Proč se tohle děje právě mně? :-(

Neboj nejsi jediný, mě se to děje taky, ale ještě i u normálních aut a pak už chuť ani energie na starý prostě není.




Stále tu chybí někdo kdo by se tomu začal věnovat profi měl by dle mého dobrej byznys.
Neboj nejsi jediný, mě se to děje taky, ale ještě i u normálních aut a pak už chuť ani energie na starý prostě není.


Stýle tu chybí někdo kdo by se tomu začal věnovat profi měl by dle mého dobrej byznys.
Ono to není o tom, že mě nebaví skákat kolem erka, naopak, stavím ještě další, ale nebaví mě skákat kolem něj neplánovaně, uprostřed sezóny, kdy očekávám, že akorát sednu, otočím klíčkem a jedu...





a místo toho rozdělávám motor, řeším netočící se startér atd...





ale je to koníček na celý život, jsem prostě PETROLHEAD🙂
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Zatím jsem jen viděl, že může vypadávat (https://youtu.be/biVPaZDmoKg). Pokud sis zátku neinstaloval sám, tak těžko říct, čím si za svůj život prošla. Může docházet i k intenzivnější elektrokorozi pokud ohruh obsahuje jiné materiály (pokud se používá čistá voda).


PS:Taky mě přestává bavit s přibývajícími roky skákat kolem hundrta 🙂
M8rinku, překvapuje mě a udivuje, že ty jsi četl Bravíčko...





Asi to sem dávám proto, že v době, kdy já jsem dospíval Brávička (ještě u nás na maloměstě) nebyly 😀





Teď vážně, dal jsem to sem proto, že si myslím, že cizí neštěstí zaručeně potěší a tak jsem vás chtěl potěšit 🙂
Karle na jednu stranu je to fakt smůla. Na druhou stranu nebýt všech těch absurdních závad, tak by večery na srazech byly velmi tiché a komorní, protože by jsme se neměli skoro o čem bavit. 😀
To je komentář jak z Bravíčka 😀... Milé Bravíčko, jmenuji se Eržika, je mi 12 a jsem stále panna. Není můj fotr nějakej divnej? 😀
Karle, ber to tak, že pak máš každý sraz opravdu zasloužený a můžeš si slastně vychutnat, že jsi tam.


Co z toho máme my, co přijdem do garáže po půl roce, dojedem dofoukat gumy a jedem přes půl republiky někam na setkání... to je nuda, ne?





... a teď jsem zvdavej, co se za tyhle kecy podělá mě, až někam budu chtít vyrazit...
Tak jsem před 3 týdny udělal STK na erko, v ten samý den najel ještě asi dalších 50 km a když při poslední jízdě vezu mladší dceru, protože je stejný blázen jako já, tak jsem erko trošku prohnal... Koukám, teplota leze nahoru, ale tak domů dva kilometry, to dojedeme a na volnoběh dojíždím... říkám si zase se kousnul termostat...





Včera domluvená geometrie, naleju destilku do chlazení a slyším jak někde nepěkně teče ven... Ruším geometrie (k velkému potěšení mechanika 🙁 ) a hledám příčinu. Teče to v přední části motoru, takže je jasno - těsnění pod hlavou nebo mrazovka v hlavě... Kontroluji pořádně v montérkách a z mrazovky teče proudem voda...





Odstrojit a sundat hlavu - je to super, když máte svody čtyři do jednoho a převařené sání z favorita na LEKRa... V mrazovce díra o průměru cca 2 milimetry a po vyndání je komplet z vnitřní strany orezlá a sype se jak papír...





Nechápu to...





Od roku 1978 do roku cca 2000 jsem denně jezdil škodovkou 105/120/125 (pro šťouraly, v roce 1978 mi byli tři roky a škodovku měli rodiče...) a nikdy jsem ani pořádně nevěděl, že nějaká mrazovka je... Konzultoval jsem to s Vláďou Hladíkem i s Radkem Svěceným a všichni bychom přísahali, že fouklo těsnění pod hlavou, ale s prorezlou mrazovkou jsme se nikdo nesetkali...





Proč se tyto věci dějí právě mně?





A neříkejte mi, prosím, že všechno je to jenom důsledek nekvalitně provedeného tuningu🙂





Asi nějaká karma🙂 za všechny mé hříchy v minulých i těch budoucích životech🙂





Jinak Radek trefně poznamenal, že si koupím trpaslíka a vyroste mi obr...