20. duben 2008

110 TypeErr

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 21182×, Komentářů: 94, Líbí se Autor: Ulccinen
hippík pod autem..kdo to kdy viděl..

Eh...takže jak začít..erko sem koupil..už je to nějakej pátek..někdy cca v roce 2003...to sem byl na střední a z tej doby si toho už moc nepamatuju .) pak sem na něm chvíli makal také ty klasické úpravy nebo spíš opravy kterejch je schopnej někdo kdo má svoje první autí.) moc sem se tehdy ještě v autech nevyznal tudíž jsem nepoznal v jakym je stavu a paksi udělal řidičák..následující rock byl pro erko utrperním..kdy sem měl moc sebevědomí a málo zkušeností..naštěstí moje běsnění všichni přežili ve zdraví..a erko víceméně taky jen s pár drobnejma šrámama jako je uražený kolo zohýbaná náprava apodobný prkotiny..takle nějak vypadalo asi po roce už v novějšim laku a s náporákem..nicméně stále nic zásadního..

pak mi ale přestal vyhovovat stav skeletu...měl sem už strach aby mi na nějakym hrbu nezůstal motor...takže sem našim zabral jeden pokoj (obývák,přeci jen tam jsou kamna.)) v rozestavěnym baráku, koupil COčko MIG,dvě flexy a asi tak 15kg řezacích kotoučů a začal si renovovat autí..byl podzim 2006..když sem sundal plechy..pohled který se mi naskytl bych nepřál nikomu..marně sem šroubovákem hledal místo kde by se měl o co opřít..ted mě docela mrzí že v tej době sem si musel digitální foťák pujčovat takže z tej doby moc fotek nemam :( ale něco sem přeci našel..jen pro představu, ted už vim že zhruba 1/4 z celý kastle je dodělávaná z tabulí plechu.. jelikož sem neměl čas shánět díly po netu tak sem si všechno včetbně podlahy a držáků motoru vyklepával z plechu...na to že sem svářečku držel poprvý v ruce trochu nerozum ale zadařilo se..tady sou nějaký fotky po odstrojení

tak sem začal..vyřezat polovinu podlahy,držáků motoru,podběhů,sloupků..když nad tim takle uvažuju..vlastně sem nějakou část odřezal ze všeho nebo to uplně vyměnil..předem podotýkám že do auta v takovymdle stavu už se nepustim neboť i přez mou flegmatickou povahu sem měl občas namále se z toho nezcvoknout.. líp řečeno..aby to nebylo ještě horší než ted .)) snažil sem se vždycky udělat kousek,obrousit a hned natřít..ne že by to bylo nějak podstatný..ale když člověk vidí že to co udělal vypadá nějak k světu dává mu to jistou sílu pokračovat dál..nebudu vypisovat co všechno sem musel dovařovat a vyklepávat protože toho bylo prostě moc..taky sem navařil výztuhy proti kroucení (z nepochopitelných důvodů v místě kde jsou u sebe sloupky a hrana toho spodku pod zadníma sedačka to nebylo spojený tak sem tam navařil proužek silnýho plechu což podle mýho podstatně zvýší tuhost karoserie protože tim vznikne uzavřenej profil) a zavařil střešní okno.. takle nějak to vypadalo..

pak sem si ve volnej chvíli zrealizoval svůj nápad na vytápění.. snad z fotky jde pochopit jak by to mělo fungovat..vzduch tam požene ventilátor od náporáku kterej bude umístěnej před tim malym radiátorkem .)

