5. leden 2004
Tomův "Reddy Fešák"
Jedno eRko in memoriam. Pokus o rekonstrukci ztroskotal na nekvalitním základu a nedostatku všeho od nadšení, času, technického vybavení, až po peníze :-(
V lednu 2001 zakoupené éro, za 8.000,- za tu cenu ve slušném stavu. Zatím se pokusím vyléčit několik vážnějších problémů (brzdy, řízení, únik vody), opravit počínající rzi, opravit čalounění a potom další drobnosti.
Popis:
- r.v 1980 (model 79)
- původní stav až na motor a lak
- motor je údajně Š 120 (starý typ) s překlepaným číslem
- karburátor, sací potrubí, výfuk a výfukové potrubí jsou ze Š 100/110, olejivý -chladič není zapojený
- sedačky (hlavně přední) jsou potrhané
- místy je počínající koroze
- lak je kdysi dávaný nový (namísto oranžové červený), ale pouze zvenku
- vyhřívané zadní sklo
- kola 165 / 80 - R 13
- plastové nárazníky z eMka
- střešní okno
Problémy:
- brzdy táhnou doprava
- nefunguje ruční brzda
- přední haubna je promáčklá a při otevírání dře o karoserii
- pakny budou chtít vyměnit a zárovneň zrenovovat brzdy.
- vůle v řízení
- špatná geometrie (auto zatáčí málo doprava)
- uvolněný pravý světlomet
- vůz přestal jako celek existovat
Chcete-li i nadále sledovat vývoj okolo toho eRka, musíte se nutně zaměřit nikoli na něj jako celek, ale na jeho jednotlivé součásti. Relikvie z Reddyho Fešáka najdete na adrese http://tn.tuning.cz/vyprodej. Reddy bude žít dál ve vašich eRkách!! Nezapomeneme!! :-)
Tom
pajk
19. leden 2005
19. leden 2005
Petkar
15. leden 2004
15. leden 2004
Pavel-Strakonice
28. listopad 2003
28. listopad 2003
honza
29. říjen 2003
29. říjen 2003
muf
3. květen 2003
3. květen 2003
Toreto
15. duben 2003
15. duben 2003
Hamza-ušák
3. duben 2003
3. duben 2003
Radek
6. červen 2002
6. červen 2002
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Libor
2. květen 2002
2. květen 2002
rst
29. duben 2002
29. duben 2002
king
5. duben 2002
5. duben 2002
11. říjen 2009