vlozky a piesty 110 vs 110LS

Vykonam!
Nič nevymýšľaj. Daj tam piesty zo 110 LS/R, ktoré tam patria a už. To je rozkaz!
Doporučení? Pokud chci origo eRkovej motor, tak ne. Pokud je mi to jedno a chci se s tim jen tak přemísťovat, tak ano. To si musíš rozhodnout sám.


Já osobně bych si to tam nedal.
Odporucanie teda znie? Dat ci nie? moj motoR ma 110 000 a pomaly straca dych... Je to komplet sada na GO v takej papierovej trubke, made in CSSR - pripedne, aka je obvykla cena za taketo veci?
Vložky jsou stejné i se 120, písty se liší dnem a počtem kroužků.


110 - rovné dno a 4 kroužky, 110R vypouklé dno a 3 kroužky, píst bez dilatačního řezu. Použitím pístů 110 se zvýší tření a sníží kompresní poměr. Fungovat to bude.
este doplnujuci dotaz - co pokazim, ak by som dal komplet sadu 110 na erko?
110 LS by měly mít kulový vrchlík, lidově vyduté dno, 110L rovné. Jestli se pletu asi mě někdo opraví.
ahoj, potreboval by som vediet, ci je nejaky rozdiel medzi vlozkami a piestami 110 a 110LS/R, nemam moznost konzultovat literaturu.... pripadne este primerana cena za sadu 110. Diky