Neměnily se ty rozteče až u Fáčka? Mám za to, že blok 130 je v zásadě stejný jako 105/120 a liší se jen vložky. S vrtáním 75,5 to bylo opravdu na hraně a lehce se mi vybavuje, že nebyl povolený výbrus, vždycky se muselo dávat všechno nové...
Znak na hlavě je očištěný, takže jsou tam zbytky nějaké barvy ? Pro 130 by měla být hnědá... https://www.skoda110r.cz/article.php?aid=461 - ale může být náhradní nebo předělávaná...
Pokud je Blok 130 - tak by měla být zesílná příruba k převodovce a všechny šrouby M10 (nikoli M8) - Nutná ale ne postačující podmínka
Zkusil bych změřit rozteče svíček. Původně litrový blok by totiž prosté převrtání na objem 1,3 l s ohledem na tloušťku stěn válců a vodní kanály nesnesl, proto byl vyvinut nový tlakový odlitek, v němž se rozteč válců z původních 83/90/83 změnila na rovnoměrných 86/86/86 mm.
Pro naprostou jistotu - sundat hlavu a změřit vrtání - to by se mělo udělat tak jako tak.
Zdravím Vás. Dostal se mi do ruky tento motor s netypickým krytem ventilů. Motor je prý ze š130, čísla má přerážené, aby to minulý majitel mohl vozit ve Š105. Prý to jezdilo závody...
24. září 2023