Prostě to jen někdo v mototechně blbě nasáčkoval 😉
Ano,poklička je na stovky-čep tahal zpátky destičky, které na sobě měly nanýtovanou packu (vidličku-když už u kuchyńských potřeb🙂:-)) pro uchycení k pokličce🙂. Průměr 44,5 mm





Na prvních 105/120 byly 44,5 bez pokličky (možná i éra)


Pozdější 105/120 měly průměr 46 bez pokličky.








Nové destičky (bez packy) jsou rozdílné,ale použitelné kamkoliv,


Gumičky musí být na stejný průměr. bežně dostupné 46 mm na pístku/třmenu 44,5 fakt fungovat nebudou.





Nejlépe je sehnat třmen na 46 a přezbrojit, pokud se nepodaří sehnat gumičky 44,5.
Tak prachovky bych neřešil,takže zbývají ty těsnící kroužky.Přesný rozměr máme na pístkách,co takhle na ně zkusit nasadit ten těs.kroužek?Zjistilo by se,jak se ten 1.5mm rozdíl gumy chová a zároveň by se logickou dedukcí z toho vyvodil rozměr 🙂
Nj, 46 tam má být, jsem se upsala, no 🙂 Co se pístků týká, jsem si jistá, ale ty gumičky jsou nějaký divný.. A nenašla jsem rozměry k těm mototechním číslům.
Tak naposled, nehoří! 😀





Pístek průměru 42mm nebude pocházet z vozů Škoda. Těsnění jsou také dva druhy, které odpovídají danému průměru.
Ahoj, mám takové drobné nedorozumění s pístky dvoupístkových brzdičů na Škoda 100/110 a 105/120. Mám údajné pístky 44,5 mm s takovou to "pokličkou" (fakt nevím, jak to popsat) uvnitř a pístky 42 mm, uvnitř duté. První by měly být na kila a druhé na 105/120. Jenže ouha, mám tu dvoje sady na přetěsnění, dle popisu 100/110 a 105/120, ale oboje má nejen shodné prachovky (které mají v katalogu stejná čísla), ale i těsnící kroužky (které mají v katalogu různá čísla). Studium katalogu mi teda nepomohlo. Můžete mi to prosím někdo osvětlit?