7. červenec 2007

Š110R GreenDream - technická data

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 15744×, Komentářů: 19, Líbí se Autor: Láďa Ladič
stručný popis poslední zprovozněné verze

- HISTORICKÁ DATA -

vyrobeno:

29.1.1977 v závodě KVASINY

výrobní čísla:

karoserie - 5037631, motor - 688541/4*

původní barva:

hnědá, asi č.2480 ( http://www.skoda110r.com/view.php?cisloclanku=2005091103&stromhlmenu=2 )

zakoupeno:

10.6.1977, Mototechna Tábor

1.majitel:

od 13.6.1977 do 30.5.1979 - Petr Pelc z Unčína u Teplic (před prodejem z nesdělených důvodů vůz přelakován na zeleno)

2.majitel:

od 12.6.1979 do 23.9.2003 (reálně do r.2001) - Miloslav Černý z Ústí nad Labem (GO karoserie v r.1984, výměna motoru za 120LS po GO v r.1999)

3.majitel:

od 23.9.2003 (reálně vyženěno 14.7.2001 a v péči od 8/2002) - Vladimír Cettl z Ústí nad Labem

* * * * *

- AKTUÁLNÍ TECHNICKÁ DATA -

barva:

zelená metalíza zn. Mipa, č. B-6-0310-4

karoserie:

od r. 1984 všechny blatníky, přední čelo a prahy v pozinku, od r. 2008 přední spoiler "kvasinské lízátko".

váha:

930kg (včetně povinné výbavy, všeho nářadí atd.)

motor:

eMkový blok Š120, od GO v r.1999 najeto cca 20.000 km, hlava a písty 120LS, od r.2004 - hlava zvětšené kanály, přitvrzené ventilové pružiny a snížená o 0,5mm, vačka 260°, setrvačník a řemenice odlehčeny, spojkový přítlačák 180mm s hvězdicovou centrální pružinou,karburátor SEDR z Š130, od r.2005 seřízený a přetryskovaný na kubaturu 120 (115/190 a 135/160), od r.2006 elektronické zapalování ETZ 06, od r.2008 "C" vahadla a hliníkové tyčky zdvihátek sacích ventilů

převodovka:

pětistupňová (včetně konzole řazení) z Š125 na mokré poloosy, stálý převod 4,22 , GO a zástavba v r.2005

chlazení:

vodní okruh - původní chladič (měděné lamely), od r.2004 s elektrickým ventilátorem z Audi 2.3, spínaným přes teplotně regulovatelné relé Topcar II, od r.2005 přídavný náporový chladič s výkonem cca 3/4 zadního, měděné trubky vedené venkem pod podlahou

nápravy:

přední - šnekovka s eMkovými rameny, zadní kyvadlová úzká, GO v roce 2004, pružiny původní nezkrácené, tlumiče plynokapalinové zn. Kayaba

brzdy:

hlavní válec origo bez posilovače, od r. 2004 přední brzdy čtyřpísty z Š130 s vrtanými kotouči, zadní bubnové brzdy s pístky Š130 22mm

kola:

litá jednodílná kola Loukotě 5,5J/13", pneu Barum Brillantis, vpředu 175/65, vzadu 185/60

* * * * *

- VÝKONNOSTNÍ DATA -

spotřeba:

8 až 10,5 l na 100km podle stylu jízdy

maximální rychlost:

165 km/h

zrychlení z 0 na 100 km/h:

16,3 vteřin

výkon motoru dle Davesova AnaDyno 2.1.12

(http://web.datriware.com/index2.php?ses_web=2&ses_id_lang=0&item=350):

výkon - 44kW (60PS) při 5.537 ot/min

kroutící moment - 89Nm při 3601 ot./min.

nejvyšší dosažené otáčky - 6.600 ot./min.

výkon / váha - 1PS / 17kg vozu s řidičem

* * * * *

Z Ústí zdraví hravý Láďa Ladič pravý :o)

* * * * *

Článek o Š110R GreenDream na akcích a srazech můžete číst zde >>>

Sprint GreenDream versus Žluťásek můžete shlédnout zde >>>

http://www.youtube.com/watch?v=ax15Cidl95U

Sprint GreenDream versus Kóča můžete shlédnout zde >>>

http://www.youtube.com/watch?v=gHOUy3U2u90

Kalendář s vozem Š110R GreenDream pro rok 2008 si můžete prohlédnout zde >>>

http://11-55.nolimit.cz/kalendare/2008-skoda-110r-greendream.html

Kalendář s vozem Š110R GreenDream pro rok 2009 si můžete prohlédnout zde >>>

http://11-55.nolimit.cz/kalendare/2009-skoda-110r-greendream.html


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 15744×, Komentářů: 19, Líbí se Autor: Láďa Ladič
Majo já na to nešel takhle precizně. Vlezl jsem tenrát pod auto, změřil prostor za spoilerem, který se stejně nakonec vyměnil za úplně jiný a na pana Jandače jsem šel s prosbou, aby vytvořil chladič asi 9x7x70cm a tak nějak to dopadlo. Žádnej technickej výkres jsem nepáchal a eReSa nestudoval.
jasnee to je riadne vyspekulovany chladic. kontaktoval som jednu firmu na slovensku s prosbou o vyrobu dakeho chladicu a povedali poslite si rozmeri pripadne vykres a neni problem tak sa chcem opytat nejake rozmery by sa nedali poskytnut? 😀 pripadne ak mate niekto rozmery origo chladica z RSky ale do čela ho davat nebudem isto! preto som "bezradny"
Majo přídavný náporový chladič byl dělaný na zakázku u pana Jandače z Ludvíkovic, tedy nejde o chladič z něčeho jiného.


