Tomovo RS
Tohle erko jsem koupil 8/2003 za 5000kč, bylo vyrobeno v roce 1974. První majitel byl důchodce z Prahy a pak se dostalo na Moravu. Já jsem třetí majitel. Když jsem ho koupil mělo propadlou STK shnilé prahy a okraj podlahy. Hned jsem měl jasno, že tohle erko přestavím na RS. Začal jsem tím že jsem udělal evidenčku, auto přepsal na sebe a značky odnesl na deponaci. Pak jsem začal odstrojovat narazníky, blatníky, kapoty. Elektro instalaci jsem ze začátku odpojoval a popisoval ale pak jsem uznal že to nemá cenu a elektriku jsem vystříhal. Připravil jsem auto na navaření prahů, sháněl jsem autoklempíře, ale nikdo neměl čas a když jsem viděl jejich předchozí práce, tak jsem si řekl, že to musím zvládnout taky a možná líp. Domluvil jsem se s kamarádem Martinem a den po štědrém dnu jsme začali. Do Silvestra byly prahy hotové, i vrchní část předního podběhu. Pak jsem auto odvezl domů a opálil a vybrousil celý spodek až na plech, následoval nástřik základem. Pak jsem namontoval přední širokou nápravu, upravil volantovou tyč ze Škody 130, namontoval posilovač s pedály a předek byl hotov. Podařilo se mi koupit nové čtyřpístky a dvě zadní vlečné nápravy i s pětikvaltem. Vlečku jsem nechal opískovat a pak jsem ji nastříkal na černo, pětikvalt se přetěsnil a dostal červenou barvu. Z jedné staré 120jsem vysekal uchycení převodovky a upravil ho pro svou potřebu všebylo nachystáno na zástavbu vlečné nápravy. Mezitím jsem koupil sadu RS - okruhovou verzi.
O letních prázdninách jsme se konečně dostali na zadní nápravu. Vymontovali jsme původní nápravu, uřezali staré držáky rozšířili tunel. Potom jme navařili nové držáky a namontovali vlečku. Nastříkal jsem spodek a vnitřek auta. A jen tak jsem vyskoušel blatníky.
V Září jsem začal pasovat blatníky. Přední nebyly problém trvalo to asi den. Zadní a zadní kapota to bylo o dost horší, ale myslím že to dopadlo dobře. Známý mi dovezl mřížku z autobusu, tak jsem si udělal přední kapotu.
V Říjnu jsem natahal brzdové trubičky a hadičky a objednal jsem si kola MTX. Mělo to trvat asi měsíc, ale kola jsem měl za 2 týdny doma. Nakoupil jsem leštící kolečka, papír pod vodu, leštící filc a leštící pastu na hliník. Na fotkách nejsou kola ještě vyleštěny .
V Listopadu jsem dělal na dalším erku které jsem si kopil do rezervy - Tomovo erko - naštěstí je už skoro hotové a bude čas na RS .
Prosinec můžu mít motor Felicie 1,6MPI asi ho vyndám a zkusím jak půjde přizpůsobit do erka a pak uvidím jestli ho tam dám. Měl jsem v plánu že na jaře vyjedu ale budu rád když to bude na podzim, ale spíš si počkám až na příští jaro. Nic se nemá uspěchat, o víkendech se toho moc stíhat nedá .
Leden 2005 namontoval jsem motor 1.6 mpi,natahal jsem hadice na vodu a na benzín udělal jsem taky nalévací hrdlo v předním kufru a chladičovou stěnu.Chybí mi ještě dodělat výfuk kompletní.
Únor a Březen koupil jsem sedačky z P205 gti za 300kč na přečalounění a navařil jejich uchycení .Pak jsem ještě stihl zapojit vrchní díl palubní desky bude připojena přes konektory a nasadit ji do auta a připravuji spodní díl s vypínačema ale ještě nemám vymyšlenej konečne vzhled .
Duben koupil jsem pláště Dunlop sport 2000 205/50 R13 a 20/5 r13 a nasadil je na kola ted řeším ještě štefty a doufám že příští týden už budou kola na autě a začnu dělat kompletní elektriku.
14. červen 2006
14. červen 2006
14. červen 2006
13. červen 2006
13. červen 2006
12. květen 2006
28. březen 2006
27. leden 2006
21. leden 2006
21. leden 2006
21. leden 2006
21. leden 2006
20. leden 2006
5. prosinec 2005
30. září 2005
11. září 2005
11. září 2005
7. září 2005
19. červen 2005
12. květen 2005
31. leden 2005
21. leden 2005
20. leden 2005
20. leden 2005
17. leden 2005
3. leden 2005
3. leden 2005
3. leden 2005
3. leden 2005
31. prosinec 2004
26. prosinec 2004
19. prosinec 2004
18. prosinec 2004
18. prosinec 2004
18. prosinec 2004
18. prosinec 2004
17. prosinec 2004
17. prosinec 2004
16. prosinec 2004
16. prosinec 2004
16. prosinec 2004
16. prosinec 2004
13. prosinec 2004
13. prosinec 2004
13. prosinec 2004
15. červen 2006