No Satando 🙂 ty snad už ani víc odlehčit nejdeš :O)
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
ja to rikam porad, odlehcovat, odlehcovat, odhlecovat...





...a nejlepsi je zacit u sebe 🙂
no naposledy som dopadol takto





http://www.khvmi.szm.sk/zrazy/zvr06/span46.jpg





defekt na oba zadne... ale nie kvoli mojej vahe...)))
To jsem nevěděl že tatrokapsový litří blatníky byly takhle slabý. Žádný div že si jich drtivá většina na prach obrátila a já je teď nemůžu sehnat 🙁
- 15 kg na váze řidiče znamená spoustu ušetřených peněz !


1/ ušetříš na jídle


2/ ušetříš za za investice do zvyšování výkonu motoru


(jedinej kdo na tom prodělá bude asi SCHWEJK)
jo a este okrem vahy vozu je to i vaha ridice, no ja som sa odhodlal schudnut aspon 15kg...ň))
Diskuse, která se tu vede o váze jednotlivých typů Škodovek bere v potaz


papírové údaje, uvedené v literatuře, nebo v TP.


Otázka ale zní: jsou pravdivé ?


Přestavoval jsem v 70 letech Š 110L na 120 S Rallye. Součástí schvalovací procedury bylo doložení váhy přestavěného vozidla vážním lístkem. Jaké bylo moje překvapení, když auto po všech odlehčovacích procedurách vážilo o 8O kg víc než byla původní váha v TP.


A to prosím bez rámu, lyžin, přídavných světlometů a další výbavy.


Výsledek byl : auto bylo otypováno jako dvoumístné (bylo snížené povolené zatížení) Ne tedy, že by mi to vadilo !


Takže jsem vzal seriovou 110 L a zajel na váhu, vážila namísto v TP


deklarovných 825 kg o dobrých 80 kg víc !


To ale nic nemění na skutečnosti, že eRko je skutečně těžší než kilo


nebo 110.
Ale byly taaaaaaaak pěkny! 🙂
Litr má slabší plechy na kastli a venkovní plechy měly první typy tzv. Tatrokapsy dokonce plech 0,6 ! ! ! a proto tak hnily......a proto byly i celkově lehčí 🙂
svojí roli určitě hraje i luxusnější výbava v podobě lepšího čalounění, přístrojů apod. ale hlavně ty výztuhy...
Jo tak tahle informace mi před časem taky vyrazila dech. Člověk se o něco snaží, vyhazuje přebytečnosti a pak zjistí, že litr je o metrák lehčí. ERko jako kupé má více výztuh ve skeletu a má podstatně větší zasklenou plochu a sklo nejni zrovna nejlehčí materiál. A možná že eRko má i nějakej ten plech celkově silnější.
vyztuhy karoserie, ale ta si i tak krouti...
jsem tak pročítal knížku o 130RS a zarazilo mě, že 110R váží skoro přesně o 100kg víc než MBčko. Tak trochu by mě zajímalo, kde ty kila nabralo 😕