1972 Dezolát
V létě projevil strýc přání, že by si také rád pořídil eRko. Doma má nějakých třicet let odhlášenou stovku, a že by ji jako přestavěl na eRko. Protože jsem potřeboval místo pro další kousek, co jsme s Myschakem dovezli, slovo dalo slovo a dohodli jsme se, že si strýc pro auto na konci prázdnin přijede. Měl jsem jednu podmínku, pokud v autě bude eRkovej motor, motor si nechám.
Proběhla očista a rozborka motoru:
Z motoru se vyklubalo eRko a podle vrchu vypadá, že by mohl být v dobré kondici.
Blížil se termín předání a telefon, že si celou věc rozmyslel, a tak z obchodu sešlo. Co teď. Auto znovu uložit nebo..., když už jsem se jednou rozhodl, že ho prodám, tak ho prodám.
Dal jsem inzerát a čekal. Komunikace s některými zájemci, je kapitola sama pro sebe, přišlo mi, že čím nižší prodejní cena, tím "kvalitnější" zájemce. Zájemce typu "kolik jsem ochoten slevit", když auto ještě ani neviděl jsem automaticky házel do koše. Zvláště na zájemce ze severní Moravy jsem začal být alergickej, vydrželi si povídat dlouhé minuty, ujišťovali jak si pro auto ve smluveném termínu přijedou a nic...
Ale nakonec to zachránil moravák, Kuba. Přijel a odvezl.
Podle nového majitele se karoserie bude opravovat. No uvidíme, doufám, že mu odhodlání a nadšení vydrží až do konce.
Na první pohled ničím zajímavé a zbědované torzo kupátka...
Inzerát se snímky tohoto vozu před koncem minulého roku brázdil většinu veteránských inzercí ale cena, vzdálenost a stav ničím nezaujal.
Na začátku roku, se ale situace změnila, prodávající slevil a nabídnul, že vůz prodá i bez dokladů. A tak se v našich hlavách zrodil nápad pořídit něco do zásoby.
Myschak se tedy vydal na obhlídku, má to do Břeclavi přece jen blíž a že se uvidí.
A vidělo se, z vozu se nakonec vyklubal rok výroby 72, s absencí mřížek na "C" sloupkách ale již se širokým "B" sloupkem a s ukotvením pásů tamtéž (z výrobní linky pravděpodobně vůz sjel se sníženým hrdlem na předním blatníku, s dvouokem, a širokou lištou s rakvičkou, dále s nerezovou mřížkou na zadním čele a s "Káčky" na blatníkách).
Poučeni z předchozích adrenalinových přeprav po vlastní ose, jsme tentokrát zvolili všední způsob dopravy na vleku. K vozu jsme navíc dostali pár nových dílů (chrom.poklice + mezikruží, přední směrovky, kryt zadního světla a osvětlení spz!!), tento bonus prakticky přerostl v přepočtu na současný kurs hodnoty vyjmenovaných dílů na internetových aukcích pořizovací náklady vozu:-))
Vůz je prakticky komletní, i když to tak na první pohled nevypadá...
Co napsat závěrem, vůz se nyní uloží a uvidí se, zda skončí jako zdroj náhradních dílů, nebo se dočká renovace...
25. leden 2009
25. leden 2009
25. leden 2009
25. leden 2009
25. leden 2009
24. leden 2009
24. leden 2009
24. leden 2009
24. leden 2009
24. leden 2009
24. leden 2009
24. leden 2009
24. leden 2009
24. leden 2009
24. leden 2009
24. leden 2009
24. leden 2009
24. leden 2009
24. leden 2009
24. leden 2009
23. leden 2009
23. leden 2009
23. leden 2009
26. leden 2009