Spojková trubička průměru 4,75mm

Myschaku nebere se nejmenší průřez, ale součet ztrát na celym potrubí 🙂)) (Bernoulliho rovnice 🙂.





Ale sám si myslím, že ta ztráta bude zanedbatelná i když já určo osadím správný průměr.





Co se týče trubky, tak jak pravíš koupit nejlevnější sadu přípravků, pokud půjde o měď tak tu to s klidem zpracuje (případně si ji před použitím v místě holendru žíhni.
Průměr té díry nejspíš reguluje rychlost plnění válce.Jinak si myslím,že kdyby to celé mělo zanedbatelný vliv na funkci,tak by i automobilka tehdy ráda celou hydrauliku vyráběla z jednoho průměru potrubí,čímž by si tím ušetřila spoustu práce,času a nákladů.
Trubka limitní nebude... Limitní je zadní hadice, která má ve šroubení u pracovního válečku menší díru, než je vnitřní průřez trubky(cca 2,5-3mm).
Noo, a neni lepsi tu trubku origo koupit?
Díky všem za odpovědi. Tak se vyprdnu na výrobu pertlovacího přípravku a koupím nejlevnější pertlovací sadičku a udělám trubky tak, jak mají být.
Pístek spojkového válce má mnohem delší dráhu zdvihu,než pístky v brzdách.Proto má spojka větší průměr potrubí.
Já když kupoval spojkovou trubku na 120cku,ale v metráží, tak jsem dostal stejný průměr jak brzdovou. Bohuřel nemám odzkoušeno🙁
Já jsem to nezkoušel, ale mám vyzkoušeno, že jsem použil spojkovou trubku ze 120 a přeohýbal do potřebného tvaru.


Proč jse spojková větší jsem nějak neřešil, ale zřejmě proto, že je potřeba protlačit mnohem více kapaliny než u brzd.
Měl bych strach, že to nebude chodit správně, protože budeš mít malý průtok.
Ahoj,


zkoušeli jste někdo použít místo origo spojkové trubičky o průměru 6mm obyčejnou brzdovou trubičku průměru 4,75mm? Vím že se vystavuji ukamenování od originalistů, ale sjednocení trubiček by mi ušetřilo práci při výrobě pertlovacího přípravku pro zakončování trubiček.


Díky za odpovědi