a dělat tu ze sebe hlupáka. Chtěj nebo nechtěj, tyhle stránky se stále jmenují Škoda 110R - tuning.
Natrafil som náhodou na túto stránku...


Prepáč, ale to auto nie je nič moc. Mal si ho spraviť do originálneho stavu a nie takto zohýzdiť...


Ak chceš športiaka, tak si kúp nejaké auto, ktoré tento účel splní lepšie. Nie robiť z Š110R Ferrari. To auto aj tak nepôjde nejako výnimočne, navyše má nulovú bezpečnosť.





Od posledného príspevku prešiel dlhý čas a možno aj autor zmúdrel a išiel do niečoho iného - nie takto zbytočne plýtvať peniazmi...
@Juris: Tie zrkadla som tam daval, ked ich este nemal kazdy. Pacia sa mi a necham si ich tam...





@Luca a Jake: Je to moje auto a robim si ho po svojom... 🙂 Tych 130RS - kompatibilnych replik su uz mraky, ja chcem nieco ine...
Teda Mitome... Jak se rika proti gustu zadny disputat, ale mam pocit ze tvoje gusto se casem docela zmenilo a z meho pohledu k horsimu.
Vypadá to zajímavě jen ty zrcátka už mi v dnešní době připadnou víc než okoukané.Chce to něco originálního na takový stroj, když už se s tím takhle mazlíš tak s nima švihni o zem a vymysli něco nového.Jinak smekám.


Juris
Hrůza, promiň, ale příde mě nevkusný
Veru ani neviem, odkial tie obrazky mam. Je to uz davno. Je to S100 urcena na rallycross.
Osmiválec BMW,hmmmm,taky bych si nechal líbit.A na kterých webech je možný vidět Škůdku s motorem T 613?Prolezl sem celej intrnet a na takovýhle kousek


sem nenatrefil-jedině snad na tu Oktávku ve stylu AC Cobra,ale bez fotek motoru.
Tych verzii je viac. Jedna moznost je T613 (aj s napravou) - to uz som v niekolkych skodovkach na webe videl. Dalsia moznost je BMW (najradsej sedmickovy osemvalec), skratit kardan,... Tiez je mozne, ze tam dam nejakeho silnejsieho japonca... Este neviem. Bohuzial uz na erESO nemam tolko casu, ako som maval a aj financie teraz idu viac do mojej novej Fiesty a menej do RS.
Co tam dáš místo zadních sedaček???????Motor????!!!!!????A jaký???Jesli Tatra


613,tak se vám obdivuji Mistře!!!!!!!!!🙂
Uz vyše roka mám nachystaný hliníkový plech - ten s takými tými lístočkami. Ten pôjde na podlahu. Ale všetko má svoj čas. Teraz sa hrám s karosériou, potom tam dám namiesto zadných sedačiek motor a až keď bude auto pojazdné a nalakované, potom prídu na rad takéto maličkosti...
kamo napadlo ťa dať tam nejaké koberce???Také plastové čo sa teplotou prisposobujú povrchu,to by nebolo na škodu.
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Lada: Ano, urobil som z nerezu novy drziak. Zhora je zahaknuty o sklo (U-profil) - je to vidiet na 2.obrazku. Dole je prisrobovany o dvere tymi istymi srobami, ako sklo (obidvomi - t.j. je to take velke L-ko). Cela ta kovova cast je tak tvarovana, aby sa po pritiahnuti sama dotlacala o sklo. K tomu je prisrobovane zrkadlo a dolaminovane niektore casti, aby to posobilo ucelenym dojmom.
rastos: Beskydy nepredam. Tych par korun ma pri tak drahej prestavbe nezachrani 😉 a este sa mi mozu hodit, ak by som sa niekedy pustil do stavby roadsteru...
Ja tie beskydky za rozumnu cenu kupim-bez problemov🙂Milan vidim ze tu vznika ozaj seriozny projekt!Sa mi paci. Ta predna kapota je vekmi pekna.Praci cest....
Nazdar Milane. Tak sedačky jsi tam už dostal. A teď mi poraď zase ty, jak jsi tam na ty dveře napasoval ty zpětné zrcadla ? Zdá se mi, že jsi udělal nový držák a zaháknul za okno a dole jak ? nebo jsi jen upravil ten původní ? Taky jsem o něčem podobném přemýšlel, ale mám teď v dílně úplně nový BESKYSPORT tak nevím nevím... Laďa
Tak chlape tomuhle rikam narez!!Ja sice delam do zlute barvy ale na tohle se kouknu rad.Pic a budu sledovat Tve pokracovani
Klobuk dole Mitom, fakt pekny kus parce!
Je z Renaulta 19 Coupe. Je to Ladov napad z tychto stranok (upravy / interier / sedacky z R19 - Ghia). Ale musel som ho dost moc upravit, aby donho tie sedacky vosli a aby sa to cele aj hybalo.
Z jakého Rencka máš ten sklápěcí mechanismus k těm sedačkám. Něco v tomhle stylu potřebuji také.
Nadhera........
K tej aktualizacii: Stale sa hram s tou laminatovou karoseriou (ked mam cas). Teraz robim 3. verziu zadneho kridla (ala porsche 935 - uz snad poslednu). Karoseria (laminatova) je viacmenej nahodena, ale este to zaberie vela casu a nechcem to dopredu zverejnovat, aby mi niekto, kto ma viac volneho casu "nevykradol" napady. A tiez by ste tu vsetci prisli o ten moment prekvapenia (wow-efekt) ked to tu potom zverejnim v celej svojej krase...
Tož to by chtělo nějakou aktualizaci. Hoď nám nějaké obrázky. Dík.
Raz som videl S120 "skratenu" na jeden rad sedaciek. Asi mas na mysli to...
Ahoj Milane,super kárka,to teda jo!!Nedavno jsem brousil po netu a narazil jsem na stránky nějakych němců a tam viděl například škodovku která měla uřízlou karoserii tak,že z ní zmizely zadní sedadla stalo se z ní kupé..Neviděl si to taky?
Nemam slov....
Fakt dobrý-zatim nejlepší co jsem tu viděl.
ja ja ja das ist.....
Das ist gut
Milan: Zkus to nestoji to moc.Doporučuji na bílé triko.
Paradox: Prima napad, asi to urobim aj ja 🙂
Krásný obrázék(kreslený) Rka.Nechal jsem si ho natisknout na tričko neva?
Fajna Skoda
Nazdar Martine. Ten potah volantu je cesany silon (tusim tak sa to vola). Uz sa ale vraj nevyraba. Ale asi by sa to dalo nahradit mikroplysom.
Ahoj Milan,


