Pepinův Miláček č. II
Všechno to začalo s úzkou 105 kterou jsem si chtěl koupit. Vždycky jsem snil o 130 RS, ale říkal jsem si že udělaná 105 bude míň finančně náročná než stavba RS, ale jednou ke mne přišla moje přítelkyně a zeptala se mně, co je to za to malý autíčko se splývavou zádí a já ji řek, že erko a ona odpověděla že ho chce a že nebude jezdit 105, když erko je tak pěkný no a bylo rozhodnuto a tak jsem musel začít shánět erko, který jsem chtěl předělat na okruhový RS.
No tak první moje erko jsem koupil za 5 000,- a k němu jsem koupil rapida na ND za 6000,- To bylo totálně schnilý a tak jsem nakonec koupil erko jiný, který nebylo moc shnilý a započali nemilé práce- vyvařování, vyztužování a odlechčování. Dneska je už auto už vyvařený a vyztužený kromě zadku, tam sem musel udělat nový nosníky na motor a taky musím posunout vejš kapsy na pera kvůli zadní nápravě, radii posunu kapsy než abych řezal tvrdý pružiny, a hlavně diky tomu se bude lip štelovat světlá výška vozu.
Jinak mám už vepředu napasovaný blatníky a brzo budu pasovat zadní. Výztuhy pod sedačkama jsou vyřezaný a jsou tam navařeny nový, který jsem tak trochu okoukal viz. Martinovo rallye Rs-o. Dále je vyztuženej tunel na přední nápravu, taky jsou dány výztuhy mezi tlumiče. Taky mně omluvte za špatnou kvalitu fotek, ale sám digital nemam a fotil to kámoš
Plánovaný, ale ještě některý nedodělaný úpravy :
- Zavařená a vyztužena přední náprava
- Zadní náprava vlečena trojuhelníková
- Vyztužena kastle
- Kotouče na přední a zadní nápravě
- Opískovaná a pozinkovaná kastle
- Kola ARC Brno ( v předu 6,5/13 a v zadu 7,5/13)
- Motor ze skoro zavodní Felície (Chtěl jsem dat originál RS ale vykašlal jsem se na to kvůli nedostupnosti )
- Převodovka 5q s vrchním držákem
- V předu vzduhem chlazeny kotouče a vzadu jednoduchý
- Kapalinová ruční brzda- možná mechanická, ale tu nemam ještě domyšlenou
- Přední pružiny zavodní- skupina A
- Přední stabilizátor průměr 22mm
- Zadní stabilizátor 18 mm- ten ještě nevím jestli tam budu vůbec dávat
- Laděny potrubí a absorbční tlumič AMK-celý z nerezu
- Tlumiče HP Sporting, na zadku stavitelný( ještě nevím jestli budou stavitelný zda se mi to moc velkej komfort na normální ježdění )
- Veškery spojeni kufr - motor bude tažený vnitřkem
- Chladič vlastni výroby, kterej je dělanej podle RS - podle předpokladu bude chladit lip než z Felície
- Celý auto posazený co nejníže to půjde
Plánovaný úpravy do budoucna:
- Dále upravit motor, nebo tam dat úplně jinej
- Lepši převodovku, která vydrží vetší výkon (bude mi ji stavět známej kterej stavěl kdysi převodovky pro závodní RS)
- Lepši a silnejší poloosy
- Chlazeny kotouče na zadní nápravu
- A taky bych chtěl sehnat origo 15" BBS kola
- Postavit ještě jedno erko, ale komplet do původního stavu a taky dodělat mý motorky na který nemam čas kvůli erku
- Jsem zvědav co tomu všemu řeknou policajti !?
Fotky:
Aktualizace 1.10.2004
20. únor 2005
20. únor 2005
20. únor 2005
18. leden 2005
1. říjen 2004
27. srpen 2004
16. leden 2004
15. leden 2004
9. listopad 2003
6. listopad 2003
7. říjen 2003
6. říjen 2003
1. říjen 2003
27. srpen 2003
26. srpen 2003
25. srpen 2003
25. srpen 2003
29. březen 2005