Poliho eRko
Poliho Hrbouš
13. 3. 2004 jsem si koupil erko z prahy, na první pohled celkem hezké, na druhý pohled už to tak veselé nebylo . párkrát jsem se projel a pustil jsem se do oprav které byli větší než jsem předpokládal ...
První sem dělal motor, měnil jsem tam těsnění pod sacim a výfukovim potrubim.. pak šáli v ojnicích, dával jsem tam , 3bodovou benzínpumpu, dekl na zdvihátka z favorita, sehnal sem origo karburátor, leštil jsem kanály v sacim potrubí. jiný alternátor 55A . leštil jsem blok motoru, protože celý motor byl nastříkán stříbřenkou od bývalého majitele, dále jsem leštil altik podtlakovou pumpičku a chladič.. zbytek kovových součástí jsem nalakoval modrou a červenou metalízou... pak jsem udělal otevřený vzduchový filtr, jiné výfukové svody a AK příčný výfuk abarth. dále jsem upravoval rozdělovač aby přidával víc předstih při vyžších otáčkách... a dal jsem tam 4kontaktové zapalovací svíčky.
Pak jsem měnil trubičky pod autem protože jsem strácel benzín a tahlo to bubliny.. nu a pak jsem se pustil do karosérie. z které zbyla původní jen střecha se sloupky...
Komory do prahú jsme udělali z 2mm silného plechu. podle nového nikdy nepoužitého dílu, nové prahy atd.
Po vyvažení karosérie jsem sehnal 5st převodovku tak jsem upravil tunel aby se tam vešel.
Nápravy jsou z modelu 120M .. v předu tužší tlumiče vlastní výroby, sylnější zkrutný stabilizátor, nižší pružiny o 1,5 závitu, ale nechal jsem tam maticovou převodku řízení. vzádu jsou též poloosi z eMkového modelu ... Kola jsem sehnal meteor2 které jsem vyleštil, byli ježděné v zimě takže byli v hrozném stavu ...
Pak jsem se pustil do úprav karosérie. udělal jsem si zadní kapotu jsem upravil tak že jsem přizdvihl zadní část jak u rapida a nahoru jsem vyrobil kapličku pro odvod teplého vzduchu z motorového prostoru..
zadní blatníky jsou vytažené o 35mm tak že jsem uříz z pertinaxu klíny 0-35mm a podložil jsem blatníky těmito klíny.. a oto jsem i podložil držáky plácaček ...
Přední blatníky jsem vytáhl vytahovačkou na lemy...
Dveře byli značně zdeformované. tak jsem je vyrovnal a vyrobil jsem si kliky na otevíráni z AK. pak jsem odstranil z předního čela veškeré znaky a lišty.. a osadil jsem ho novímy světlomety... časem je vyměním za čirou optiku z golfa...
Pak jsem se pustil do přední kapoty.. vzal jsem rám kapoty že škody 100 a natahl jsem naní plech z přední kapoty ze 120ky.. musela se zkrátit ze všech 4 stran a vepředu jsem ji přetah o 20mm nřez čelo aby tam nekoukala ta nevzhledná škvíra a osadil jsem ji odstřikovači z hondy CRX... Dále jsem dal zrcátka beskydsports... zadní čelo je upraveno kuli příčnému výfuku... dále jsem koupil přední delší lítátko od tilertuningu... dále jsou na zadních oknech fólie s homologací a na předním okně pruh. žluté mlhovky ...
V interiéru se toho moc nezměnilo.. jen jsem dělal kompletně koberce z červeného jekoru, sedačky z hondy CRX, kliky na otevírání z AK, kličky na okna z AL, místo zadních sedaček muzika, středová část palubky lakována do barvy vozu, hlavice řadící páky z titanu, plynový pedál z AK povzoru RS ...
2. leden 2012
31. prosinec 2011
30. prosinec 2011
30. prosinec 2011
30. prosinec 2011
30. prosinec 2011
30. prosinec 2011
30. prosinec 2011
30. prosinec 2011
30. prosinec 2011
30. prosinec 2011
30. prosinec 2011
29. prosinec 2011
28. prosinec 2011
28. prosinec 2011
1. duben 2004
1. duben 2004
1. duben 2004
1. duben 2004
1. duben 2004
1. duben 2004
1. duben 2004
10. leden 2012