Asi máš pravdu,


Celý tohle řeším, kvůli strašnýmu stavu motorové příčky, kterou chci vyměnit (viz neaktualizované stránky)


On je to vůbec strašně spáchanej stroj od předchozích majitelů. Ti ho doslova proměnili v kouzelnickou skříňku. Každý den objevuji něco nového🙂 Jako třeba vyvrtané díry do p blatníků, pro "lepší" usazení origo nárazníku na neorigo držácích.








Ale bude líp🙂


Díky Pajk
Je možný že je jen měněná přední část-podběhy (havárka) a naklepali nové číslo do plechu na chladič 😉 no a pokud nemáš původní TP tak to asi nezjistíš.
To těžko říct, techničák je měněný za popsaný. Císlo je bez jakýhokoliv znaku, ale jestli je původní, to je ve hvězdách. Podle mne mělo by být na podběhu. Tam nic není. Ale zase mám vyjímku na umístění v mot. prost. Ve škodovce se nějak nedokázali vyžvejknout, z jejich odpovědi bylo vidět, že v tom mají sami bordel.
Jo a ještě k těm hvězdičkám *.....dá se jednoduše udělat z X prostě jednou se klepne normálně a podruhé na ležato a je z toho * 🙂





sem to viděl na vlastní oči když nám technik v servisu klepal nové číslo na oje vozíku 😉
A není ta kastle měněná ? pak by to bylo uřední číslo pro vyměněnou kastli. Velký techničák říká co ? je původní nebo už jiný aby se to dalo zjistit ?
Opět rozvířím téma číslo kastle.


Nějak mi do mého schématu nezapadá číslo 00219080. Má ještě někdo číslo v podobném formátu.


Psáno i v TP. V předu nic není a vzadu je (zatím) příšerně zprasená původní příčka z tímhle číslem.


RV 1980


Díky