9. říjen 2007

kubiho kilo

Rubrika: Hundrtky a Litrovky, Přečteno: 6001×, Komentářů: 16, Líbí se Autor:

Nazdárek tuhle stovečku jsem koupil před třemi lety, od potencionálního tchána za šest kilíček!

Měla propadlou stk, schnilé prahy, dveře, zkrátka těsně před smrtí!!!

Chvíli na to jsme se s přítelkyní vrhli na GO. Komplet jsme ji odstrojili a žačal nekonečný boj s korozí, nové prahy, blatníky atd. až došlo na lak. Při té příležitosti jsme udělaly pár uprav:

  • náporák
  • M nápravy
  • kulaté zadní lemy
  • vyndali jsme topeni (stejne to v zimě nejezdí!)
  • a pár dalších blbostí

Takhle jsme jezdili jednu sezonu.

Přes zimu jsem vyměnil motor za fanouše se sníženou hlavou a ubraným setrvákem. Zpřáhnul jsem to se čtyřkvaltem 4,44 a přezul na 165/70 R13 vzádu na prolisech a teď už se s tím dá konečně jezdit!!

Po delší době jsem opět něco vylepšil.

Napasoval jsem přepínače pod volantem z Fordu Ka,

a zlepšil trošku komfort sedačkama z Nissanu 100nx.

karburace z dvandy 1500ccm a je to znát,těd na jaře to pujde

na seřízení asi pujde karbec na stolici furt smrdí co2 a nejde doladit.

Tak až dude teploučko tak si ji převezu do dílny (mam ji u rodičů v kůlně)a začnu dolaďovat.Musím pořádně poladit uchycení sedaček.

dával jsem je na rychlo a je to takový forovy.

8.2.08:

Tak už ji mám spaátky v garaži.

Zatím jsem vyměnil jen silentbloky na motoru,sice bily nový,

ale nejaky prověšený.

čeká mě ještě před seyonou hlavní brzdový valec.Mam ho dva roky a teče.Přegumičkovavat ho nechci mam stím špatný skušenosti.Tak dám

novej cca100,-uf.

Taky bych chtěl nastříkat spodek a dutiny.Vercajk i sračky mám,ale ta

chuť?

KAMARÁDI A PŘÁTELÉ stovaček spinka a asi delší čas bude je v suchu a bezpečí tak snad vydrží:!!!ŠKODĚ ZDAR OKŘÍDLENÉHOU ŠÍPU VZLAŠŤ!!


Rubrika: Hundrtky a Litrovky, Přečteno: 6001×, Komentářů: 16, Líbí se Autor:
dobry den.jsm fanda techto vozu.take mam upravene Ero,stovecku a 1000.mam dotaz chtel bych do era napasovat čira svetla z golfa.jaky je postup a hlavne rameček.ten orig.je velkej.dekuji
ja byvh tam nikdy podložky nedaval je to dost velky namahani na ty stary klacky.staci dat novy emka na normalni jezdeni jsou uplne v pohode¨a kdo mchce delat picovyny tak musí pocitat s tím ze neco skurvý!!!!!!!!§§
Ty púoloosy,to bude určitě něco s materiálem,pokud tam nemáš 10cm podložky🙂.Já jsem vždycky očesal diferák,poloosy byly v cajku.Záleží jak se s tím zacházelo,nejlepší je vždycky nové.
s tím dotahováním máš pravdu momen na to je z hlavy ho nevím.sice sem to momentem dotahoval jen jednou u kamoše na servise neboď nemam momenťak.Snad dopadne časem jaro-léto.teď jsem se vydal s kešeně špetkou vercajku na klempířinu🙂))
neviem ci je to v tom, ale hovori sa ze treba bubny dotahovat spravnym momentom ak ich dotahujes lesenarskou trubkou je viac pravdepodobne ze moment neodhadnes,prezenies to a moze to potom iskrit.Mam na stovaku nabehanych vela km aj bokom a kadejak surovo dosial som poloos neutrhol. Donedavna som ani nepocul aby sa to s kratkymi poloosami stavalo az pred mesiacom som videl jednu erku.
tak stím materialem poloos nevym.Ja ma sice nový ale je to nejaka cina turek nebo polak ale jiny sem nesehnal lepsí jsou nový repliky než nakroucený origo.ja sem zatím žadny neukroutil ani na bejvalým emku ale známej ma mko motor favo 5ti kvalt a ma už dvakrát meměny.


jezdí to normalne v provozu ale dáva samý starší a nedá si říct!!
No ja mam origo poloosi stovkove,loziska aj semeringy nove,kamene mam hladke ale zevraj su lepsie z drazkov,pruziny mam origo stovkove a este mam pod nimi 2cm podlozky a mam to do V lebo ja potrebujem co najviac vysku auta mam svetlu vzadu 35cm vpredu mam vysku 28cm lebo chodim teren. Tebe sa nestalo ze si odkmasol poloos? Mne casto newim preco, co preco mi to roby tak zhanam nejake rady,materiali atd neves o necom ci sa prerabali nejak napravy na stovkach co chodili ozajstne rally? Alebo mali setko origos?
No ja mam jtam mam klasický mka s novejma poloosama ložiskama,


a provařený ramena ve spoji po obou stranách!


jinak nic víc jo ještě vlastně mkový pružimy který jsem musel skrátit kvůli odklonu bylo to jak kačena do V.
Chcem sa ta opytat ci si robil aj nejake upravy co sa tykajy zadnej napravy,ja mam problem ze chodim rally a stle trham polosi 🙁 nie je na to nejaky zlepsovak nieco?
Rad bych něco přidal,ale do článku!


Mam,ale problém nemužu se zaregistrovat něco se posralo anevým co.
Na konci knihy o sportovních automobilech v čechách se píše, že každý národ má svou "závodní" barvu. Italové mají červenou (odstín viz Ferrari cokoliv), Francouzi Modrou (viz. Alpine A110), Britové tmavozelenou (Viz. Triumph Stag). A čechům byla přiřknuta... žlutá.





Žlutá. ŽLUTÁ! Jedině žlutá to může být!!! 😀





P.S. Fakt, nekecám.
hlavne ze robi radost a potesenie...)))
dalsi kdo mi ukrat ralku 6018,aspon ze je nas vic se stejnou barvou,jinak pekna prace.Jak se zpiva:Kawasaki zelena na okrese jedina.....Zdravi H.J.
nezapomeň občas vyvézt potencionálního tchána urcitě rád zavzpomíná na starý časy.jinak paráda
Jo máš pravdu je to 6018 jedina dobrá zelená co uměj v Broumově namíchat!jinak je na něm práce jak na kostele!
Řekl bych - takové rozverné kilo na dovádění 😀DD





O téhle zelenožluté, tuším 6018, jsem jeden čas taky přemýšlel 😉

Warning: Undefined array key "s_article" in /data/web/virtuals/277612/virtual/www/article.inc on line 253