Tak nakonec se zcela změnila situace, koupil jsem auto jeté...no, po 1000km jsem měnil cívky, když jedu po dálnici, tak mám spotřebu litr oleje na 500km...to jsem nepotřeboval nalít do erka ani po 5000km 🙂 Tak mám před sebou opět leták Škoda Bez starostí, trochu se to proměnilo, přibylo DSG, tak opět uvažuju 🙂
Kdyby někoho nová Fabia zajímala, zde oficiální info na stránkách výrobce: http://www.skoda-auto.cz/models/nova-fabia/pages/nova-fabia.aspx
Na fotce to pěkné je, jsem zvědavý, jak to nacení a pak svá rozhodnutí třeba ještě přehodnotím. Ale na druhou stranu vůbec nejsem zastáncem unifikace a to, že všechny tři modely vypadají skoro stejně, to nevidím rád.
Další možný adept na nové auto:


http://www.novinky.cz/auto/345294-skoda-ukazala-novou-fabii.html





Konečně jsme se dočkali a je venku a mě se líbí a docela se těším, až ji uvidím konečně naživo.
Daves: Přesně tak to je🙂.
Tak víš jak, když si stříkáš sám a je tam pomeranč, tak jsi z toho zklamaný, div to neobrousíš a nezačneš znova. Když dáš za lak 30 tisíc a máš tam pomeranč, tak bys pranýřoval lakýru a na webu mu uděláš takovou reklamu, že už bych si k němu nedal nalakovat ani koloběžku. Ale sériový auta mají takový lak běžně 🙂
Ona absolutně hladká struktura laku se povede málo kdy a u sériových aut to prostě výrobce neřeší. Ani lakýra nezaručí, že to prostě bude všude na 100%.


Třeba hodně starý veteráni se dodnes "lakují" štětcem, aby to nemělo stříkanou (pomerančovou) strukturu laku. A že ten lak pak je mnohem lesklejší, hladší a kvalitnější než stříkaný, je k nevíře🙂





Pajk
Tak si kupte něco vostřejšího, mezi těma proužkama se pomeranč schová:https://www.youtube.com/watch?v=0HJLGiXvzzk
Moc vyfotit to nešlo, ale snad je to patrný.


Kapota a střecha jsou celkem pěkný, pátý dveře jsou zase pomeranč.
Vyfotím. Nejvíc je pomerač vidět na dveřích, v tom průhybu hned pod oknem. Ale obecně je pomeranč na všech autech. Stačí se podívat na odlesk na laku a ten obraz je "roztrhaný.
keptne i Porsche má dnes strukturu laku jako pomeranč 😕.
Já to samozřejmě tak dobře neumím, jen prostě to, co jsem viděl, bylo strašně pomerančovité...asi jen vada některých kousků.
Nevím, myslím, že to s lakem není zas tak hrozný, jak to z popisu vypadá. Musí se koukat hodně kriticky. Není to rols nebo bentley s x krát leštěným lakem, ale např já teda při mým lakování takový kvality nedosáhnu. Klobouk dolů před vámi, když to dovedete.





Jinak ty roomstery jsou asi fakt výhodný, protože v mým okolí se pořizuje už třetí během krátký doby. Jestli si auto chceš nechávat, je asi výhodnější pořídit ho přes škofin na úvěr rovnou, škoda bez starostí je v tomto případě asi nevýhodnější. Když ho za 2 roky vrátíš a vemeš jiný, pak asi radši bez starostí.
Já už jsem to byl skoro podepsat, ale pak jsem byl zastaven, že to ještě propočítáme, takže stále ve fázi vybírání. Ale jako poslední nové auto v naší rodině bylo eRko, tak jsem si říkal, že už by to něco chtělo 🙂


Jinak k tomu laku, když jsem viděl Citigo kdysi poprvé v recepci muzea v Boleslavi, mělo to lak zhruba takový, jako když jsem zkoušel poprvé lakovat nějakou větší plochu. Ale myslel jsem, že to je nějaká předsérie, kterou tam prdli pro lidi, co to ještě neviděli a chtějí si sednout...a ona je ta kvalita standard? To snad ne...
Já mám na Citi laku habakuk. Aspoň na střeše a bocích, auto bylo přelakované v Kosmonosích, při nějaký cestě z výstavy utrpělo nějaký bebí. I tak lak nic moc a navíc to ještě "vylepšili" umělci při tý oný nešťastný výměně okna. Na jednom místě jsem dokonce objevil steklý kapky a vážně zvažuju reklamaci kvality laku. Ale pak si zase říkám, že si to snad radši rozleštím sám, aby mi autu ještě víc neublížili...


