Jen pro silné eRkařské povahy!

Tunění Škodovek s motorem vzadu bylo lákavé, protože každá změna byla znát a nestálo to majlant 🙂


Erko s příčným výfukem znělo líp než supersprint na moderním autě, úprava na hlavě dotlačila jen několik koníků, ale právě proto, že jich v základu bylo málo, byly znát...


Blbě se tuní moderní auto, které má 140 koní v základu (skoro všechny bazarový dvoulitry); I když dostane sadu vaček za 20 litrů a získá 12 koní navíc, prostě to téměř není poznat.
Ale doba tuzení/tunění stodvacítek,erek a kil aspon měla svůj styl. Dnes se řeší repráky,červené řemenice a žluté pružiny na podvozku 😀. KDyž si vzpomenu jak jsme s kámošem skládali motor do stodvacítky,sháněli,odhlečovali,brousili..to už snad ani není pravda 🙂.


Na druhou stranu když budu chtít dneska tunit,asi bych se vykašlal na na felicii ale koupil bych něco namotorizovaného přímo z továrny,vyjde to daleko levněji a výsledek bude ještě lepší. Navíc co se ladění motorů týče,připadá mi že jsme na to měli lepší možnosti,protože skoro vše ještě mělo karburátor a s tím se dali dělat kouzla..
Ono to není ani moc o cizích značkách, ale spíš o dostupnosti aut pro blbnutí.


Jsme o 20 let starší než dnešní začínající tuneři. Jednak začínají o něco dřív než my a jednak jsme už holt ve středním věku.





To, co pro nás byly stovky a 120, tedy auta dostupná a pro blbnutí vhodná, to jsou pro dnešní mladé lidi felicie a fabie.


Pro nás historie začínala řekněme Octaviema a Spartakama, pro dnešní kluky je veteránem kilo a eRko.
Gotreku, já se tuzení jiných značek ani moc nedivím...





Když si vezmeš, za kolik dneska koupíš erko, kolik nasypeš do tuningu/tuzingu, za ty prachy už můžeš tunit/tuzit cokoliv jiného, co ti dá lepší potenciál... tedy, pokud to děláš pořádně...





Asi jsme poslední dinosauři 🙂
ta doba je pořád, je mi jsme vyrostli, jsme out a ani trochu trendy... a mladí nadějní, rychlí a zběsilí tuzej jiný značky 😉))
taková byla doba, tuzingová...





Kdo z Vás by dnes chtěl jet k "moři" na Balaton ?





🙂
To ale muselo dát práce co? ...A přitom taková blbost. 😀
Rychle a zběsile rychlejší a zběsilejší...


Zřejmě z dob vzniku podobnejch šíleností, jako modrý (později nějaký metalízový) snížený eRko, světle zelená příšera se světlama z matize apod...


https://www.skoda110r.cz/article.php?aid=257&olimage=7583


https://www.skoda110r.cz/article.php?aid=257&olimage=7603


Pokud to není zásadně shnilý, tak jako skelet na nějakou renovaci či soudobou přestavbu proč ne... je v tom sice spousta práce, ale je dobrá tak do tříděnýho odpadu. Bohužel.


Rychle a zběsile rychlejší a zběsilejší...
Nechápu majitele, i když kdoví kdy v jakym roce tohle monstrum stavěl 😉 Ale stejně mi to rve srdce eRkaře 🙁





http://auto.bazos.cz/inzerat/36099251/Skoda-110-R-s-DOKLADY.php