Maxův "Pelech" 2005
23.2.2005
Tak Pelech jsem rozebral a prvotní nadšení vystřídalo rychlé vystřízlivění.To co se zdálo jako celkem dobrá kastle se ukázalo jako dobře nachystaná past.Shnilá místa která jsem nečekal jsem jakž takž překousnul s tím že je k čemu vařit takže akorát víc práce.Dost mě dostaly zadní části prahů které byli tak z 2mm plechu a k nim přivařeny zkrácené zadní blatníky.Pod tímto veledílem totální kaše-no co bych taky chtěl za 1300,-
Horší věc je že eRko bylo kdysi bořený na pravý předek a je tam dost neodborně vyměněný přední podběh navíc navařenej snad elektrikou.Část podlahy pod spolujezdcem je měněná za kus plechu kterej je přivařenej dokopce.Je také svařovanej A sloupek takže když jsem sundal střešní okno nastalo na střeše vlnobití.Smutně jsem stál v garáži nad tou hromadou šrotu, vzpomínal na zničený eRko s dobrou střechou který jsem před půlrokem vyhodil do šrotu a přemejšlel co dál.
Projeli jsme s tatíkem pár inzerátů a snažili se koupit slušnou kastli-marně.Nakonec padlo rozhodnutí že to teda vyvařím.Pustil jsem se do díla a jde to kupodivu celkem dobře.Změnil jsem taky trochu původní plán kdy jsem chtěl postavit laminátovej kabátek po vzoru 1150R.Když mi někdo vyfoukl kompletní novou podlahu rozhodl jsem se do tohoto asi neperspektivního vozu investovat tak nějak co nejmíň takže podlahu vyvařím,blatníky upravím stávající plechové,zadní kapotu nechám původní a koupím si jen přední spoiler.
Mezitím tak nějak stále renovuju a sbírám díly takže za hnací agregát jsem zvolil favorití 136.Přední nápravu mám zrepasovanou ze š 130 a zadní mám na výběr mezi nohavicema,vlečkou a nebo 130LR by Molčan.Jsem víceméně rozhodnut pro nohavice a zbytek si nechám pro strejčka příhodu.Ve šrotě jsem taky našel sedačky z peugeota 306GTI.5q je pochopitelně samozřejmostí.Zrovna teď laboruju s chlazením a chtěl bych od vás slyšet (přečíst si :o)) co nejvíc názorů.Sledujte tok mých myšlenek.Plán je asi takovej že dozadu místo původního chladiče umístím na hlavní vodní okruh dělaný chladič který tvoří 2 svařená topná tělesa ze škody120 doplněná vrtulí-též škoda120.
Dopředu za spoiler umístím 3 sletovaná topná tělesa ze škody100 která budou fungovat jako náporovej chladič a budou připojena na vedlejší (topný) okruh.K tomuto chladiči bude ještě paralelně topení schované pod palubní deskou.Náporový chladič by se měl dát zavírat kohoutem uvnitř vozu.
Podobnou instalaci má brácha v Brně s tím rozdílem že má vepředu chladič ze 120tky a vzadu nechanej původní s el.vrtulí která mu i v létě spíná jen občas.Otec mě přesvědčuje ať to zapojím obráceně-náporák na hlavní okruh a chladič s vrtulí dám na topící.Jak by jste to udělali VY????Jsem na 100% rozhodnut pro dva chladiče takže mi nepište čistě o náporáku na hlavním okruhu.
Zrovna u nás řádí zima a bráchův stroj se zamaskoval na zahradě tak Vám posílám foto pro pobavení.
P.S Chladiče na fotkách ještě nejsou dokončený takže je berte jen jako náhled
P.SS na ty písty se mi nikdo neozval :o( takže Vám teda PĚKNĚ děkuju
25. únor 2005
24. únor 2005
24. únor 2005
24. únor 2005
24. únor 2005
24. únor 2005
24. únor 2005
26. únor 2005