Vedení vzduchu a jiné rady

...tak jen pro zajímavost, vyzkoušel jsem nakonec tohle http://www.drostra.cz/?ctrl=polozka&pid=30068 a můžu za sebe říct, že mě to dost překvapilo. Po vytvrdnutí se s tím skvěle pracuje, nechá se to i přelakovat, ale hlavně to neuvěřitelně drží. Vyzkoušel jsem to samozřejmě i v chodu, při provozní teplotě. V návodu je právě použití i na chladiče a nádrže, takže jsem to po chladiči cvičně vyzkoušel i při lepení místa, kde dochází ke styku s benzínem a to samý. Drží to jak čert...





http://img5.rajce.idnes.cz/d0506/6/6690/6690768_63db221bc44f3cbc01f08c22a543ebe9/images/P6040075.jpg?ver=0





http://img5.rajce.idnes.cz/d0506/6/6690/6690768_63db221bc44f3cbc01f08c22a543ebe9/images/P6040076.jpg?ver=0
...ten bych dokonce měl mít doma. Ok, děkuju...
...tak to je ještě lepší, ten mám někde doma, z doby, kdy jsem dělal topení. Děkuju..
Abych doplnil,ještě lepší je cínový letovací drát pro měkké pájení měděných trubek s obsahem stříbra.Lépe se s tím manipuluje,materiál je odolnější,ale zas je to o něco dražší.)
Jelikož to lepidlo dobře znám,tak musím říci,že je skvělé na pevné spoje tvrdých,teplem a ohybem nenamáhaných materiálů.Ovšem zrovna ve tvém případě bych to nezkoušel.Praskne ti to dřív,než se naděješ.Sežeň kus klenpířského cínu,lahvičku kyseliny na měkké pájení a k tomu stačí hořáček na plyn do zapalovačů.Zapájel jsem si tak například koncovky k trubičce olej.tlakoměru a paráda.
blbost...jedině přiletovat.
...jo ještě ten odkaz sakra 🙂





http://www.drostra.cz/?ctrl=polozka&pid=7332
...teď mi žena řekla, že prodává konkrétně tohle a že to umí vyřešit i můj problém. Mám to upadlý přímo u hrdla, tlak tam žádnej není, když je to jen volnej přepad, takže teoreticky by to mohlo problém vyřešit. Máte s tím někdo zkušenost? Je to v podstatě korunová záležitost, takže se klidně budu obětovat na zkoušku pro toto forum a pak poreferuju 😀
....děkuju, děkuju, zařídím se podle toho 🙂
Autogenem a stříbrem jsme to páchali.
opravoval jsem to na chladči před jarním sletem. Byla tam původně trubička ze smotaného plechu, ale byla sežraná, Nahradil jsem to měděnou trubičkou. Letoval jsem to cínem s olovem (?? taková trojhranná tyč, nevím přesné složení, letovaly se s tím parapety a okapy). Mosazí bych do toho určitě nešel. Než to nahřeješ, povolí ti všechny okolní spoje...
I na 110R byly ještě svíjený přepadový trubky ? Měl jsem za to, že už jenom měď..





Jinak prima je i nerez trubička, ale na přiletování je potřeba tyčinka stříbrná..
Naletovat ideálně mosazí... Trubičku buď původní svinutej plech, případně měděnou 😉.
...mám tu další dotázek. Mám ulomenou přepadovou trubičku na jinak dobrým chladidči. Čím to spravit? Napájet, případně čím, meďí ?
...že děkuju 🙂
duše z nákladáku/busíku
Na propoje větrák - podběh používám ohebný hliníkový potrubí, viz třeba http://www.e-vetrani.cz/ohebne-hlinikove-potrubi





Občas prodávaj i v hobby marketech kusovky cca za 80 kč, tak na 3-4 auta to vyjde a po převlečení kusem duše to ještě ze vzdálenosti 40 cm vypadá jako origo.
...máte prosím někdo tip, čím nahradit vedení vzduchu pod palubkou. Mám na mysli ty flexi trubky od tunelu ke kulatým výdechům v palubce a pak taky tu nejširší variantu od větráku topení do zadního podběhu. Ty původní už bohužel nezachráním, tak hledám možné alternativy. Díky za tipy...