13. leden 2004

Pepinův Miláček č. II

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 7395×, Komentářů: 18, Líbí se Autor: RST

Všechno to začalo s úzkou 105 kterou jsem si chtěl koupit. Vždycky jsem snil o 130 RS, ale říkal jsem si že udělaná 105 bude míň finančně náročná než stavba RS, ale jednou ke mne přišla moje přítelkyně a zeptala se mně, co je to za to malý autíčko se splývavou zádí a já ji řek, že erko a ona odpověděla že ho chce a že nebude jezdit 105, když erko je tak pěkný no a bylo rozhodnuto a tak jsem musel začít shánět erko, který jsem chtěl předělat na okruhový RS.

No tak první moje erko jsem koupil za 5 000,- a k němu jsem koupil rapida na ND za 6000,- To bylo totálně schnilý a tak jsem nakonec koupil erko jiný, který nebylo moc shnilý a započali nemilé práce- vyvařování, vyztužování a odlechčování. Dneska je už auto už vyvařený a vyztužený kromě zadku, tam sem musel udělat nový nosníky na motor a taky musím posunout vejš kapsy na pera kvůli zadní nápravě, radii posunu kapsy než abych řezal tvrdý pružiny, a hlavně diky tomu se bude lip štelovat světlá výška vozu.

Jinak mám už vepředu napasovaný blatníky a brzo budu pasovat zadní. Výztuhy pod sedačkama jsou vyřezaný a jsou tam navařeny nový, který jsem tak trochu okoukal viz. Martinovo rallye Rs-o. Dále je vyztuženej tunel na přední nápravu, taky jsou dány výztuhy mezi tlumiče. Taky mně omluvte za špatnou kvalitu fotek, ale sám digital nemam a fotil to kámoš

Plánovaný, ale ještě některý nedodělaný úpravy :

  • Zavařená a vyztužena přední náprava
  • Zadní náprava vlečena trojuhelníková
  • Vyztužena kastle
  • Kotouče na přední a zadní nápravě
  • Opískovaná a pozinkovaná kastle
  • Kola ARC Brno ( v předu 6,5/13 a v zadu 7,5/13)
  • Motor ze skoro zavodní Felície (Chtěl jsem dat originál RS ale vykašlal jsem se na to kvůli nedostupnosti )
  • Převodovka 5q s vrchním držákem
  • V předu vzduhem chlazeny kotouče a vzadu jednoduchý
  • Kapalinová ruční brzda- možná mechanická, ale tu nemam ještě domyšlenou
  • Přední pružiny zavodní- skupina A
  • Přední stabilizátor průměr 22mm
  • Zadní stabilizátor 18 mm- ten ještě nevím jestli tam budu vůbec dávat
  • Laděny potrubí a absorbční tlumič AMK-celý z nerezu
  • Tlumiče HP Sporting, na zadku stavitelný( ještě nevím jestli budou stavitelný zda se mi to moc velkej komfort na normální ježdění )
  • Veškery spojeni kufr - motor bude tažený vnitřkem
  • Chladič vlastni výroby, kterej je dělanej podle RS - podle předpokladu bude chladit lip než z Felície
  • Celý auto posazený co nejníže to půjde

Plánovaný úpravy do budoucna:

  • Dále upravit motor, nebo tam dat úplně jinej
  • Lepši převodovku, která vydrží vetší výkon (bude mi ji stavět známej kterej stavěl kdysi převodovky pro závodní RS)
  • Lepši a silnejší poloosy
  • Chlazeny kotouče na zadní nápravu
  • A taky bych chtěl sehnat origo 15" BBS kola
  • Postavit ještě jedno erko, ale komplet do původního stavu a taky dodělat mý motorky na který nemam čas kvůli erku
  • Jsem zvědav co tomu všemu řeknou policajti !?

Fotky:

Aktualizace 1.10.2004


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 7395×, Komentářů: 18, Líbí se Autor: RST
Ahoj pepino vraj zhanas sanie na webre,prevodovku4,44. Sanie jedne by boli ale rovne so stvorcovim kanalom,a mozno aj prevodovka.Ak chces sa ozvi na mail.A pocom predavas tie webre co mas v inzercii?Ahoj
A tie ramena si vyrabal alebo kupil? Ak mozes nejak odmerat a nejak meilom poslat tak by som bol rad.A ten chladic by som vyskusal ci chladi.
A kolko by si chcel za ten chladic ak by dobre chladil?
ahoj nejak mi blbne mail ! planky ramena ni chladice nemam ! chladic jsem si omeril u kamarada a pak h o udelal celej z medi, nakonec jsem ho stejne nepouzil ! jinak jestli chces ty ramena ti muzu nejak omerit nebo tak neco, teda budes li chtit !
Nazadar pocuj mozes mi poslat ked mas nejake tie vykresy na ten chladic RS. A na tie LR ramena. Cital som to na skoda.virt.cz tam mas tiez clanok o aute aj nove fotos kde mas to vo farbe. Vyzera to dobre len tak dalej🙂 ak mozes na mail oti_pato@pobox.sk Dik drzim ti palce nech ti to ide ako si predstavujes.
Zajímá Mě, jakou barvou je nastříkanej skelet a jeho vnitřek, Dík MichalK.
pepino potrebuju na tebe telefon-ten kamos ti zavola a domluvi se s tebou jak s tema prsama a tou hlavou
prave ze zarove kasltle se nehne- je tak vyztuzena ze nema kam !! jediny ceho se bojim ze se mi stahnou slopky co na ni drzi zamek dveri a celo zadni blatniku-ty by se mohly stahnout !! sopovani je naprd pac se zinek nedostane do vsech dutin !!
Ahoj, mám skromnej dotaz. Jakou máš představu o zinkování kastle ? myslíš jako našopovat a nebo v galvanovně nebo snad žárově ? U žárového bych se dost bál, aby se nehnula kastle, galvanoven s tak velkou vanou asi moc není, takže nejreálnější je asi šoping, nebo se pletu ? Martin Brno
to vleceny rameno je z BMW 735 tusim ze E- 36 95 rok !
Jenom neztrácet optimismus, libi se mi to vlečny rameno.
To je dobre Pepino! Uz se na ne tesime! 🙂!
novy fotky zatim jeste nemam ! A le uz na tom jsou blatniky dvere kapoty ! ale az budu mit novy fotky hnedka je poslu !
Jak vypada ve skutecnosti chci foto
jo v tom co je natech fotakch mam uz 50 000,- kdyz pocitam i dily ktery jsem kupoval bokem ! zavarenou predni napravou myslym to ze jsem ji uzavrel plechem a ze s profilu "U" je profil "O" proste je vyztuzena a jsou na ni pridany doplnkovy svary !
Priprav si penezenku, to co pises si asi nejakou tu kacku veme, ale jinak plne schvaluji, akorat nechopu co myslis tou zavarenou predni naprvou???
reknu ti to takhle: to auto nepostavim na silnici dokud to nebude udelany tak jak tu pisu !!
Teda jestli to dopadne jak si představuješ, bude to fakt hustá kára.