mno a přišli na řadu nápravy.. vlastně z těch původních mi zbyla jen nápravnice a ramena + nějaký ložiska..jinak sem všechno měnil, nerad bych zjistil nějakou vůli..ramena jak přední tak zadní podélný jsem vyztužil, pružiny mi stočili v invelu a jsou asi o 7cm nižší..z drátu průměr 14mm a na zadku s nějakejma mrtvejma závitama kdybych to potřeboval dát ještě níž k zemi, převodovka je prozatim pětikvalt 4.22 možná časem bude něco skládanýho ale naprosto dostačuje..aspoň doufám:) uložení zadních podélných ramen jsem udělal podle sebe..snad to bude fungovat, koneckonců nic jinýho nezbejvá ale tváří se to docela pozitivně,jen mě trochu mrzí že je to tak masivní ale asi to jinak nešlo,.taky sem natah vedení chladící kapaliny..po zkušenostech s plastovejma trubkama sem ho napájel z mědi, vedeno je práhama...docela se mi líbí představa že mi to bude vysoušet prahy a hřát u nohou protože to ústí před podběhem v kabině .) na poslední fotce je vidět i přístrojovka na které sem se učil čalounit..brzdy jsou bez posilovače ale s beralovým obložením a komplet z nových dílů, vedení je nataženo pancéřovou hadičkou..taky sem všechno natřel na hotovo i když se to stejně v průběhu nejspíš ještě poničí ale jinak by s tim bylo ještě vís problémů..používal sem základovku na lehké kovy protože by měla bejt o něco pružnější, na podlahu tlumex,zavazadlovej prostor a zadek jsou syntetikou+zalito epoxydovym lakem a vnitřek je v alkytonu.

no a poslední co sem zatim dělal je elektroinstalace ale zasek sem se na přepínačích a ted dělam na mym zkušebním motoru..je to erko zatim série, ale setrvačník už je na odlehčení, vyleštil sem kliku tak až udělam ojnice tak to necham všechno vyvážit..jinak motor mě stál 1000,- s tim že je po GO..ačkoliv sem tomu nevěřil tak sem ho koupil protože sem si řek že vačku a vahadla bych prodal za skoro stejnou cenu, ale horší je že ten motor je asi fakt v pořádku protože válce sou netknuté, komprese se jeví dobře a ventily těsní...tak uvidíme co se z něj vyvrbí, ještě ho komplet přetěsnim,upravim hlavu..kanálky spalovací prostory..prostě úpravy co by neměli mít moc velkej vliv na životnost..to si necham na druhej motor :))tak nějak je mi proti srsti použít uplně seriovej motor když už ho mam venku ne? :P aspon trošku se potunit musí..jinak doufam že si točivej erkovej motor bude s krátkým pětikvaltem rozumět líp než se seriovym čtyřkvaltem 4,22 protože řazení ze trojky na čtyřku do kopce...no znáte to .) tak zo je zatim vše doufam že ještě letos vyjedu a nejlíp ještě než bude zima snad to neni moc velkej optimizmus..jo a ta poslední fotka srovnání 165/80 s 195/55 mě docela pobavila:D

]

Trochu sem pokročil...natah sem brzdy, palivo včetně čerpadla, a zkušebně nasadil karburátory na muj druhej motor:)) zbožňuju pohled na tendle typ karbeců..taky sem začal dělat na spojce a pedálech,nastříkal nějaký věci na první motor a co trvalo nejdýl bylo totální úklid dílny..

Malá aktualizace aby se neřeklo že nic nedělam.) začínam dopasovávat plechy, vyrábim laminátovou zadní kapotu a zkušebně usazuju motor

¨

tak teď sem moc usilovně makal že sem ani nestíhal něco psát.)) ale fotky snad napoví.. jo to co je na fotce za erem je fakt novej Nissan GT-R! už se to blíží!! .))

a...asi takhle..nevim co psát..se podívejte..moje dítě,sem na něj pyšnej.))

tak sem autí přitah domů..ale ten lak vypadá tak hezky že mam strach to teď dokončit:D snad zejtra začnu kompletovat.. nafotil sem nějaký fotky pro představu jak ten odstín vlastně v reálu vypadá.. jinak člověku co se mi o tendle lak postaral patří velký dík nejen za kvalitu ale i za pohodový jednání což už se dneska tak často nestává.. můžu vřele doporučit..kdyby snad někdo měl zájem o lak tak ať dá vědět a můžem se domluvit..

