Průzkum - anglické plecháče

Zkusím dohledat jestli mám kopii původního techničáku od mého eRka (mám bohužel už druho, možná třeťopis). Kola na autě byly a je sice malá, ale přeci jen pravděpodobnost, že mohly bejt i zapsaný. V novém bohužel nic takového nemám, jen klasický 13" navíc.
Nějaké info od právního nástupce výrobce kol firmy Magnetto Wheels:





R1-503 aftermarketově použity pro vozy Škoda 5,5x13 ET37 4x130, středová díra 85mm, matky průměr 20mm.Po obvodu 12 trojúhelníkových větracích otvorů.





R1-563 použity pro Alfa Romeo. 5,5x14 ET7, středová díra průměr 70,5mm matky průměr 15mm.Po obvodu 14 kruhových větracích otvorů.





Rozdíly mezi koly značné, na škodovky tedy patří R1-503.





Bohužel jsem tyto údaje dostal pouze emailem, žádný dobový protokol či certifikát či oficiální vyjádření výrobce kol.
Tak jsem se dokopal k prohlédnutí těch svých kol a je na nich přesně to, popisuje Zbyňa. Tedy CMR, 5,5x13, 12-75, R1-503.
Vcelku zajímavá shoda označení disku R1-503 s objednacím číslem v něm. prospektu: 630-001503. Řekl bych, že úplná náhoda to nebude, když u Ronalů je zase úplně jiný číslo. A zase se nápadně shoduje s označením ráfku Ronal 630-355415. Zde by se asi dalo celkem výmluvně potvrdit, že tedy existují Borrani kola pouze s označením R1-503 a v některém zmíněném dokumentu je překlep a je tam R1-563.
D))) Zbyňa byl se svým vysvětlením rychlejší, než jsem to dopsal.
Já trochu tuším... snad to můžu prozradit. Trochu jsme si o tom se Zbyňou psali a směřuje to k zjištění všech možných označení z důvodu dohledání informací a původních schválení kvůli legalizaci a zapsání do TP.


Já mám na svých kolech už označení bohužel zalakované, ale z fotek jsem dohledal, že na nich bylo stejné označení, jako na Zbyňových fotkách. Ještě se zítra pro jistotu podívám dovnitř ráfku, jestli je tam něco čitelného.
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
No pro nás originalisty to má význam vědět na které ročníky se disky dávaly, no a druhý důvod je v tom že v dodatku německého schválení vozu Skoda 110R k provozu na pozemních komunikacích roku 1975 je uveden jako alternativní disk typ R1-563. No a u nás se vyskytují jenom R1-503.A to nás originalisty zase zajímá proč...
Angličáky už nemám... Jen by mě zajímalo k čemu je takový průzkum dobrý? 🙂
kód na ráfku
Ahoj


chtěl bych udělat takový průzkum výskytu plechových ráfků Borrani alias "anglické plecháče".Chtěl bych zjistit jaké typy se u nás vyskytují a z jakých roků.


Kdo je máte pište prosím vás jaký typ a rok výroby, nebo nejlépe celý kód, nebo pokud na něm někdo máte KBA kód tak i ten.


Příklad:


Na ráfku je 5,5x13-CMR-1-76-R1-503.


Znamená to rozměr,CMR´je Costruzioni Meccaniche Rho S.p.A.(tehdejší oficiální název továrny Borrani), potom je měsíc (leden),rok (1976) a typ R1-503


Na středu je na čtyřech místech rozměr,typ,datum výroby a logo CMR.





Jsou kola které mají na středu vyraženo i ET 32mm.


Já mám zase středy vyrobené 12/75 a ráfek v 1/76.