Nástřik spodku vozidla

Nebylo by lepsi misto převodového oleje použít mazut? Je také mastný a časem zasfaltovatí a pokud někdo ho zkoušel očistit z nějaké součásti ví že fakt nejde dolu.
...jo a taky Standa ví, že po provedení této antirez procedury nesmí tejden k nám na dvůr... a zas tak úžasná ta metoda nebude, protože musí nástřik zjevně obnovovat každý týden, když už u nás tak dlouho nebyl 😉))
Pravidlo číslo 1: co je mastny, to nehnije...





Pravdislo číslo 2: rez nejde mechanicky nikdy 100% odtstranit, především na slozitejsich dilech. Ani odrezovac není v těchto mistech 100% funkcni...





Pravidlo číslo 3: pokud je to orezly, zadnej rezistit nemá smysl neb za par mesicu udela kapsu a pod ni to rezne vesele dat...





RESUME: prevodovy olej, hezky to na spodek nastrikat a pak se projet po prasny ceste.





Tolik moje doporuceni.





Stanley
Já to měl zvedlý na podpěrách a krom toho, že venku mrzlo, takže betonová podlaha v hangáru už byla docela studená, to bylo OK. Ale pár večerů to zabralo - možná kdyby se místo kartáče v ruce použilo něco na flexe/vrtačce tak by to třeba šlo rychleji.





Jestli to budeš někomu dávat, tak bych si opravdu důkladně ohlídal co všechno budou dělat... pokud se to udělá polovičatě, tak je to většinou spíš na škodu.
To Dragon:





Nejde o to, že bych si to sám neudělal. Ale přiznám se, že ležet pod autem na heveru a 10cm nad xiftem drbat nápravnici ocelákem se mě fakt moc nechce (ale pokud by měl nějaký zájemce na půjčení kolébky na favorita....).





Dostal jsem nabídku na kompletní ošetření spodku (očištění, vystříkání dutin, nástřik spodku) za cca 3,5tis. Takže to asi nebudu řešit a půjdu do toho.
dejvV: 😀





chrobak> Já to na podzim řešil na spotřební GLSce - nástřik uděláš celkem v klidu sám, problém je spíš očištění toho co budeš stříkat. Já to nejdřív vzal na benzínce na WAPce a pak jsem hezky růčo škrábal dráťákem na čistý plastizol. Kde jsem našel praskliny, tak odloupat, ošetřit Konkor 500, přes to bitumenový tmel... a pak celý spodek v několika vrstvách opět Konkror 500 z elektrické pistole na ošetření dutin.





Pod auto jsem od té doby nelezl, ale jezdil jsem s ním celou zimu (pravda, letos byla fakt mírná) a na lopatku jsem ho nenametl 🙂
DejvV 😀 😀 😀 😀 😀 😀
takže přibližovadlo Forman. Slávku, zaučil bych novomanželku na sobotní rezistýn akci, tzn. přijedeš na benzínku ke kompresoru se svojí pistolou. Jednou stranou na obrubník, lehneš, nastříkáš, přeparkuješ, opakuješ 🙂 než dojde zaplatit zmrzlinu a benzín máš hotovo 🙂
Mám na mysli formana. Zatím pouze místama povrchová koroze, plech v ploše je zdravej ale u lemů a napojení atd se začíná objevovat liška.


Podstatně hůře na tom jsou nosné prvky (nápravy, zavěšení, nápravnice, krycí plechy...) ty už jsou rezavý dost.
Předpokládám, že máš na mysli nějaké moderní přibližovadlo? Pokud ano, podle mě se nástřikům z výroby, co se kvality a tloušťky týče, žádná další úprava nevyrovná. Působí to spíše psychologicky a na kapsu zákazníka. Zaměřil bych se pouze na úpravu lokálních problémů. Plošně, jak jsem napsal, zbytečnost.





U našich starších vozítek, nástřik má tu výhodu, že mi zaručí stabilnější tloušťku vrstvy, bez pórů ..., dostane se i do míst, kam štětec nemůže atd. Na pohled to bude také vypadat mnohem lépe, nástřik pistolí v rukou šikuli udělá strukturu "jak z výroby".
Čest vaší práci soudruzi,





mám někdo z vás nějaké zkušenosti s nástřiky spodků vozidel??


(viz např. toto - http://www.autokosmetickecentrum.cz/ )





Zajímalo by mě především případné s rovnání s ručním štětkováním.