Nevím jak moc je to ještě aktuální, ale poznávacích znaků motoru je více.
Blok je v podstatě shodný s blokem pro 120, liší se jen tím číslem, co už bylo zmíněno.
Motor jako takový má další indicie:
Logo škoda na hlavě je bílé
pod spínačem tlaku oleje je připojen tlakoměr - šroubení s hadicí
v předním víku motoru (prsa s rozdělovačem) je dole větší závit a je tam přípojka s hadicí do chladiče oleje, číslo dílu prsou začíná 112 (všechny erko specifické díly začínají 112), druhá hadice chladiče oleje je připojená buď pod tlakoměr, nebo na zátku v olejovém kanálu na boku bloku.
Výfukové potrubí je na 2 trubky tlumiče, v řadě za sebou (u 120 jsou vedle sebe příčně)
Víc mě toho zvenku asi nenapadá... uvnitř je jiná vačka, C vahadla, vypouklé písty.
23. květen 2017