saSaTova 110L
Kila a eRka se mě vždycky líbily a když kámoš loni na jaře nahodil že o jedné zachovalé ví, začalo se domlouvat a co nevidět bylo kilí doma...
Teď už na něj nedám dopustit a mám ho snad rači než sebe
takhle vypadala když sme ji přivezli
Stofky jsem si přes léto trochu užil takové jaká byla a na podzim se začalo něco konečně dít.
odebrání stofkomotoru
Když už byl motor venku tak šla smozřejmě i převodovka poloosy a začal sem chirurgicky flexou a majzlem tvořit díru pro 5q.Nejhorší byl, jak je všeobecně známo, ten první řez...
Zatím poslední aktivitou byla výměna přední nápravy za eMkovou a hřebenem
V mezičase přes zimu jsem si udělal skrácenou kulisu pro 5q s delší šajtrou a taky sem zmenšil volant
a takhle vypadá kilí teď
Co už mám
- široké M nápravy s hřebenem
- 5q sp3,90
- zavařené víčko nádrže, nalívání beznínu v kufru
Co mám v plánu
- přitvrzené tlumiče
- silnější přední stabilizátor(20mm?)
- stabilizátor zadní nápravy(asi pujde přední ze stovky nebo eMka)
- motor o výkonu asi 70k(zatím není jasno jaký)
- laděný svody+příčňák
- náporák pod nárazníkem(kvůli zachování 4oka)
- 5,5x13" se sprintama, pneu asi 175/60
- tmavý okna
- černý lak, 2 bílý pruhy horem přes celý auto, leštěný ozdobný lišty(origo)
- MTX sedačky(zatím Rapid)
- další 4 přídavný světla(jedny dálkový v chromu už mám+sehnat mlhovky)
- 4pístky-bez posilavače
9. srpen 2009
8. srpen 2009
25. březen 2009
25. březen 2009
24. březen 2009
24. březen 2009
23. březen 2009
23. březen 2009
23. březen 2009
23. březen 2009
23. březen 2009
10. listopad 2009