O stránkách...
Kdysi dávno, přesně to bylo někdy na podzim roku 1999, si Džon koupil Škodu 110 R. Byl tehdá ještě naprostý laik, který v autě dokázal najít akorát motor (u eRka až na druhý pokus) a volant. Nějakou dobu jí měl na ježdění, pucování, luxování a oprašování. Potom ale několikrát uvařil a zničil motor, tudíž se s tím muselo něco udělat.
Velkej Pája
čestný prezident)
- Inicioval tento projekt, a je jeho pravým duchovním otcem.
- Při opravdových problémech s "know-how", je to většinou on, kdo přijde s řešením, které funguje.
- Majitelem eRka zatím ještě není. Momentálně váhá mezi příbuznými modely 110 R a 911 turbo. Tak uvidíme...
- Poskytuje týmu přes léto zdarma pracovní prostory.
Džon si řekl, že když už by měnil motor, mohl by se pusit do několika úprav, o kterých párkrát mezi řečí slyšel. Protože ale vůbec nevěděl jak, zkusil internet, o kterém je známo, že tam naleznete vše. V té době to ovšem neplatilo pro úpravy eRek.
Ryan Scappers
(ředitel technické sekce)
- Stál u zrodu stránek a výrazně v začátcích pomáhal sepisovat první články.
- Zasvětil ostatní do základů "eRkaření".
- Jako první z nás byl majitelem eRka, napůl se svým bratrem "Ještěrem". Do 18 let s ním bez ŘP najezdil 5.000 km bez nehody a po obdržení ŘP druhý den eRko naboural.
Naštěstí v té době už znal Ryana a Ještěra, kteří o eRku již dost věděli a měli své zkušenosti s jeho opravami. Ovšem o úpravách toho moc nevěděli. Takže povečerech přemýšlel s ostaními jak co udělat a začal dávat dohromady první verze těchto stránek. Napsali pár nedobrých článků, bez fotek, bez nákresů, ale na radu Velkého Páji zatím stránky drželi v tajnosti, dokud nedostanou alespoň nějakou úroveň.
Ještěr
(poradce pro paranormální jevy)
- Jako jediný z nás má odvahu řešit problémy o kterých absolutně nic neví. Překvapující je, že mu to většinou vyjde.
- Ryanův bratr
- Papírový majitel jejich eRka. Nakonec od Ryana jeho podíl odkoupil.
Na podzim 1999 koupil Džon nabouranou 125ku ze které měl všechny součásti na zamýšlenou přestavbu. Zima ale přicházela, a proto musela akce počkat na jaro. 1.1.2000, kdy by bylo krásné datum pro uvední stránek do provozu, nebyla stále jejich úroveň dostačující. Takže nic naplat. Na web se sice dostaly, ale bez propagace a bez umístění odkazů na vyhledávacích serverech. Byly stále tajné.
Pájík
(jednatel a kibic)
- Když jsou všichni zoufalí, přijde vždycky "poradit", nebo se zeptat "jak jim to jde"
- Dává pozor aby se neušpinil
- Byl krátce také majitelem jednoho eRka
- Převod auta dokáže na DI vyřizovat 3 dny
- Džonův bratr
Džon toho stále o přestavbě moc nevěděl, ale jako zázrakem se mu podařilo zkontktovat přes všemocný internet Laďu, úpraváře a znalce každým coulem. Taže se pustil s Ryanem na jaře 2000 do přestavby. Někdy jim pomáhal i Velkej Pája a Ještěr. Pájík se chodil ptát "jak jim to jde". Obrovskou zásluhu na zdárném konci má Laďa, který Džonovi radil přes internet a odpovídal trpělivě na každou jeho otázku, či problém, kterých nebylo málo.
Džon
(levná pracovní síla)
- Hybná síla celého projektu. Naučil se kvůli tomu HTML.
- Autor největšího počtu článků (musim se pochválit... pozn. Džon)
- Majitel žlutého eRka, o kterém vlastně tyto stránky jsou. Jsou zde v článcích popsané všechny na něm provedené úpravy. Bez tohoto eRka by nebyly úpravy a nebylo by stránek.
- můžete se na něj obrátit s jakýkoliv problémem (zdejší email), ne že by všechno věděl, ale zná lidi, kteří by mohli vědět.
- Pájíkův bratr
Všechny úpravy, které udělali a problémy, na které narazili, si Džon zapisoval a z průběhu celé přestavby si dělal fotky. Tyto zápisy a fotky putovaly na stránky a celá věc začínala být zajímavější. Konečně "menu" nezelo prázdnotou. Po skončené přestavbě, na podzim roku 2000 Džon konečně stránky představil veřejnosti.
Laďa
(odporný poradce)
- Nastupuje s radami zkušeného eRkaře, když už je zbytek týmu v koncích.
- Majitel "Pepina", který vyhrál 2. cenu v kategorii upravených eRek na Mělníku 2000
- Na obrázku je 12. zleva ve 3. řadě
- Výrazně pomohl pozvednout technické znalosti ostatních členů týmu, a úroveň stránek
- S týmem spolupracuje přes internet.
Stránky se rozjely vpravdě výborně. Mnoho kladných reakcí autory povzbudilo, bylo opravdu znát, že stránky, ač nebyly vytvořeny zrovna profesionály, ale spíše fandy-amatéry, byly přijaty s nadšením. Dokonce byl v Praze uspořádán jeden menší sraz v hospodě, a lze tvrdit, že to bylo velmi užitečné ("...kde jsi to dokázal sehnat..."), poučné ("...musíš nahoře povolit dva šrouby...") a příjemné ("...slečno, dám si ještě jedno...").
Takže tímto vám chtějí autoři poděkovat za vaši přízeň, protože bez čtenářů by jejich dílo nemělo smysl.
(za 110 R TEAM sepsal Džon)
10. červenec 2006
6. červen 2005
2. červen 2005
1. červen 2005
29. březen 2005
1. únor 2005
13. říjen 2004
15. duben 2004
12. únor 2004
9. leden 2004
8. leden 2004
12. listopad 2003
12. listopad 2003
22. srpen 2003
2. srpen 2003
3. červen 2003
3. červen 2003
10. květen 2003
5. duben 2003
5. duben 2003
4. duben 2003
4. duben 2003
1. duben 2003
31. březen 2003
31. březen 2003
27. březen 2003
23. březen 2003
7. březen 2003
3. březen 2003
7. únor 2003
23. leden 2003
23. říjen 2002
16. říjen 2002
25. září 2002
25. září 2002
17. září 2002
7. srpen 2002
27. červenec 2002
2. červen 2002
16. květen 2002
10. duben 2002
23. březen 2002
21. březen 2002
9. březen 2002
9. březen 2002
8. březen 2002
3. únor 2002
30. leden 2002
23. leden 2002
3. červenec 2007