Tak v roce 1979 mě teď nic nenapadá, čím by se bloky pro 110R a pro 120 lišily..
Jasně jsem debil vrtání poznám se šuplérou, když o tom tak přemýšlím tak vzhledem k tomu že je to do 110R rv 1979 říjen tak mi vlastně starý blok 120 nevadí, pokud tedy nemá číslo, nebo má ale originál R, nebo umně překlepáno.


P.S. měl jsem jednou rapida a ten měl na 781.136 za lomítkem 130...
Hladkej (u 110R/LS) a ďubkovanej (u 120L/LS) ti je nejspíš známej..
Blok ś100/105 je jiný, má malé vrtání pro vložky 68mm. Nedostal bys do něj 72mm vložky. Blok 110/120 je stejný, s odlišnostmi dle data výroby.
Objevil jsem očištěný a vyleštěný holý blok údajně 110r, nejsem si jist jestli má číslo a i pokud ho má tak vzhledem k tomu co jsem již viděl přeraženo to považuji za orientační údaj. Jak ho jednoznačně identifikovat popř. je něco co by mohlo být špatně? Je mi jasný filtr oleje, žebro navíc u M, rozmístění válců (130), ale třeba blok 100/110R(LS) je stejný?


Vďaka