Začal sem to dávat dohromady..nandal sem světla, bratřík mi zrenovoval blinkry a máti dělá na zadních sedačkách:D konečně se mi daří nějak dokončit elektřina.docela se mi ulevilo občas sem si říkal že ji nikdy nedodělam.)) potřebuju nandat motor ale nemužu protože mi chybí dvě pitomý příchytky na uchycení páčky spojky na převodovku:D já snad budu muset jet kuli tomu na vrakárnu...bych se na to... no nic.) sehnal sem nový paraboly na H4 tak sem zvědav jak to bude svítit..pak takový drobnosti jako nanýtovat zadní blatník a zámky do dveří a tak dál.) tadle práce už mě baví :) snad to tak vydrží :D

]

zadní sedáky jsou díky matičce hotovy.) natah sem část koberce, současně dělam na chlazení.stěrače....a spoustu takovejch maličkostí.. někdy musim začít dělat okna z lexanu ale vůbec se mi do toho nechce:( sem zvědav mam termín dokončení na vánoce:D no newim newim.. jo a na jedný fotce je vidět uchycení laminátovýho blaťasu na stovkovej práh.)) je to věc vkusu ale mě se docela líbí když sou ty nejtky takle vidět..

Tak zas něco málo..jak můžete vidět z fotek je to u nás doma typická vánoční idylka..v kuchyni máti peče cukroví..tatík utírá nádobí a já metr od nich nandavam motor.)) pokročil jsem s interiérem, spodek je potaženej, i střecha ale ta se mi moc nevyvedla..mno neni každej den posvícení že?.) celej víkend sem se dělal s plastovejma oknama..sice se mi povedlo domrvit jedno zadní boční okno ale nakonec sem si na práci s timdle materiálem docela zvyk a práce se vyvedla.) jen mě mrzí že je hodně náchylnej na poškrábání.. ale holt něco za něco.( jde to pomalu¨..za víkend jsem udělal dvě okna..ale zato zlomil šest vrtáků.)) největší strach mam z usazení zadního okna.. o chvilce volna jsem se vypravil do Tymákova odvézt hlavu na erkovej motor na přefrézování vodítek a sedel..naštěstí se mi ještě povedlo sehnat fungl nový abnormální ventily v což jsem už ani nedoufal, dokonce jsem si našel čas i na úpravu spalováků a kanálů tak jsem zvědav jak se ten motor bude chovat..teda pokud mi hned při prvním startu neudělaj ojnice díru do kapoty.)) jde to pomalu ale zatim jsem se nesetkal s žádným zásadním problémem tak snad to vydrží..

Poslední dobou se nějak nedaří..docházej síly, včera sem celej den nic neudělal protože se mi neustále nějakym způsobem blokoval motor startérem a když už sem se rozhod kuli tomu ten motor sundat a kouknout se tak sem si blbec neodpojil táhlo od převodovky a samozřejmě si ho ohnul.. tolik nadávek sem ze sebe snad nevydal a taky nejhorší den co sem zatim při stavbě zažil :D naštěstí mi táta zachránil život.. podepřeli sem zespodu táhlo heverem a zvedalo se a ohejbalo nazpátek a už zase jde řadit .)) aspon doufám. Jinak autí je zamakrolonované.) ještě chybí čelní sklo nasadit.. hlava je asi po měsíci taky dodělaná..díkybohu už mě nebavilo si neustále tahat špony z očí.)) tak ji ještě musim nechat přelíznout na nějakou rozumnou kompresi..ale jelikož mi autí nestartuje (pujdu v tejdnu zkusit sehnat repáslej starter,snad to pak pujde) tak tu současnou ani nemužu změřit což mě štve. holt musí počkat, navíc sem se zase o víkendu vožral a než sem byl schopnej se postavit na nohy tak bylo pul dne pryč:( démon alkohol já newim co na něm ty lidi furt maj když je jim z toho akorát špatně kdyby si místo toho radši koupili zimní pneumatiky.)) po dvou letech sem se taky svez v něčem co má motor na správnej straně:) tátovo stodvackou...(náš novej přírustek do rodiny) aspon k něčemu je ten sníh dobrej :D

Konečně! motor běží...sice sem ho nahodil jen na chvilku ale zahřeje to na duši..ještě nasadit přední okno a udělat stk.. všechno ostatní už bude procházka růžovou zahradou.) poslední dobou sem toho udělal fakt moc takže ani nejde to všechno vyjmenovat...resp sem moc línej:D vypadá to že měděný trubky v prazích nikde netečou za což sem rád newim co bych dělal kdyby mi to tam chc.. teklo.. achjo je mi zle když si představim kolik času sem na tom strávil.. konečně sem se rozhoupal a obědnal tlumiče..HP sporting soutěžní plynokapalinový.takže muj učet zažívá očistec..ale mam dojem že tadle investice se vyplatí.) se koukněte já jdu ještě chvíli makat do noci času dost.))

důkaz že autí běží..

http://www.youtube.com/watch?v=dN6rsVpL7h8

a nějaký fotky..

