15. únor 2005

Tommyho Myšák

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 13201×, Komentářů: 23, Líbí se Autor: tommy
aneb jak se prach v auto obrátil

Srpen 2011

eRko stále žije :-) jen není čas na prácu a už vůbec ne na aktualizace. Malá ochutnávka:

Červen 2009

PRÁCE SE NEZASTAVILY, KRŮČEK PO KRŮČKU SE POSOUVÁM K CÍLI (i když ten je jeste v nedohlednu)!

  • v současné době si hraju s nápravami, přední i zadní jsou po GO...

..............................................................

První setkání

Erko jsem koupil v létě 2004, bylo to moje první auto. Jeho stav odpovídal sumě, kterou jsem za něj dal. Dvěmi slovy: "nic moc." Při odstrojování se stav ukázal ještě horší, než se na první pohled zdálo, a tak ze slov: "za tři týdny jedeme na technickou" byly najednou více než dva měsíce.

Stav na podzim 2004

  • podvozek M vpředu na plecháčích + 165/65 R13 vzadu prolisy 175/65 R13
  • posilovač brzd, hřebenové řízení
  • sedadla ISUZU
  • rozšíření vzadu kastle od prahů až po podběhy
  • po vyvaření, nový lak, STK

Rok 2005

Jaro 2005 je spjato prvním servisním výjezdem. Ona ta cesta vypadala ze začátku normálně, říkal jsem si motor je studený, normální že kucká, to se zlepší... A ono to bylo jenom horší... Stěží jsem vyjel jeden prudší kopeček, pak motor chcípl a už jsem ho nenastartoval... Ale všechno se vyřešilo, rozdělovač měl vůle, za týden se jezdilo jako dříve. V létě dostal Myšák zrepasované dvoupístky.

Stav na podzim 2005

  • lak už není nový :-( a praská objevuje se koroze
  • sportovní vzduchový filtr
  • repasované brzdy, vpředu dvoupísty desky + kotouče Ferodo, vzadu nové válečky a nové obložení

Rok 2006

Letošní sezona začala naším malým MoravskoSlezským Škoda Sletem. Slet byl deštivý, ale povedený, pro mě dvojnásob, cestou z Hrabyňe zpět mi začal haprovat stěrač, no vylezla z toho ďoura jako prase a pápá centrální stěrači. Takže mám zase stěrače 2. Sice stírají, ale občas se zastaví tam, kde nemají. Nemám šajnu jak to řešit, asi něco s cyklovačem. Vůbec budou potřebovat ještě malý upgrade.

Taky jsem byl nucen stříknout lemy kapot a roh dveří, protože jsme se na to nemohl dívat. Jo a padlo rozhodnutí – příští rok bude rekonstrukce no.2 + lak. V červnu jsem instaloval netekoucí poloosy a poněkud lépe řadící převodovku. Krom menších potíží typu zadrhávající se plyn a spadlé táhlo stěračů se letos nic zvláštního nestalo. Stále mě zlobí pokuckávání mezi 3300-4000 otáček a nově mi lehce přihuluje motor. Nechal jsem se orienntačně změřit na 200 metrech : čas 13:17.....

Stav na podzim 2006

  • ona postižená místa reznou čím dál víc
  • liťáky 4x130, pneu Matador MP12 165/70 R13 (nejsem spokojen)
  • vyměněna převodovka za jednu v lepším stavu
  • kompletní repas zadní osy (kyvka)
  • nové audio, nové zadní plato

Rok 2007,

se stal rokem velkých očekávání a velkých oprav. Plány byly smělé, ovšem mým věčným protivníkem se stala lenost, čas a peníze. Koncem ledna jsem udělal ofuky na přední sklo z ventilátoru na PC.Slušný pokrok, vítr to teda není, ale zvládnou odmlžit téměř půlku skla, což je pokrok. Pomalu (velmi) se rodí nová přední náprava,od hřebenu se vracím k matici.

Psal se 9. srpen roku 2007 ...

...a začala nová kapitola v Myšákově (i mém) životě...

Auto jsme odstrojili, s polorozebraným jsme nezapoměli provést zkušební jízdu a začalo se s dloubáním do puchýřků....

Opravena je spousta dalších věcí, vyřezán tunel pro 5Q, připraveny lepší díly.

Říjen 2007,

Myšák je stále v dílně, teďkom už pouze jako holý skelet.

Tak si čistím podlahu spolujezdce od starých nátěru a udělal jsem do ní 3 malé dírečky, které se při pokusu o zavaření zvětšovaly a zvětšovaly až z nich byla díra 30x40, ze které se posléze stala díra 120x50 ... posléze jsem "dloubáním" udělal "maličkou dírku" do pravého nosníku. Nakoupil jsem ochranné nátěry, dovnitř BODY 910, na podvozek BODY 932 a na dutiny REZISTIN ML.

Tisíc slov nevydá za jednu fotku:

Prosinec 2007

  • přetěsněna převodka řízení.
  • čtyřpísty v barvě + nerezové pístky od Mototechny.

Rok 2008

Pořídil jsem si něco na přemísťování z místa na místo.

