s panem Grabijcem jsem nedávno mluvil nevím jak do RSa ale do 130L/A chtěl 17000-23000.
Myslím atest na trubky a svařeč by měl mít průkaz na konstrukce.
záleží jaký papír myslíš,jestli učet nebo doklad o zhotovení?tak bylo to bez učtu,dostal jsem papír ve kterém je napsáno,že rám byl zhotoven dle přílohy a že bylzhotoven z bezešvých trubek a té a té síly,a jestli myslíš homologaci,nikdo ti neudělá\\\\\\"homologovaný rám\\\\\\"udělá ti ho akorát podle homogogace,a ty pak jdeš z autem na testaci tak ti to prohlížejí a pak teprve zapíší do sportovního prukazu(zjednodušeně řečeno)
Dave.j: A je to s papírem nebo bez??
....tak to asi Grabiec zlevnil🙂) nebo co,mě si řekl před rokem 18tis.,tak jsem to dal k p.Dlouhému(taky Ml.😎 a hle 10tis.
Nápodobně 🙂))
Wlad> ak by si predaval tak by bol zaujem..🙂
Rámy dělá Martin Grabiec z Mladé Boleslavi. Jsou buď dle přílohy "J" nebo můžou být i individuálně řešené, případně dle historiků ... cena takového, co má Daves, nebo něčeho takového, co je zde na obrázku, je cca 15 tis.
Ahoj chlapi.


Pomalu začínám uvažovat žě bych montovaný rám který mám připravený do RSa prodal a nahradil jej něčím takovým jako má DAVES. Chtěl bych vědět, kdo rámy dělá, kde, za kolik a jestli jsou s papírem nebo bez. Dík za případné odpovědi.