ANO! nechci se chválit...ale jsem strašně dobrej :D ačkoli bych tomu předtim neuvěřil tak se nám povedlo nasadit přední sklo.. bude to chtít trošku dotěsnit v rozích ale sem Happy že je tam.. ehm dámy prominou.)) nasadil sem stěrače..estetika zvítězila nad funkčností a nasadil sem tydle nerezový mrňata.) a nandal přední spojler a spoustu dalších blbostí.. ale mam dilema.. vždycky se mi na erkách líbil tendle typ spojleru pod nárazníkem..ale ted mam pocit že se mi to víc líbí bez něj:) co myslíte vy?

Dlouho jsem nic nepsal tak aspoň malá aktualizace..poslední dobou neni vůbec čas:) takže jsem nasadil sedačky údajně z nějakýho peugeota..aspon prozatim časem snad přibudou nějaké anatomičtější.) dodělal všechny tapecírunky,zapojil autorádio (bez hudby se neobejdu ale aspon jsem ho dal do kaslíku aby nebylo vidět.)) a tak nějak se připravuju na testovací jízdu:) stejně předpokládám že ještě neodjedu kvůli spojce která asi nefunguje tak jak by měla ale na radu někoho odsud ji zkusim trošku přismahnout jestli si sedne:) Jinak o víkendu jsem absolvoval zimní škodováckej slet a bylo to moc fajn i přez mojí zdrženlivou povahu takže poděkování těm co se o tuhle akci postarali i ode mě:)

Je to tady první testovací jízda je za mnou:) a ačkoliv bych tomu nikdy předtim neuvěřil tak probíhala prakticky bez problémů...jen drobnosti co se musí dořešit, motor jede krásně přestože neni vůbec seřízenej. tomu ale předcházel problém v podobě nefunkčního těsnění pod hlavu válců..nateklo mi do motoru asi 4l vody takže asi trojitej výplach a 8l oleje zbytečně vylitýho jen kvůli propláchnutí a konečně má olejová náplň zase černou barvu.)) taky jsem musel prozatím odpojit Faceta protože muj karbec tendle tlak paliva neudržel a benzín tek i zpod vejfukovejch svodů..takže dokud nekoupim regulátor tak sem nasadil zpátky klasiku:) z vejfuku se line krásnej i když trochu hlasitej zvuk:D sousedi mě budou mít rádi..doladim drobnosti..hlavně řízení které jde moc ztuha a odvzdušnit chlazení a o dalším víkendu snad bude následovat další projíždka..jsem rád že prvních 20km bylo v pohodě a vrátil jsem se do "garáže" po vlastní ose a taky jsme to s kamarádem řádně oslavili večer u ohně a piva:) jak líp zakončit krásnej jarní den..

Dlouho jsem nic nedělal..dolaďuju poslední věci před STK..hlavně chlazení mě teď zlobilo a na volnoběh mi svítí kontrolka mazání přestože jsem polosyntetiku vyměnil za klasickej minerál..nevim co s tim asi si to bude muset vystačit takhle.. jinak motor jede pěkně a docela už i chladí.. teplota 85-90stupnu při ostřejší jízdě bez zapnutýho ventilátoru..ještě to neni ono ale vypadá že vejš ta teplota nezele ani když se snažim.)) přidávam jedno video z testu..