Na kilech aspol. až do favorita o moc lepší lak nebyl, jen si to trochu idealizujeme. Na střeše a kapotách to bylo slušně nalitý, ale boky taky žádná sláva. Navíc mě vždycky bavily ty steklý záclonky v žlábcích u kapot... to už dnes nebývá, ale mírnej pomeranč to má furt.
Na kvalitu laku se už dneska moc nedbá. Nevím jaký máš lak na svým citi, ale u mě je to teda strašnej pomeranč. Je to lak, za který bych se fakt styděl a skoro každý lak, co jsem kdy nastříkal, vypadá líp. Když srovnám lak co byl třeba dřív na škodě 100, tak je to nebe a dudy. Ale na ceně se to nějak nepodepsalo 😀
Stačilo by ve výrobě dávat méně pozor, auta trochu poškrábat, nedbat tolik na kvalitu, povrchovky apod., trochu umazat sedačky, pohonit se pak s autama po fabrickým dvoře, ať gumy a motory dostanou co proto a máme hned vyrobné ojeté auto a odbyt zajištěn ;D))))
Teď si na to kápnul 🙂 Chyba je, že vyrábí nová auta. Kdyby se vyráběla už ojetá, byla by atraktivnější cena a vyšší odbyt. 😀
Tak jak, už jste něco vybrali?


Nový je nový. Když se to dá finančně zvládnout, je to fajn pořídit si nový auto. Nelze to brát jen finančně jako investici. Navíc, kdyby lidi chtěli jen, byť mírně, ojetá auta, kde by se brala, kdyby nikdo nekupoval nová? Každý ojetý auto jednou někdo musel koupit jako nový...


Kolega v práci teď pořizuje Roomstera Trumfa. Taky docela zajímavá volba. Ne, že by se mi Roomster začal líbit, ale vychází docela výhodně a z praktického pohledu na věc má něco do sebe.
Tak dneska jsem volal do jiného autosalónu a tam mi řekli, že se dá na škofinu domluvit plná moc pro dalšího řidiče...nečekal bych, že se zaseknu už na takové prkotině 🙂
Druh/ družka je ok, právně ošetřeno, musíte sdílet společnou domácnost rok a déle.


K cenám mám nabídku na operativní leasing kde je sleva z ceníku 22% a sazba velmi nízká včetně pojištění (pojištění ve splátce je obzvláště výhodné pro lidi bez bonusů) a tím že je to celé náklad tap pro osvč to celé vyjde levněji než předváděčka cash...





Ale je to celé velmi individuální a je třeba počítat a to se všemi náklady a plusy obou variant...
Já jsem to pochopil tak, že koho nemáš papírově v rodině, ten za volant nemůže. Když si chceme koupit auto s přítelkyní, tak tedy tato možnost padá, nebo to má nějakou tradiční kličku?
Ano, je to tak. V podmínkách to mám také napsáno. Otázka je, jak moc je dvojice "nesezdaná", resp co si pod tím mám představit. Jinými slovy, druh/družka auto řidit může, nemusíte být manželé.
Zajímavé, co na tom škofinu vyskočí za první dvě auta - 100 a 110R 🙂 No samozřejmě to musím ještě propočítat, tak se ptám na zkušenosti. Ale teda teď mi v autosalonu říkali, že auto smí řídit jen platič a jeho rodina, což když kupuji auto pro nesezdanou dvojici je poměrně problém. Ale prý je to tak i u leasingu, tak aby to neztroskotalo na tomto.
Stále se držím toho, že koupit nové auto je nesmysl.





Koupil jsem citigo s najetými 7000km, cena 160 místo 240.


Když to vezmeš na škofin, tak v tom je taky pojištění, povinný, záruka mobility. Rozhodně bych si to spočítal, jak to vyjde.





Nech si to spočítat na nejkratší dobu, aby splátky vycházely stejně jako to bez startosti a uvidíš.
Zkušenost přímo ne, ale snad nebude vadit jen názor.


Je to rozhodně zajímavá možnost dostat se k novýmu autu za relativně rozumnej peníz.


Já spatřuju nevýhodu v tom, že auto není úplně tvoje. Už na začátku musíš rozhodnout jestli si auto po 2 letech odkoupíš, nebo ne.


Mě baví si auto trochu uzpůsobovat k obrazu svému, takže mě na tom nevyhovuje právě to, že do odkupu není moje a nemůžu s ním zacházet podle svého.


Kdo tyhle věci neřeší, auto bere jen jako dopravní prostředek, je to docela dobrá volba, jak přijít k novému autu.
Pánové, jakožto na odborníky bych se Vás chtěl zeptat, jestli někdo nemáte zkušenosti s programem Škoda Bez starostí? Vzhledem k tomu, že přes svoji milovanou Astru již skoro vidím skrz, poohlížím se po něčem novém a tento program mi přijde velice výhodný. Tak jestli nemáte někdo nějakou zkušenost na podělení? Moc děkuji.