5. leden 2004
Tomův "Reddy Fešák"
Jedno eRko in memoriam. Pokus o rekonstrukci ztroskotal na nekvalitním základu a nedostatku všeho od nadšení, času, technického vybavení, až po peníze :-(
V lednu 2001 zakoupené éro, za 8.000,- za tu cenu ve slušném stavu. Zatím se pokusím vyléčit několik vážnějších problémů (brzdy, řízení, únik vody), opravit počínající rzi, opravit čalounění a potom další drobnosti.
Popis:
- r.v 1980 (model 79)
- původní stav až na motor a lak
- motor je údajně Š 120 (starý typ) s překlepaným číslem
- karburátor, sací potrubí, výfuk a výfukové potrubí jsou ze Š 100/110, olejivý -chladič není zapojený
- sedačky (hlavně přední) jsou potrhané
- místy je počínající koroze
- lak je kdysi dávaný nový (namísto oranžové červený), ale pouze zvenku
- vyhřívané zadní sklo
- kola 165 / 80 - R 13
- plastové nárazníky z eMka
- střešní okno
Problémy:
- brzdy táhnou doprava
- nefunguje ruční brzda
- přední haubna je promáčklá a při otevírání dře o karoserii
- pakny budou chtít vyměnit a zárovneň zrenovovat brzdy.
- vůle v řízení
- špatná geometrie (auto zatáčí málo doprava)
- uvolněný pravý světlomet
- vůz přestal jako celek existovat
Chcete-li i nadále sledovat vývoj okolo toho eRka, musíte se nutně zaměřit nikoli na něj jako celek, ale na jeho jednotlivé součásti. Relikvie z Reddyho Fešáka najdete na adrese http://tn.tuning.cz/vyprodej. Reddy bude žít dál ve vašich eRkách!! Nezapomeneme!! :-)
Tom
pajk
19. leden 2005
19. leden 2005
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Petkar
15. leden 2004
15. leden 2004
Pavel-Strakonice
28. listopad 2003
28. listopad 2003
honza
29. říjen 2003
29. říjen 2003
muf
3. květen 2003
3. květen 2003
Toreto
15. duben 2003
15. duben 2003
Hamza-ušák
3. duben 2003
3. duben 2003
Radek
6. červen 2002
6. červen 2002
Libor
2. květen 2002
2. květen 2002
rst
29. duben 2002
29. duben 2002
king
5. duben 2002
5. duben 2002
11. říjen 2009