http://www.youtube.com/watch?v=thPRAxaIqV0

tak poslední dobou mam za sebou pro mě pár dost důležitejch věcí.. především jsem úspěšně prošel STK a relativně bez problémů absolvoval sraz v Běšinech u Klatov..sraz hodnotit nemůžu protože jsem v kempu strávil všehovšudy asi 2 hodinky a viděl jednu RZ..bohužel víc času nebylo:( ale aspoň jsem poprvé autí vytáh na veřejnost což mi za těch 500 za vjezd stálo:D pozitivní je že auto funguje bez problémů.. co se musí dořešit je nesnesitelné vedro uvnitř z duvodu absence větrání a trubky na chlazení vedené vnitřkem:( snad by to neměl bejt problém jen musim natahnout trubici pro větrání z nádechu pod předním sklem:) v horším případě pokud to nebude stačit nahradit zadní plastová okna klasickými nebo udělat nádechy na šoupačky v bočních oknech.. příjemně mě překvapilo chlazení kdy až na prasklou trubku k expanzce nebyl žádnej problém a podvozek,pustil jsem předek trošku níž což se projevilo pozitivně nejen na vzhledu.. a pomalu se s tim začínam sžívat:) motor taky jede navzdory očekávání velice dobře a hlavně si rozumí s krátkou převodovkou..začínam mít strach co to bude dělat s tou felicií když i s timhle moturkem co je poskládanej tak ruzně z toho co se našlo a sehnalo má octavia 1,9TDI na zrychlení problém..no..snad na podzimním srazu:) sice je fajn se bez stresu jen koukat na ostatní jak krossí..ale svrběly mě ruce..:)) tak už jen seřídit geometrii..zprovoznit otáčkoměr, palivoměr, dodělat interiér....

takže po dlouhé době malá aktualizace, na autě se toho udělalo docela dost a já jsem rád že už mam taky čas i na něco jinýho a konečně se z auta stal koníček a ne jen každodenní dřina. většinou se dodělávali maličkosti a věci aby na auto byl spoleh anemusel sem mít strach že mě někde nechá. těsně před srazem v Běšinech jsem ještě vyměnil narychlo motor 110 za favorita 136 s 280vačkou a odlehčenym setrvákem.. jede moc pěkně ale ještě na něm chci zapracovat až bude čas:) žádnej extrém to ale nebude... jen svody a karbce a možná si trochu pohrát s kanálkama v hlavě, ale to uvidim. zatim to jede i takle dostatečně:) sraz byl jako vždy super, i když organizátoři jak to tak vypadá maj některých z nás už plný zuby což přijde líto..no uvidime jak to bude na jaře:)

tak jen aby se nezdálo že sem umřel já nebo nedejbože auto tak přidávam jedno videjko co mapuje vývoj od roku 2004 doteď:) časem snad přidám i nějakou aktualizaci..

http://www.youtube.com/watch?v=_h6vT400mCs


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 21182×, Komentářů: 94, Líbí se Autor: Ulccinen
Nejšikovnější Hippík na světě =)
Díky moc.) tyjo já maximálku zatim nezkoušel..mam krátkou převodovku a malý kola takže to asi nebude nic extrémního, důležitý je pro mě zrychlení..s tim favem předtim než sem vyměnil a udělal hlavu to jelo tachometrovejch 170 ale ještě to nebylo maximum..teď nevim,snad to pojede zas o něco líp, teprve to pujdu vyzkoušet🙂
Pěkná kárka,jen co je pravda🙂 Kolik ti to jede s těma upravama?
Aha😀 no to je docela kousek..uvidíme jak na tom autí bude možná se tam přijedu taky ukázat😋
Já su z Vlachovic..to je zlínský okres..do Běšin trošku z ruky🙂.


Ale chtěl bych vyrazit letos na Hundertgang..
no já sem z Plzně..newim odkud ty.)) já myslel jestli si nebyl v Běšinech🙂
Bohužel jen z videa,ponevadž ty si určitě z opačnýho konce republiky..jako všichni🙂.
Kuba: díky🙂 jsi viděl naživo nebo z videa?


Falcon: 😀 no..trošku sem to horko podcenil to je fakt..nemyslel sem že to bude až tak krutý..na druhou stranu sem čekal že těch problémů bude podstatně víc..kdo říkal že škodovky špatně topí? 😀 myslim že já tam budu mít i v zimě tak 45 stupnu😀 ne že bych měl v umyslu to tahat do sněhu..
"...docela se mi líbí představa že mi to bude vysoušet prahy a hřát u nohou protože to ústí před podběhem v kabině."





