Ondrovo éRo
Historie:
Po několika letech neustálého pokukování po kolemjedoucích érech jsem se konečně rozhodl a taky jedno koupil. Začalo to přípravou prostor v garáži u táty, která v té době byla spíš univerzální dílna. Pak už jenom koupit inzertní časopisy a můžeme začít. Po několika pokusech, které nedopadly podle mých představ jsem objevil éro v garážích na stanici metra Háje. Vzhledem k tomu, že kastle vypadala téměř netknutě mě od koupě nemohly odradit ani velké olejové a benzinové skvrny pod autem. Po chvíli smlouvání a potom co původní majitel prohlásil, že kupuju éro v úplně bezvadném stavu jsem zaplatil 21 000kč a vyrazil směr garáž. Během prvních kilometrů jízdy se ukázalo, že mé pochyby o stavu auta nebyly neopodstatněné. Následovalo několik měsíců kdy pod vedením mého otce (sám toho až tolik neumím) došlo k postupné renovaci všech částí auta. V červnu jsem usoudil, že éRo už je v provozuschopném stavu a je potřeba vyzkoušet co umí. Došlo ke vzniku posádky Hladík(já)-Hladík(otec) a k následnému startu na soutěži lokálního charakteru a významu. ÉRo celou dobu fungovalo naprosto spolehlivě, ale došel jsem k poznání, že eMkový nápravy jsou naprostou nutností. Bohužel to nevydržel motor a domů už jsme málem nedojeli. Došlo ke GO motoru a doufám, že se před zahájením zimních úprav ještě párkrát v klidu a bez velkých překvapení svezu.
Technické údaje:
- Je to v podstatě sériový éRo bez větších úprav.
- Výfuk Lizner,Krnsko
- Rok výroby 1977.
Plánované úpravy:
- Nápravy typu M.
- Vzduchový filtr Favorit.
- Sedačky Ford Escort.
- 5-ti stupňová převodovka.
- Posilovač brzd.
- Nový lak.
4. srpen 2003
3. srpen 2003
1. srpen 2003
20. červen 2003
16. červen 2003
4. duben 2003
8. únor 2003
28. leden 2003
25. leden 2003
7. říjen 2002
18. září 2002
17. září 2002
16. září 2002
10. září 2002
6. září 2002
5. září 2002
28. srpen 2002
28. srpen 2002
28. srpen 2002
11. říjen 2009