rozdíly chaldiče oleje 110R,LS a 120LS

No uvidíš Karfi, aby jsi ještě neměl problem, co nastiňuje Daves.





Jinak ještě bejvaj průtokový šrouby délky, jako máš ten spodní, ale nemaj v hlavě závit pro to čídlo. To co máš na snímku je každopádně origo 110R-LS výbavička.
Pozor na to, že na chladiči 110R se dělala různě velká šroubení a tomu pak odpovídají i hadice. Na svém rv 80 sem měl větší šroubení než kamarád na jeho rv 72. Hadice, potažmo chladič, nebyly záměnné.
Bude to asi ten horní, ten dolní je do bloku.
Dík Láďo, to mi moc pomohlo, hlavně abych sehnal ty velké průtokové šrouby.
Karfi v erku je na chladiči šroubení, na které se hadice našroubuje. Hadice erka je taky dělaná tak, že oko (na druhé straně) lze odšroubovat.


Zatím co u 120LS jsou oka na relativně krátkých hadicích na obou stranách a zalisovaná na pevno. K chladiči se připevňují přes obdobné velké průtokové šrouby jako jsou použité na bloku motoru.





A nic Ti také nebrání z olejového chladiče erka odšroubovat ta šroubení, sehnat si velký průtokáče a zapojit hadice s oky přes průtokáče, neb závit šroubení i průtokových šroubů je stejný.
No to já právě nevím. Hadice totiž mají na obou koncích oka.
hrome, já měl za to, že jsou stejné...tedy totožné...🙂)
Jsou nějaké rozdíly? Jde mi hlavně o šroubení, můžu mít totiž hadice z 120LS, délka mi nevadí, ale aby šly připojit.