"...se musí dořešit je nesnesitelné vedro uvnitř z duvodu absence větrání a trubky na chlazení vedené vnitřkem🙁"





Tohle mě fakt pobavilo, protože pro úpravy eRka je to naprosto typický, i z vlastní zkušenosti - kdy představy a teorie se krutě sráží s realitou 😀
Má to pěkný zvuk..prostě správná Šcháde😉.
čau🙂 děkuji... nene zůstane to tak jak to je bez nárazníků..pokud je tam někdy dam tak jen na stk🙂
Zdarec. Bez těch nárazníků to vypadá pěkně 🙂 Zůstaneš u toho, nebo je tam někdy dáš?
Láďo já tu stránku znam a vim o unibalech dokonce i trochu znam majitele tý firmy 😀 kupoval od nás vrak toho subaru..
Jo a ještě k tomu tvému podvozku Míro. Až ti to uložení zadní nápravy rupne 😀 tak se podívej sem: http://www.tym-motorsport.cz do sekce podvozky. Mají tam hotový unibaly, sadu za 1300,- s daní
Žádný údajně Míro, ty sedačky jsou z P205! 🙂
Nene,konečně to někdo pochopil, že se dá z kyvky jednoduše udělat odpružení torzní příčkou, resp teda podélkou🙂 Když se vystuží uchycení v kastli, bude to určitě super, jen vzroste spotřeba šavlí, no bóže🙂
Já ti dam tunera že se z toho 14 dní nebudeš moct v... 😀 hele zatim je zima a mě zbejvá dost času na to udělat unibaly..zatim.. tak doufam že za to dostanu aspon nějakou cenu😀
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Dakos: Já mu to říkám furt, ale nechce poslechnout, tuner jeden😀
Hezká práce.Jen popřemýšlej znovu,proč je originál uchycení podélných ramen v gumě.
ale já tam mam všechno originál z erka jen ty stírátka jsou ze stovky😀 tak já pamatuju i takový věci jako je jízda za deště v noci jen s obrysovejma světlama .)) navíc mam dojem že se s tim za deště moc nesvezu.)) kdyžtak neni problém to kdykoli vyměnit kdyby to bylo nějak extrémní.)
díky🙂 jo spojler tam asi zustane .) ještě uvidim jak to bude vyzerat venku🙂
No, kecat ti do toho nechci, ale třeba v Pomněnce zlobí cyklovač stěračů, klasika vyschlý kondíky, nejspíš. Jsem línej se v tom hrabat, když stejně jezdim jen za sluníčka, ale loni při cestě z HG to byla sranda... spustila se průtrž mračen... takže doporučuju naladit aspoň 120ckový😀
Máš to moc pěkný. Ty stěrače jsou hardcore 🙂 aneb krásný doplněk pro krásné počasí, neb za deště asi moc velké zorné pole nesetřou. Jinak ten spoiler bych tam nechal, ale spíše záleží na tvé spokojenosti 🙂 Tak ať se dílo nadále daří.
já musim bejt dycky něco extra😀 vadí to něčemu?😀
Míro, stovkový stěrače na erku jsem ještě neviděl😀
možná sem reagoval trošku přehnaně byl sem na šrot,)) ale alkohol neomlouvá, ted když to po sobě čtu tak mi to taky tak přijde. mno snad se vypravim i jinam než na Běšiny, záleží kdo mě kam přemluví🙂 a hlavně jestli to bude fungovat
Mě jen zajímalo řešnení proti zatejkání a právě ta estetizká stránka v místě osazení pro gumu, v mém příbadě to na skeletu tak ideální nebylo a pokud bych jen na chvilku a takovéhle úpravě uvažoval, bez kytování by se to neobešlo, rozhodně to nekritizuju, aspoň já to tak cejtím z vého komentáře, že moji část příspěvku tak chápeš.





