Kadylovo Éro
Proč splnění sen? Cupátko jsem si přál od svých 15 let,ale to na auto mého věku bylo ještě dost brzo. Do 18let byla dost dlouha doba tak jsem měl dost času na vymýšlení, jak bude éro vypadat,upravy aut se rok od roku dost zdokonalovaly a já jsem měl už vymyšlený plán jak by
přestavba auta měla vypadat. Uběhly dva roky a já v 17 začínám brouzdat po internetu a nějaký to éro konečně koupit,rok hledání ježdění po inzerátech a pořát nic vludného. Až jednoho dne přišel kámoš, že by o jednom takovém éru věděl že vypadá dost slušně. Druhý den jsme se jeli na to podívat,a taky že jo. Ěro pekně opečovávaný dokonce bez rezu a nějake ty upravy. Tak jsem se s majitelem domluvil a za týden jsme s tatíkem pro éro jely.Sice jsme ho přitáhly, protože motor nevrčel! To se psal rok 2005 bylo to někdy na začátku prázdnin.
A teď to vše začalo! Všechny promyšlené nápady a uprávy!
Jako první věc bylo auto zprovoznit,doladit nápravy, chlazení a brzdy. Po té ta příjemnější věc a to koupě kol a to 14R od firmy PowerTech. Když auto stalo na pořádných kolech tak se začalo řezat.
Cupátko převezeno do dílny mých kamárádu! Spojili jsme síly a den o dedne se vše začalo rísovat podle mých představ. V roce 2006 v červnu auto připraveno na lak. O prázdninách auto přihlášeno a hotovo kromě interiéru. Výsledek postuďte samy.
Stručný technický popis:
Škoda 110r cupé r.v. 1980
Motor
zážehový řadový čtyřválec
rozvod OHV se dvěma ventily na válec
příprava směsi karburátor Jikov 32 SEDR
zdvihový objem 1289cm3
nejvyšší výkon cca 46 kw/63k, při 5000 ot/min
v max 150km/h
___________________________________________
Úpravy
původní motor Škoda 110r nahrazen agregátem Škoda Favorit 136, ostrá vačka, sání a karburátor ze Š130, otevřený vzduchový filtr transparentní víčko rozdělovače, výfuk vlastní výroby podle plánku, spojka ze Š130, estetické úpravy
_______________________________________________________
Převodovka
5stupňová ze Š130
___________________________
Litá kola
PowerTech 8x 14palců ET 15
___________________________
Pneumatiky
TOY Proxes 225/40
__________________________
Podvozek
Původní nápravy vyměneny za zrepasované a vystužené nápravy ze Š130, vzadu včetně suchých poloos, sportovní tlumiče a pružiny v předu zkrácené, rozšiřovací podložky se změnou rozteče ze 130mm na 100
______________________________________________________________
Brzdy
Kompletně Š130 s přídavným posilovačem
______________________________________
Karosérie
čistý, hladký stiling bez nárazníku, absence střešních žlábků, ventilačních otvorů v zadních sloupcích a zámků, stupní otvory chlazení otvorů motorů zmenšeny na vertikální štěrbinu, přední lemy s vytaženou hranou, zadní lemy s použitím vnitřních lemů Š120, chladící otvoryv předním čele, přední spoler Elis Plast s přívodními otvory k brzdám, přední kapota s mřížkováním ze zadního čela Š110, laminátové práhové nástavce Opel Corsa upravené a přisbůsobené, zadní čelo z rovného ocelového plechu s vyfrézovanými otvory, zadní světla tvoří kruhové LED moduly Hla, přdní světlomety VW Golf2 v originálních chromovaných rámečkách, blikače uvnitř parabol, zrcátka Bez Skyt sport v barvě vozu.
_______________________________________________________________
Lakování
Třívrstvý systém, podtřikován báze, transparentní lak odstín zelená Samba Green ze vzorníku Kia.
___________________________________________________
Interiér
Sedačky, palubní deska a výplně dveří potaženy béžovou alcantrou chromové rámečky budíku středový panel vlastní výroby sportovní volant Victor elektrické stahování oken
6. červenec 2008
27. únor 2008
5. leden 2008
1. prosinec 2007
5. červenec 2007
16. únor 2007
10. únor 2007
10. únor 2007
13. leden 2007
13. leden 2007
2. leden 2007
28. prosinec 2006
27. prosinec 2006
27. prosinec 2006
27. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
26. prosinec 2006
6. červenec 2008