Mam malicky dotaz ohledne volantu.A to cim ho mas potahli.Potrebuji zmensit volant u sveho "martinovo ero".A nevim cim to mam potahnout aby to vypadalo pekne jako tvuj.


Jinak ta vypln dveri je super
Moc krasna kara.Hodne stesti a radosti pri dalsich upravach.Hlavne zadna nehoda. Mechanik
Jedna novinka bude - uplne nova RS karoseria, ale "trocha" odlisna od klasickej RS. Lenze tak skoro to nebude... Vyplne dveri su cele robene doma. Iba madlo je z feldy, ale upravene, takze namiesto otvarania dveri je tam ovladanie okinen. Motor na spustanie okien je univerzalny, tlacitka su z mercedesu.
Zatim to vypada moc dobre. Super sedacky! Budou nejake novinky? A z ceho mas ty vyplne dveri? A z ceho to stahovani oken?
Clovece! Takto moc to vychvalovat nemozes! To si budu vsetci myslet, ze som si to sem napisal sam... 🙂
Je zo fekt nářezový éro fekt jsem z něj úplně hotovej ještě jsem takový nikdy neviděl to auto má fakt duši je to fekt dělo jen tak dál chlape preju ti spoustu dalsi inspirace mej se fajn cagos WASSERmann
Tieto "Beskyd sporty" by si teoreticky mohol pohladat na vrakoviskach. Inak velmi podobne (myslim ze polske), ale s inym uchytenim (nie moc peknym) som videl v Trnave v SpeedyCars.
Zhanam nieco podobne a nemozem to nikde zohnat. Na mojej kare mam zrkadielka zo 120, ale tie sa mi velmi nepacia, nie je to bohvieco. Tak dikes.
Spetne som kupil (teda vtedy este moj otec) pred cca 18 rokmi v mototechne... Sorry, toto si asi nechcel pocut, ale taka je pravda...
Nazdar, chcem sa ta opytat. kde si zohnal spetne zrkadla. Tvoje auto vyzera super, vydel som ho uz aj nazivo a v casopise Autotuning.
Bude to lepsie... A o moc!
Ujde to,ale mohlo to byt lepsi!!!!!!!!!
Petr: Ten V-meter je prerobeny z palivomeru, ale moc presne to nieje (je logaritmicky). A bolo s tym kopa roboty (stupnica kreslena propisotom,...). Premyslam nad inym (kupovanym), len nestiham... A kam som ho zapajal, to uz si nepamatam. Je to uz par rokov... Tusim kdesi, kde je napetie po nastartovani. Mala to byt nahrada V-metru na tom paneli vlavo dole, ale mam tam stale obidva, a ten dolny je presnejsi.
Nadhera... Super, bomba... Chcem take iste upravy exterieru. Poradi mi niekto zo Slovenska niekoho, kto sa tym zaobera? Ocenim akukolvek infosku...
moc hezké eRko, hlavně interiér. Zajímalo by mě z čeho tam máš ten voltmetr, chtěl bych si ho tam dát taky, protože když člověk vidí přesně kolik mu to dobíjí, je to bomba. Jo, ještě bych chtěl vědět jak ho tam máš zapojenej. Normálně k žárovce na dobíjení?????
Super interier.