JJ na to ostatní si fakt počkám naživo, Bešiny snad na ně někdy v budoucnu dojde, nemám to zrovna blízko.
ps. neni tam nic kytováno.) je to na hulváta ty šroubky jsou normálně vidět..mě se líbí takovýdle účelový věci pokud jsou čistě udělaný, nesuď dokud jsi to neviděl myslim si že to nevypadá špatně a pokud jsi nedočkavej nebo nepojedeš do Běšin tak se přijed podívat a možná ti udělam i kafe😀
Mkupe: upřímně,.mě je jedno jak to kdo překousne.)) počkej si a uvidíš.) nevim přesně co myslíš..ale je to stejný jako to měla 130RS jen jsou místo nejtů použitý malinký šroubky. zatejkat tam nebude je to napevno přišroubovaný přez těsnění. neni to nic novýho takle se to používalo už za dávných časů🙂)
No ty šroubovany okna, to jsi me dostal😀D


Se zájmem to sleduju, úpravu pružnejch lůžek na zadních ramenech jsem překous, vedení chlazení taky ale ty okna, jistě odlišit se od ostatních, odlechčit proč néé ale takhle? Jak je to domyšleny proti zatékání a co estetická stránka původních záhybů a osazení pro gumu, to lakýra vykytoval?
Hele pokud se neobjeví nějakej problém tak se uvidíme na jaře v Běšinech.) dřív sem tam byl ještě s puvodním erkem a tak nějak se mi tadle akce vryla pod kuži (možná proto že tam hráli ZZ Top.)) motor asi pojede..ale těch 120-140k z něj nikdy nedostanu.)) ale určitě se s nim svezu víc než s filckou ta bude jan na srazy a dřív jak na podzimní sraz ji asi nenasadim. vačka by byla fajn a možná nějakou seženu ale jen pokud ten motor bude fungovat shánět ji ted by bylo předčasný když ani newim jestli to pojede.) No tak kopie Red Shadowa je spíš kompliment😀 ale.. můžem je postavit vedle sebe a uvidíš že rozdíly se najdou...mam dojem že nemáš šroubovaný okna..a chromy.. já takový věci jako nárazníky nepoužívam.)) nemam okapničky.. mam díru v zadní haupně.. nějaký odlišnosit se snad najdou .)) ale musim uznat že Red Shadow je jedno z aut který mi bylo inspirací
A k tomu vzhledu, nic naplat, bude to zase jedna kopie RedShadowa...D)))


To není ani v nejmenším jakkoli ve zlým. To jsem si jen vzpoměl na jeden komentář, že já jsem postavil auto a ostatní jej kopírují... Ono se k tomu vzhledu dojde naprosto samo. Chci to udělat podobné originálu, žádné plasty, takže nechám chrom, udělám díru do čela, udělám vzadu kulatý lemy kvůli M nápravě a kolům a je to, další kopie je na světě. Podle mě je to stav, jak mělo eRko v nějký "SportEdition" opouštět fabriku už před 30 lety. Pak by to byl skutečně sporťák, dost se lišící od série sedanu.
Doufám, že tě potkám někde na srazu nebo podobnejch akcích. Rád bych tohle auto zkouknul naživo, protože jsi na něm provedl fůru pěkný práce.


Loňskou sezónu jsem tak trochu vypustil, ale už mě svrbí ruce a nohy a letos určitě někam vyrazím. Určitě letos nevynechám srazy a sranda závody typu Běšiny apod. Na větší podniky je mi auto líto ničit, přeci jen to zdaleka není čistokrevnej závoďák a i volný podniky jsou občas docela drsný.


