Majlanova Hundertka
Brej den bandicko ladicu a eRkaru. Sice jsem se az k eRku nedostal, ale i tak jsem se k nemu priblizil, co by kamenem dohodil a zbytek dobehl:).
Porízení
25.4.2005 jsem si poridil Skodu 100, r.v. 1975 dokonce s temer nove udelanou technickou kontrolou a v celkem dobrem stavu po technicke i po plechove strance za coz jsem vdecny i jednomu zdejsimu nasemu kolegovi, znamemu pod prezdivkou Scheni Dekuji.
Technicka specifikace :)
Pohonna jednotka
Co se tyce motorove stranky, tak je Hundrtka na svuj vek ziva, cila, a velice ticha. Jde tedy slyset jen vysavac a sem tam drnceni plechu. Jiank nic. jaxe dalo ovsem cekat, utika nekudy olej (zatim jsem nekoukal kudy), ale neni to nic hrozneho. Mozna bude stacit jen par tesneni na bloku cenznout a bude to OK. Co me vsak trapi vice je unik vody z topneho telesa... Pri foceni jsem si toho vsiml. Takze v prostoru zadnich sedacek se mi vytvari mensi bazenek. Posledni znamy problem je zatim ten, ze pri prvni ceste z prace mi z karburatoru vyletela hadicka vedouci od AC pumpy s hlinikovou trubicko nalisovanou v karburatoru. Tu jsem tam s uspechem dostal z5 a pokracoval v ceste. To jsou zatim vsechny zname vady, ktere jsem pri jedne ceste a trosku kontroly po prevzeti nasel... Snad toho nebude moc vic
Karoserie
Tu je to krapek horsi. Pri prvnim nadseni z koupi jsem auti neprolez zak jak jsem mel, ale uz je to nic platne. Docela me prekvapila soudrznost barvy a rzi na levem prahu. Pri koupi jsem do toho moc nevalil a dira tam nebyla. Druhy den doma jsem si vzal sroubovak a sel propichavat... Pravy jakz takz drzi, ale do leveho jsem vykotal diru... Radeji jsem brzo prestal, protoze jsem se mohl dostat moc daleko. :) takze jedna dira. U podbehu u noh je to v celku zdrave, pricky taky a kufr vypada zachovale. Dokonce jsem tam nasel i original dekl na rezervu :)
Napravy a rizeni
Takze. Prvni, co bude chtit GO bude rizeni. Musim se nejakym zpusobem dostat na mensi vuli v tomto... Pri ceste rovne se v aute vubec nenudite, protoze vlastne rovne nikdy nejedete. Aby kola zabraly musi se na kazdou stranu od polohy rovne urazit vzdalenost minimalne 15°. Pri sirsi ceste je to vcelku v pohode, ale jelikoz bydlim na "dedine" neni to zadna slava. Jiz jsem o stovecku malem 2x prisel z duvodu, ze jsem malem nestihl uhnout protijedoucim autum a kdyz jsem stihl, malem jsem se nedostal z krajnice :). Ale prezil jsem to a stovecka taky...
Interier
Tady nemam co bych autinu vytknul. Snad jen kratsi radici paku a mensi volant, vymenit sedacky - treba za nejake anatomicke - a koupit nove koberecky. Co me fascinuje nejvice je stmivac pristrojove desky... Krasa
Opravy a upravy
V prubehu mych snazeni bych vas zde rad seznamil se vsemi upravami a opravami, ktere na aute udelam...Priblizne to vidim takto...
Chtel bych jej kompletne odstrojit a s pomoci Scheniho dopravit karoserii a stavajici dily do piskovny, kde mi auto kompletne zbavi rzi, stareho laku a krapek na slabych mistech proderavi. Pote jej vyvarit, vyztuzit karoserii a nejakym povolenym zpusobem vevarit ochranny ram :) - mozna - Mno. Dostat tam naporovy chladic a M-kove napravy je vcelku cekana uprava a dale pak 120citkovej motor s maximalni zivitnost motoru nesnizujici upravou :). Potom lak nejspise zelene barvicky a muzeme do Klatov :)
1. květen 2005
29. duben 2005
29. duben 2005
28. duben 2005
28. duben 2005
28. duben 2005
28. duben 2005
28. duben 2005
28. duben 2005
28. duben 2005
1. květen 2005