Nevím jak moc je to ještě aktuální, ale poznávacích znaků motoru je více.


Blok je v podstatě shodný s blokem pro 120, liší se jen tím číslem, co už bylo zmíněno.


Motor jako takový má další indicie:


Logo škoda na hlavě je bílé


pod spínačem tlaku oleje je připojen tlakoměr - šroubení s hadicí


v předním víku motoru (prsa s rozdělovačem) je dole větší závit a je tam přípojka s hadicí do chladiče oleje, číslo dílu prsou začíná 112 (všechny erko specifické díly začínají 112), druhá hadice chladiče oleje je připojená buď pod tlakoměr, nebo na zátku v olejovém kanálu na boku bloku.


Výfukové potrubí je na 2 trubky tlumiče, v řadě za sebou (u 120 jsou vedle sebe příčně)


Víc mě toho zvenku asi nenapadá... uvnitř je jiná vačka, C vahadla, vypouklé písty.
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
http://skoda110r.com/view.php?cisloclanku=2007110201&stromhlmenu=5


číso motoru končí .../4 Další odlišnosti asi budou záležet i na roku výroby.
Ahoj!Chtěl bych se zeptat jestli lze nějak poznat erkový blok motoru (bez rozdělání motoru) od ostatních bloků.