Š110R GreenDream - technická data
- HISTORICKÁ DATA -
vyrobeno:
29.1.1977 v závodě KVASINY
výrobní čísla:
karoserie - 5037631, motor - 688541/4*
původní barva:
hnědá, asi č.2480 ( http://www.skoda110r.com/view.php?cisloclanku=2005091103&stromhlmenu=2 )
zakoupeno:
10.6.1977, Mototechna Tábor
1.majitel:
od 13.6.1977 do 30.5.1979 - Petr Pelc z Unčína u Teplic (před prodejem z nesdělených důvodů vůz přelakován na zeleno)
2.majitel:
od 12.6.1979 do 23.9.2003 (reálně do r.2001) - Miloslav Černý z Ústí nad Labem (GO karoserie v r.1984, výměna motoru za 120LS po GO v r.1999)
3.majitel:
od 23.9.2003 (reálně vyženěno 14.7.2001 a v péči od 8/2002) - Vladimír Cettl z Ústí nad Labem
* * * * *
- AKTUÁLNÍ TECHNICKÁ DATA -
barva:
zelená metalíza zn. Mipa, č. B-6-0310-4
karoserie:
od r. 1984 všechny blatníky, přední čelo a prahy v pozinku, od r. 2008 přední spoiler "kvasinské lízátko".
váha:
930kg (včetně povinné výbavy, všeho nářadí atd.)
motor:
eMkový blok Š120, od GO v r.1999 najeto cca 20.000 km, hlava a písty 120LS, od r.2004 - hlava zvětšené kanály, přitvrzené ventilové pružiny a snížená o 0,5mm, vačka 260°, setrvačník a řemenice odlehčeny, spojkový přítlačák 180mm s hvězdicovou centrální pružinou,karburátor SEDR z Š130, od r.2005 seřízený a přetryskovaný na kubaturu 120 (115/190 a 135/160), od r.2006 elektronické zapalování ETZ 06, od r.2008 "C" vahadla a hliníkové tyčky zdvihátek sacích ventilů
převodovka:
pětistupňová (včetně konzole řazení) z Š125 na mokré poloosy, stálý převod 4,22 , GO a zástavba v r.2005
chlazení:
vodní okruh - původní chladič (měděné lamely), od r.2004 s elektrickým ventilátorem z Audi 2.3, spínaným přes teplotně regulovatelné relé Topcar II, od r.2005 přídavný náporový chladič s výkonem cca 3/4 zadního, měděné trubky vedené venkem pod podlahou
nápravy:
přední - šnekovka s eMkovými rameny, zadní kyvadlová úzká, GO v roce 2004, pružiny původní nezkrácené, tlumiče plynokapalinové zn. Kayaba
brzdy:
hlavní válec origo bez posilovače, od r. 2004 přední brzdy čtyřpísty z Š130 s vrtanými kotouči, zadní bubnové brzdy s pístky Š130 22mm
kola:
litá jednodílná kola Loukotě 5,5J/13", pneu Barum Brillantis, vpředu 175/65, vzadu 185/60
* * * * *
- VÝKONNOSTNÍ DATA -
spotřeba:
8 až 10,5 l na 100km podle stylu jízdy
maximální rychlost:
165 km/h
zrychlení z 0 na 100 km/h:
16,3 vteřin
výkon motoru dle Davesova AnaDyno 2.1.12
(http://web.datriware.com/index2.php?ses_web=2&ses_id_lang=0&item=350):
výkon - 44kW (60PS) při 5.537 ot/min
kroutící moment - 89Nm při 3601 ot./min.
nejvyšší dosažené otáčky - 6.600 ot./min.
výkon / váha - 1PS / 17kg vozu s řidičem
* * * * *
Z Ústí zdraví hravý Láďa Ladič pravý :o)
* * * * *
Článek o Š110R GreenDream na akcích a srazech můžete číst zde >>>
Sprint GreenDream versus Žluťásek můžete shlédnout zde >>>
http://www.youtube.com/watch?v=ax15Cidl95U
Sprint GreenDream versus Kóča můžete shlédnout zde >>>
http://www.youtube.com/watch?v=gHOUy3U2u90
Kalendář s vozem Š110R GreenDream pro rok 2008 si můžete prohlédnout zde >>>
http://11-55.nolimit.cz/kalendare/2008-skoda-110r-greendream.html
Kalendář s vozem Š110R GreenDream pro rok 2009 si můžete prohlédnout zde >>>
http://11-55.nolimit.cz/kalendare/2009-skoda-110r-greendream.html
14. duben 2008
12. duben 2008
12. duben 2008
12. únor 2008
12. únor 2008
12. únor 2008
11. únor 2008
11. únor 2008
13. říjen 2007
13. říjen 2007
13. říjen 2007
13. říjen 2007
13. říjen 2007
13. říjen 2007
12. říjen 2007
12. říjen 2007
12. říjen 2007
12. říjen 2007
14. duben 2008