Gotrekovo eRko
Erko jsem koupil v říjnu roku 2000. Cena byla 55.000,- Člověk co ho prodával je majitel autobazaru, a na mou otázku co se týká domluvy o lepší ceně mi sdělil že do eRka vrazil 53.000,- a nic ho nenutí ho rychle prodat. (Jinak si prej chce postavit eReSo) A já protože jsem se do něj zamiloval jsem si ty peníze půjčil a eRko koupil. Od té doby mi všichni co mi předtím říkali "Hele jestli opravdu chceš a je to tvůj sen tak si ho kup", říkají "Proč si si koupil tenhle krám kterej budeš nevím jak dlouho splácet....".
Fotka z Mělníku 2000 kde s ním byl ještě původní majitel...
...a tady už v mém majetku
Jinak je eRko postavený ze dvou aut. První mělo dobrou kastli a druhý dobrej motor. Jak je auto udělané zvenku posuďte z fotek. Odborná komise (Džon, Ryan, Martina atd...) která si ho byla prohlédnout po srazu 2001 v hospodě "Na Obzoru" si vzhled nemohla vynachválit (Velmi mě potěšili tak doufám že to nebyly lži ze soucitu 8O) ).
Fotky po srazu v hospůdce:
Motor i převodovka je původní, motor má najeto 28.000Km. Vevnitř bylo vše originál než jsem se pustil do značných přestaveb. Plánuji značné úpravy palubky jdoucí do takových šíleností jako plně podsvícené přístroje (Ryan pochopil princip až napotřetí... 8O) ). Bohužel jsem podcenil časovou náročnost takové přestavby a tak mi eRko už 3/4 roku stojí a nejezdí. Jinak mám co se týká přestaveb velké plány ale není čas...
2002-2003
(10.1.2004)
Čas utíká jako voda a kde co se mění. Díky Džonovi který mi půjčil své budíky jsem s eRkem i něco najezdil. Moje budíky jsou stále rozebrané a chystá se jejich zástavba do plně podsvícených budíků. Jediná větší úprava kterou jsem realizoval bylo stvoření modulu relátek pro světla, se samostatným přívodem přímo od baterky. Průřez 16mm^2 a samostatné jištění 63A. Bohužel když jsem vše dokončil a tahal jsem poslední drát (zrovna ani nebyl od světel...), jsem šáhnul před nádrž a prst mi projel tím plechem co tam je jako papírem. Takže mám nebezpečný dojem že celý předek půjde dolů. Naštěstí si otec na stará kolena zakoupil nemovitost a k ní patří garáž rozměrů takřka luxusních. Se sundaváním a upravováním předku se asi zároveň sveze úprava palubky takže se můžete (hned jak se teploty vyšplhají na únosnou mez) těšit na další aktualizaci.
Plány do budoucna
- změnit totálně design interiéru
- široké nápravy až konečně nějaké dám dohromady
- změna barvy, třeba na tuhle:
S.D.Gotrek
Aktuální fotky (Leden 2004)
22.6.2004
Tenhle rok nějak není čas... ostatně jako každý jiný rok. Dnes jsem konečně odvezl opískované brzdiče do galvanovny na černý chromát. Uvidíme jak tenhle pokus dopadne.
A je to tu:
11.8.2004
I pohlédl Gotrek pod eRko a hořce zaplakal, neboť co spatřil ranilo jeho srdce......... No, takže 28.7. jsem dostal technickou na měsíc, s tím, že se mám dostavit s opravenými závadami. Technikovi se nelíbily blinkry v nárazníku, účinost předních brzd, vůle na řízení a dírky v podlaze... Byl jsem v jámě a ty dírky mě popravdě taky moc neuchvátili. A tak jsem pro začátek zrepasoval přední brzdy. Brzdičům se dostalo ozdravného působení mosazného kartáče na flexe, staré pístky byly zahozeny do propasti zapomění a nahrazeny novými včetně těsnicích kroužků a manžet. Odvzdušňovací šrouby jsem z hořkým srdcem vyndal ze čtyřpístků, které jsou zatím u ledu. Koupil jsem taktéž nové trubičky na předek Š120 a bez sundání nápravy je vyměnil. Vyplynulo z toho ponaučení, že čas který jsem ušetřil sundaváním nápravy jsem strávil z rukami zkroucenými mezi ní a karoserií. Celé to bylo stíženo ještě tím že jsem (ne)šťastným majitelem tlumiče na řízení...
Brzdič po renovaci
Když jsem potom brzdy odvzdušnil a ony kupodivu brzdily, zjistil jsem že plandá spojka a brzdovka mi vesele teče do kufru. Potvůrka spojková trubička se zalomila někdy během předchozí operace těsně pod vyústěním ze spojkového válce a při každém sešlápnutí krásně rozprašovala brzdovku po kufru. Jediným pozitivem je že si nemusím lámat hlavu co z gumoasfaltem který po kufru rozpatlal původní majitel... Koupil jsem spojkovou trubku na Š120 a zjistil že tohle asi bez sundání nápravy nezvládnu. Tak tenké ručičky nemám. Hup tedy s miláčkem na špalky a sundat nápravu. A vzhledem k tomu že garáž nemá podlahu všechno hezky na dvoře...
eRko nahoru, náprava dolů
Při té příležitosti jsem si nafotil i ty dírky 8O(
dírka k dírce sedá....
8. květen 2005
13. srpen 2004
3. červenec 2004
23. červen 2004
3. listopad 2003
3. listopad 2003
3. září 2003
27. srpen 2003
13. červen 2003
15. duben 2003
8. duben 2003
19. březen 2003
19. leden 2003
23. listopad 2002
21. říjen 2002
15. leden 2002
24. prosinec 2001
12. prosinec 2001
7. prosinec 2001
5. prosinec 2001
5. prosinec 2001
8. únor 2006