Tak ať se ti podaří dokončit podle představ. A myslím, že ten motor pojede a až se s ním svezeš, do filcky se ti možná nebude ani chtít. Když už hlava vypadá takhle, zasloužilo by si to i lepší vačku než eRkovou.
nic nedotáh? vždyt to kilečko vypadá vcelkú dokončeně.) mimochodem taky krásný..jojo já ty auta některý znam, je to moc hezký,záleží na fkusu..někdo upřednostnuje funkčnost někdo originalitu,a i muj vkus se měnil v průběhu původně jsem to chtěl postavit čistě funkčně a projet si s tim nějakej závod. dyt to mý taky neni až tak uplně klasickej tuning zvenku by mělo vypadat až na přední čelo jako 1150ka.)) no..s trochou fantazie 😀
No, to se mi to kecá když jsem ještě nic nedotáh, já vim... Ale podívej se na Máchal company co dokážou🙂
díky🙂 Origo to není no 😀 popravdě..nemrzí mě to chtěl sem to takle.. a vzhledem k tomu v jakym stavu ta kasle byla tak si myslim že sem toho zas tolik nezmršil.) někdo se radši kouká a někdo jezdí ne?? 🙂)
Zase jedno oranžový. Krásná práce, ale origo to není milý princi😀
panebože..ne ůdajně..ale údajně
joo klidně si rejpni😀 ne fakt sem to netušil ale prostě se mi to vrylo do paměti pod timdle názvem.) hlava..to je kolektivní práce.) vlastně se na ní učim..tim způsobem že dycky něco udělam a zajedu se poradit s člověkem co ůdajně dřív dělal i věci jako 120S apod..fajn chlápek jednak mi vyfrézoval sedla i vodítka za skvělou cenu a jednak se s nim dobře povídá a byl mi ochotnej říct co a jak mam udělat..dodá to optimismus.. nedělam si naděje že ten motor bude něco extra.. jen odlehčení setrvačnejch hmot + ta hlava a nějaký kraviny jako sání vejfuk atd..karbec klasika sedr a i vačka bude erková origo..nemam představu na jakej se dá dostat výkon ale tendle motor bude na normální ježdění na nějaký ostřejší svezení si dodělam tu filcku. momentálně budu rád když ho vubec nastartuju.)) ale snažil sem se mno🙂
No já to znám z náklaďáků a návěsů, Beral je firma podobně jako Ferodo, Lucas atd. a vyrábí brzdová obložení. Proto jsem si dovolil trochu rejpnout, co to jako má znamenat beralové destičky. Já v tom případě jezdím ferodové.))) A nebo lucasové... jak kdy, jak kde.


Ta hlava vypadá udělaná dost zajímavě. Předpokládám, že to docela pojede, což?
Láďo dík za uvedení na pravou míru🙂 to víš..když člověk maká každej den do devíti do večera tak se to hejbe..jen ostatní věci jdou do +++++... vše je otázkou priorit ne? .)) dík za chválu na jaře zazávodíme🙂)pokud tadle věc pojede..
Zdar. Beral se týká paken. Ty maj nebo měli v rallybazaru v Plzni buď Beralové a nebo kovokeramiku. Kovokeramika žere buben, ale brzdí jako kráva, Beral brzdí asi trochu míň, zato (v porovnání se sérií) pořád, i když je buben rozžhavenej. Co se týká brzdových desek, měli dvě směsi. DS2500 a 3000. Tu první bych doporučil pro sportovní jízdu, pokud člověk nechce jezdit závody. Osobně mám zkušenost s 3000. Když jsou brzdy studený, tak nestojí za moc, zato když se ohřejou, tak funguje výborně.Jinak Míro, nestačim se divit, jak jsi s tim pohnul 🙂 Pěkné, pěkné, jen tak dál 🙂
RST: nee🙂 newim přesně z čeho to je...klasický Ferodo DS 3000 mam dojem že byl ten název...ale s duralem to fakt nemá nic společnýho.) slovo beral mam od kamaráda takže ani newim jestli ten název je správně nebo je to jen nějaká zkomolenina.. maj je v rallybazaru
Co jsou beralové pakny a destičky? To je nějaký spešl materiál? (podobá se Duralu, myslím názvem)
jen lehce.) dneska a včera sem pomáhal tátovi se stodvácou tak sem nic neudělal..ale jde to, brzo snad přidam nějakej pokrok
aaaaaa koukam si stim kousek ppohnul 🙂
díky díky🙂 přední maska je erková plechová ale upravená podle 130RS (díra na chladič a na blinkry) tady je kdyžtak návod http://skoda.daves.cz (v sekci úpravy - úprava chlazení dle š130RS) zadní blatníky nejsou stejný jako erkový, jsou o něco širší a maj kulatej lem místo toho hranatýho🙂 jsou podle škody 1150 co jezdila závody do vrchu mam dojem.. přední blatníky jsou plechový v pozinku .) tak hodně štěstí at se zadaří🙂
Tyblaho todle ti musim pochavalit je fakt pěkný a ještě se zeptam přední maska je RS ?? A ty blatníky sou normalně erkový akorat laminat jo?? a překdy maš plechoví nebo taky laminat dík za odpoved vim že se viptavam jak to ale budu rad když mi nak poradíš chtel bych to delat taky nak tak🙂
Líbí se to a moc
super.. pekna pracicka = pekne auto...