1. prosinec 2006

Škoda 140RS

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 10187×, Komentářů: 19, Líbí se Autor:
přestavba škoda 110r na škoda 140RS

TECHNICKÁ DATA

MOTOR škoda110r - nynější

  • čtyřdobý, vodou chlazený, benzínový, karburátorový, s ventilovým rozvodem OHV a s bateriovým zapalováním
  • zdvihový objem 1107ccm
  • nejvyšší výkon 40 KW/54 k při 4 650 ot/min
  • Vmax 140 km/h
  • zrychlení 0-100 km/h cca 18,5s

MOTOR fabia 1,4 16V - připravuje se

  • čtyřdobý, vodou chlazený, benzínový
  • řídící jednotka
  • DOHC
  • zdvihový objem 1370ccm
  • nejvyšší výkon 74KW/100k
  • točivý moment 126Nm

PŘEVODOVKA

  • pětistupňová manuální z Rapida, 5q, stálý převod 3,9
  • keramická spojka

KOLA

  • ARC - trojdílná
  • přední - 7 palců
  • zadní - 8,5 palce

PNEUMATIKY

  • DUNLOP SP SPORT 9000, přední 195/45/14, zadní 205/45/14

PODVOZEK A BRZDY

  • přední náprava emková se čtyřpístkovými kotoučovými brzdami
  • zadní náprava emková (úhlová) s vlečnými rameny
  • kotoučové brzdy

VÝFUKOVÉ POTRUBÍ

  • výfukový tlumič domácí výroby (originál 130LR)
  • svody - připravují se

ÚPRAVY

  • odlehčení setrvačníku na 3kg

Více na http://www.skoda140rs.wz.cz


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 10187×, Komentářů: 19, Líbí se Autor:
ake rozmery pneumatik si pouzil?Tie kolesa su nadherne a auto......


ani nehovorim!!! Kolko si dal za tie kolesa?Mas to pekne..........


s pozdravom eReS.
Radu ti nedám, protože technickou zařídil známýho známej. Všechny papíry už mám v pořádku, tak jsem jenom zvědavej, co na to bude říkat první silniční kontrola.
Zdravim...práce povedená,taky na něčem podobnym pracuju...no určitě se to tady už prodiskutovalo několikrát,ale dlouho sem tady nebyl takže se zeptám: Jak takovyhle auto chceš dostat na papíry? podle toho co tady píšeš tak nevyhovuje snad nic od motoru prez kola a napravy az po karoserii...dělám na svym Rku už asi 2 roky(pomalu ale jistě) a ted řešim právě tenhle problém s přihlášenim...za jakoukoli radu nebo pomoc budu moc rád.
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Předek - vnější límec 2,75 palců, vnitřní límec 4,5 palců


zadek - vnější límec 4,5 palců, vnitřní límec 4 palce
Ok tak celkovou sirku kol jiz vim ale zopakuji dotaz.Jakou sirku limcu jsi pouzil?Zajima me teda hlavne zadni naprava a limec co je ven
Na těch ARCéčkách to vypadá parádně, super práce!!
Přidány nové fotografie erka s novými koly.
Teď je v tom motor originál škoda 110r.Na motoru fabia se pracuje. Bude tam originál řídící jednotka, a proto je to trošku problém s elektrikou. Kola už jsou nasazená.Vpředu 7 palcová a vzadu 8,5 palcová.
Zajimalo by me kterej motor v tom nakonec skoncil a jestli vis rozmery limcu ktere jsi zakoupil
Dneska mi konečně přišly pláště. V nejbližších dnech už bude mít erko pořádny kola.
Krásný autíčko, akorát ty zadní kola by chtělo povytáhnout trochu ven, v těch RS blatnících jsou docela schovaný. A kombinace červená-bílá je pěkná, přeji hodně úspěchu
mas to pekne,vydim ze mas ARC kola,dufam ze limce aj prelestis.Trosku namahy to stoji ale na aute to vyzera bohovo.Tak len tak dalej....
Čalounění mi dělal obyčejnej čalouník. Já jsem mu pouze řekl, jak bych si to představoval.
Neni to si sice muj šálek ale to vnitřní čalounění je fakt bomba! to jsi si spíchnul sám nebo ti to někdo dělal?
Spojler je bílej, protože auto dostane bíly disky a bíly doplňky. Dlouho jsem nad barvou spojleru přemýšlel a myslím,že ta bílá to víc oživí. Všechno je ale věcí názoru a vkusu.
Nádhera, ale ten spojler bych dal do barvy auta... 🙂)
Pekne autíčko.(ten spojler nepôjde do farby auta???)
hmmm.. pekne...))) fajn pracicka...
Dost dobrý auto, který si na nic nehraje !


Dovedu si představit těch odsuzujících komentářů kdyby jsi ho nazval 130RS ! Pojmenování 140RS je dobrý tah !


Jake prohlásil, že by tomu sedělo ještě víc Škoda VW 140RS.