Vyndanej ho můžeš videt na poslední fotce této fotogalerie:


https://www.skoda110r.cz/article.php?aid=777&olimage=24018
môžem sa opýtať? náporový chladič je robený alebo z niečoho?
Aha, děkuju 🙂 Neskromně se musím coby čtyři roky notoricky propadající student pochlubit, že nebýt toho, že jsem na Angličtině zapomněl na vliv královny Viktorie na rozvoj britského impéria, Shakespeara a Beatles, odmaturoval jsem s vyznamenáním! 😀
Ha, chtěl jsem Ti napsat, že se o Tobě dozvídáme zajímavá fakta, neb já se ženil o prázdninách, ale chyba byla v mém zápisu, neb neženil jsem se 14. června, ale 14. července 2001.





Nicméně opožděně gratuluji ke složení významné životní zkoušky. Všichni, kdo jsme si tím prošli, někteří až ve čtyřiadvaceti při zaměstnání, víme, o čem mluvíme! 😀DD
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Tato informace nemá žádný praktický dopad, nicméně jsem zjistil, že jsi se ženil ve stejný den, kdy jsem já maturoval 🙂
Karle na Š100LL už mám celou sadičku přední i zadní a př. čelo v laminátu, aneb u kila odhazuji přebytečná kila. Jó to takový zadní čílko kdyby bylo v laminu 😉
Láďo, ještě jsem si vpoměl, že Ferda tam měl zadní blatníky na 71, ty by se ti taky šikly, pokud budeš přestavovat.....
Jojo, v jeho době se jezdilo zásadně na koníka😀
No neblni mi hlavu Hansi, tak Ty fakt myslíš, že ten sex opravdu neni všechno? Že by Ziki Freund opravdu krapátko přestřelil? Nebo možná nezakusil tůůůnjing ;oDDD
dobre vyzera aj obiehanie s R5 turbo. Tiez dobry trhac asfaltu.
Noo,LL to neni jen o obsahu, ale o ostatnich komponentech ktere se daji montovat na motor. Mam moznost se svezt s VW Jetta 1,3l turbo,sekvencni prevodovka,chladic na turbo,metanol vstrikovani,atd.


A pojede Bawo 325 s 250 PS jako nic. Je pravda ze mi naskocila pri jizde husi kuze 😀 a zjstil jsem zase ze sex neni vsechno 😀DDDDDDDDD !!
No Spyku popravdě 16,3s byl nejlepší čas ze čtyř měření, po vyložení 30 kg nářadí z vozu, nikoliv poviné výbavy. První "sirová" zkouška zněla nepříliš lichotivých 21,1s 😉


A jinak taky Tvých 18s udával výrobce při presentaci vozu, takže mít auto výkonostně ve stejné kondici, jako bylo z výroby, přece taky není špatné 😉





Takže z našich Severkárských pojezdů jsem si odnesl osobní poznání, ke kterému jiní už dááávno dospěli, že má smysl zvyšovat kubaturu, neb prostě líp než 1.1 jede 1.2 a tu i potuněnou zas v klídku překoná 1.3. Druhá věc je, že odlehčování zjevně má smysl a i to ovlivní mé budoucí práce na voze GD 😉
a já myslel že sis dělal s tím zrychlením srandu... to máš teda raketu oproti mému stroji... já to dám za 18 s 🙁
Jo jo, tyhle auta už jsou spíš tak na focení zátiší než na renovaci, ale třeba je ještě nějaká životní role čeká. Zatím fungujou jako neotřelá dekorace, nic víc, nic méně 😉
Tak hlavně, že je zachránil. Snad to i přes svůj stav najde nějakýho dobrýho majitele... Zaujalo mě to hlavně proto, že Tudora máme, ale nedovedu si představit dávat toho co je na fotkách dohromady. Vypadá, že už toho má dost za sebou. To totiž neni taková sranda jako dávat dohromady kilo apod. Tady už je výdřeva a do toho bych asi nepustil...Ale jako jinak fotka je to pěkná😉
Nerad bych to tu veřejně lokalizoval, ale je to z privátního velmi dobře hlídaného dvorku jednoho zdejšího veteranisty, prímovej chlap. Kdyby Ti to srdcervalo k nepřežití, tak všechny kousky jsou asi na prodej. On je někde zachránil před recyklací a myslím, že se nebrání pustit je do dobrých rukou, jistě že ne zadarmo, ale na druhou stranu asi v přiměřeně dobrých relacích. Zrovna jsem si dnes říkal, že kdybych si chtěl střihnout tak jako napoprvé nějakýho veterána "s čumákem", asi bych pátral po nějakém Tudorkovi 😉
Můj názor na GD asi znáš. Prostě paráda. Ale proč sem píšu. Odkud je ta úvodní a pro mě srdcervoucí fotka? Jako toho Tudora, sedana a kdo ví čeho ještě je opravdu škoda... Ikdyž už by těm autům asi málokdo dokázal pomoci...