Prostě to jen někdo v mototechně blbě nasáčkoval 😉
Ano,poklička je na stovky-čep tahal zpátky destičky, které na sobě měly nanýtovanou packu (vidličku-když už u kuchyńských potřeb🙂:-)) pro uchycení k pokličce🙂. Průměr 44,5 mm





Na prvních 105/120 byly 44,5 bez pokličky (možná i éra)


Pozdější 105/120 měly průměr 46 bez pokličky.








Nové destičky (bez packy) jsou rozdílné,ale použitelné kamkoliv,


Gumičky musí být na stejný průměr. bežně dostupné 46 mm na pístku/třmenu 44,5 fakt fungovat nebudou.





Nejlépe je sehnat třmen na 46 a přezbrojit, pokud se nepodaří sehnat gumičky 44,5.
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Tak prachovky bych neřešil,takže zbývají ty těsnící kroužky.Přesný rozměr máme na pístkách,co takhle na ně zkusit nasadit ten těs.kroužek?Zjistilo by se,jak se ten 1.5mm rozdíl gumy chová a zároveň by se logickou dedukcí z toho vyvodil rozměr 🙂
Nj, 46 tam má být, jsem se upsala, no 🙂 Co se pístků týká, jsem si jistá, ale ty gumičky jsou nějaký divný.. A nenašla jsem rozměry k těm mototechním číslům.
Tak naposled, nehoří! 😀





Pístek průměru 42mm nebude pocházet z vozů Škoda. Těsnění jsou také dva druhy, které odpovídají danému průměru.
Ahoj, mám takové drobné nedorozumění s pístky dvoupístkových brzdičů na Škoda 100/110 a 105/120. Mám údajné pístky 44,5 mm s takovou to "pokličkou" (fakt nevím, jak to popsat) uvnitř a pístky 42 mm, uvnitř duté. První by měly být na kila a druhé na 105/120. Jenže ouha, mám tu dvoje sady na přetěsnění, dle popisu 100/110 a 105/120, ale oboje má nejen shodné prachovky (které mají v katalogu stejná čísla), ale i těsnící kroužky (které mají v katalogu různá čísla). Studium katalogu mi teda nepomohlo. Můžete mi to prosím někdo osvětlit?