Reklama ŠKODA RS - 40 let legendy

Tak jsem tu reklamu našel i na Tvspoty.cz, takže je asi opravdu škodovácká.
S.D.G: To je docela drsný, téměř jako praktiky doby dávno minulé. Přeskočit 30 let🙂:-)
pajk: oni to prostě přeskočili - jen se tam na chvilku mihla RS s poznámkou o sportovních úspěších a pak hned Favorit...
Mě tak ještě napadlo, je to vůbec ofiko reklama škodovky? Nebo je to něčí videohříčka?
Taky to pamatuji a dalo dost práce držek ortodoxní erkaře, aby nerozmlátili kino v muzeu 🙂
Pajk: pamatuji to také, byl to můj první "sraz" 🙂





Dobu devadesátých let uvedly slovy: Nejúspěšnější éra sportovních vozů škoda.... 🙂
S.D.G.


To by mne zajímalo, co tedy vyprávěli o letech 60-90🙂:-)
Asi silnej větrák v topení..D)))





Když pominu níže zmíněné maceškské chování fabriky k týhle éře, tak je to moc pěkná reklama.
Ty jo, kde se dá takovej fukar koupit?
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Nápad je vtipnej, auto krásný, ale provedení ve mně vzbuzuje rozpaky...





...mimochodem vzpomínám si jak nás při společné návštěvě muzea v MB rozčílili promítáním historie automobilky ve které záhadně chyběla éra motoru vzadu...
Na reklamu kouknu doma, v práci na youtube nelze.





Když už jsi to Marty nakous, najde se někde nějaký bližší info o akci k 50 letům 1000MB? Vím, že Kajman rozesílal pozvánky na HG, ale bude tedy něco oficiálně i v MB? Zvažuju minimalistickou variantu s účastí pouze v MB a ne celého HG, když je za týden potom eRkosraz. Vše se prostě dát nedá...
Reklama i auto vypadají skvěle, ale přiznám se, že to jak se k nám Škodavka zná jen když se jim to hodí mě pěkně vytáčí.





Pojmenovat nový model podle nějakého starého ( Octavia, Rapid, atd ) a pak v reklamě machrovat jakou má továrna historii to by jim šlo,


ale zbytek času se tváří že žádná auta s motorem vzadu se nevyráběla.





O nějaké podpoře fandů jejich značky ani nemluvit.





Naprosto klasický případ letošní oslavy 50 let 1000MB. Světe div se ještě v únoru to vypadalo že vše proběhne pod patronací továrny ve velkém stylu - po dlouhých jednáních ( Jirka Kajman by vám mohl vyprávět ) a upřesňování co se bude a nebude dít přišel obrat o 180°





Prý budou radši sponzorovat rallye někde v Kazakstánu, než oslavy 50 let 1000MB. Protože proč dávat peníze do starých aut, když můžou dělat reklamu těm co potřebují prodat teď ...
Docela pěkná vtipná reklama od Škody .


https://www.youtube.com/watch?v=0HJLGiXvzzk