Červenec 2008

  • první spasovávání dílů na opravenou kastli, prostě škodovka, pětikilové kladivo je dobrý pomocník

Srpen2008

  • antikorozní ochrana vnitřku
  • dárek od bráchy a Ariny k narozeninám, ale dalo mi to celkem zabrat ( v duchu jsem proklínal fotografa = sebe, že to fotil na trávě s pozadím oblohy)

Září 2008

  • stříknutí vnitřku podběhu do barvy
  • konečné spasovávání dílu, tmelení, broušení, příprava pod lak
  • vrstva stříkacího tmelu

Listopad 2008

  • Stěhování 99% věcí erka z dílny do garáže, možná bude nutná realokace 100% erka, což bude zřejmě problém ...
  • Malý testík:

eRko stále žije :-) jen není čas na prácu a už vůbec ne na aktualizace. Malá ochutnávka:

Speciální poděkování:

  • panu Alfrédu Prusovi za poskytnutí prostoru a vybavení (http://www.prus.cz)
  • tátovi za odpolední popracovní brigádu
  • bráchovi za velkou pomoc a za to že po mě neustále něco malého chce
  • Zdenovi za propůjčení COčka a pomoc


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 13201×, Komentářů: 23, Líbí se Autor: tommy
Dík Luci, ono na fotce se ledacos ztratí, ale oproti stavu minulý měsíc je to celkem rozdíl. Bohužel začal semestr a práce se opět co? Opět zpomalují...
no vidaaaa a pak ze to nejde 🙂 v plnici to vypada doost dobre 🙂
hele vole,jak vono?to je nějak pražsky?mluv kratce a vystižně!nebyl sem na dilne bo nebyl čas p...!
nebyl jsem vpusten v pondeli vecer na dilnu k vyfoceni aktualniho stavu 🙂 a vono ani neni nic moc co aktualizovat 🙁
tady se to vubec nehybe,chceme foto nynejsiho stavu,ihned!🙂
neni nac zirat momentalne se tak trocho motam v bludnem kruhu 😀 porad varime, natiram skrabu delam dirky varime... ale snazim se
Cau tak se divam jak pokracujes a ziram.Jinak ten zadni podbeh je dobre diravy na to jak vypadal dobre 🙂
No Ladiči ty jsi dobrý, upřímně já si toho nevšim.. ale pravda, motor je podélně za přední nápravou, co na plat že i za zadní😀
Vidíš, to jsem ani netušil, že 130RS měla motor umístěný podélně za přední nápravou, i když vlastně měla, za zadní a tim pádem i za přední 😀DD


I ti muzejníci, to jsou mi filutové 😀DD





https://www.skoda110r.cz/article.php?aid=320&olimage=16862
a kdopak to tu má kola , ktery nikde jinde nebyly videny?🙂))))))
Pro všechny kteří by ještě psali mail:


-ano, kola jsou 4x130


-ne, momentálně nejsou na prodej
Další z Moravskoslezského kraje...eRkari, kilari a majitele techto krasnych vozu...v tomto kraji zeme...SPOJME SE 🙂





planujem usporadat nejakou slezinu v ostrave a okoli, na jare pak srazik, jednodenni, kecaci, okukovaci...misto pravdepodobne pred pamatnikem v Hrabyni...je tam velke neplacene parkoviste a malo lidu 🙂 ale to se vsechno upresni...hlavne se ozvete...🙂
Je to pěkný akorát škoda že tam musí být nárazníky.
Máš pěknou kárku chlape, chtěl bych se tě zeptat na jakej papír si tisk bílý budíky?Taky se na ně chystám, ale nevím co použít za paper?
Každopádne byť tebou, disky by som dal do striebornej, biela veľmi kontrastuje s červenou 🙂
Jo, je to pěknýa hlavně ta bílá, ta sedí skoro ke všemu. I já jsem zvolil bílý doplňky, ale k modré....
Naozaj si si dal na tom eRku záležať. Pekne máš spravený ten interiér. Tá červená farba tam sedí.
Nazdar R. nazdar T. Fakt dobré stránky. Do kopřivnice jedu s váma. čau J .
Čau,hele ty máš na přední nápravě snížený pružiny?A na STK to bylo v pohodě,nebo jim to vadilo?Napiš,dík.
Je vidět kus poctivý práce! A tak to má být. Máš to pěkný, tak u toho vydrž. Vím o čem mluvíš s tou kryvostí červené...mám na autě sice akrylát, ale někde taky 6-8 vrstev...Časem možná sundáš to křídlo, taky jsem ho na svým autě nejdřív měl. To je vývoj.
Nazdar pekne auto veru. Len podla mna si mal nechat ten naporak lebo te elektricka vrtula ti to asi tiez neuchladi. Ver mi tiez bojujem s prehrievanim a asi to ukonci len naporak a chladic oleja. A kola delaj auto tak to nahod.erke Zdar
Jestli jsou 18. narozeniny bránou do světa dospělých, tak jsis na tu cestu životem pořídil moc pěknej prostředek. Když už jsi teď vyfik takovouhle káru, tak to se máme od Tebe do budoucna jistě na co těšit.
Gratulujem! Dalšia pekná eRka.Urobil si poriadný kus dobrej práce. Máš môj obdiv.