Motor old Felicia,Octavia Super vs.Š1203

Ahoj ctu tvuj prispevek z r,2012 a tez chci dat do feldy motor z 1203 objenal filtr d.49mm,vymenildrzak motoru za uzsi tak ted nevin ja to tam padne a jak to dopadlo u Tebe Pepik.
Zdravím,








jaký nízký olejový filtr použít na Š1203 která bude usazena do rámu Octvie tak aby nevadil rámu? Existuje nějaký tak nízký?
Vám všem moc díky za upřesnění pro mě podstatných věcí, který jsem neznal nebo jsem si nebyl jist 😉





Nakonec už radši scháním vložky písty s 68mm vrtání, který tam ve Feldě mají bejt 😉
Bloky jsou stejné, liší se jen olejovým filtrem a vývrtem pro vložku 🙂


Pak jsou ještě další odlišnosti kterých jsem si všiml, ale těžko říct jestli to je daný datem výroby, a nebo typem.
Neboj se to vim, že eRko a 120tka mají stejný vrtání, jen zdvih písty a pár věcí se liší 😉 Nechtěl jsem to vypisovat, protože to mi je jasný a tímpádem jsem to myslel tak, že jsem zrovna skládal do bloku kam to muselo 100% kvůli vrtání jít 😉


Ale jak jsem nikdy nepoměřoval např. 105tku blok vs. 120tku npař. tak jsem to nevěděl.


Měl jsem pocit, že se liší od těchto bloků pouze 130tka 😉
No to jo, protože erko i 120ka jsou vrtání 72 - jinej je zdvih, takže pokud dáš původní kliku se zdvihem 68mm, není v tom problém 😉
Tak moje další mejlka 😉 Myslel jsem si, že jo 🙂 Je fakt, že jsem skládal eRkový vnitřky do 120tkovýho bloku 😉


A nebo je Favorití motory.


Díky aspoň jsem zase chytřejší 😉
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
gReen eRko> ono ale i u řady 1000MB-120 nemají vložky stejný vnější průměr - pokud chceš dát vrtání 72 do bloku kde bylo původně 68, je potřeba upravit otvory pro vložky (nebo vložky osoustružit na menší průměr, což ale není ideální).
Tá olejová filtracia je uplne iná.A inde,na opačnej strane motora.Sú to úplne iné bloky.Ak chceš plnoprietok,treba nízky filter,lebo je tam málo miesta kvôli riadeniu a radeniu.
No vidíš to, já myslel, že to jde jako u řad 1000MB-120 přehodit jen vložky který mají venkovní průměr stejnej a liší se jen vrtáním 😉


No neznam ty motory teda vůbec z týhle řady 🙁
Ale pokud chceš do litrovýho bloku dát dvanáctku, tak ještě budeš muset nechat převrtat blok na větší vložky.
Chtěl bych použít nejlépe origo obtok 😉


Proto se ptám jestli se to z plnoprůtoku dá nacpat do obtoku bez problémů 😉





Jinak díky za jakýkoliv připomínky, jak to člověk nezná 🙂
Je velký předpoklad, že vnitřek je stejnej - ideální by bylo nahlédnout do kusovníku.
Jestli to chce vzhledově origo, musíš použít obtokový blok.


Je to jinak, než u 100/120.
No jestli chceš můžu ti ho nafotit a porovnáš si ho s tím tvým motorem. Poslal bych ti to ale na tvůj mail
Díky moc za poznatky 😉





Mě jde spíš o to, jestli jde dát věci z motoru s plno průtokem jako kliku, písty, ojnice do starého bloku s obtokem, viz zrovna labyrint kvůli klice atd. 😉





Kamarád má možnost nově postaveného motoru s plnoprůtokem, ale chce tam mít kvůli "pohledové" originalitě obtok filtr s vložkou 😀





Je blbý, že nemám s těmito motory skoro žádnou zkušenost 🙁





Ale napadá mě spíš sehnat malej filtr plnoprůtok a přes přidělat plechový obal s obtoku 😀


Jde mi o to jestli se ještě tyto dva motory od sebe nelišili i žebrováním na bloku nebo se pletu a jiný vzhledově blok měli jen TAZ 1500 😉???


Jde o venkovní originální vzhled a vnitřek je jedno, hlavně musí být nově postavený tudíž GO 😉
Je pravda, že originální průtokový filtr z 1203 je dlouhý a překáží mu rám.Já mám do feliny připravený motor taky z 1203 ale 1500ccm.Vyřešil jsem to tím, že jsem sehnal hodně krátký filtr který se tam hravě vejde.Chtěl jsem ho už proto, že na prsou má místo labirintu simering.Jinak mám doma dost věcí včetně sání na dva karbce, převodovky (dával jsem tam 5ti kvalt) různé motorové díly atd.Samozřejmě vše použité.
Jediný co vím je, že u octavie plnoprůtokovej filtr něčemu překáží.
Čaute kluci,





mam na vás prosbu jestli někdo znáte rozdíly motorů Škoda Felicia Super(Octavia Super) vs. Škoda 1203.


Jde o to, že budu skládat kamarádovi motor do staré Felicie cabrio, ale jelikož znám pouze "vnitřní" rozdíly motorů Š1000MB-Felicia atd. tak jsem v pytli.


Nejde mi o to jak to složit, to vše mi je jasné tzv. co a jak 😉





Beru v potaz motory s obsahem 1221cm3 montované do "Superek"


Potřeboval bych vědět hlavně vnitřní rozdíl ( klika, ojnice, písty atd.) mezi zvenku skoro nerozdílnými motory ze staré Octavie/Felicie s olejovou vložkou vs. normalním plechovým olejovým filtrem 😉


S plechovým filtrem plnoprůtok se dělali jen ???Š1203??? nebo i poslední modely staré Octavie Combi 🙂?





Kamarád má možnost mít motor po kompletní GO "prý s Octavie" s obsahem 1200cm3(kamarád si nezapamatoval přesně 😀), ale s plnoprůtok plechovým filtrem 😉


Chce zachovat původní vzhled motoru, takže moje otázka tedy zní:





JDE PŘESKLÁDAT VNITŘEK MOTORU + HLAVU "ZŘEJMĚ" Z OCTAVIE NEBO Š1203 NA A DO STARÉHO BLOKU Z FELICIE S PŮVODNÍM OBSAHEM 1089CM3????





Hrozně moc se omlouvám za takový sloh, ale nevím jak bych to lépe popsal co vlastně chci 😀