spínač brzdových světel

Ondrejs> Ten dlouhý myslím vypadá spíš takhle: http://aukro.cz/skoda1000-100-110r-brzdovy-spinac-dlouhy-zavit-i4036050804.html





Ale už je to docela dlouho, co jsem to měl rozebrané...
Já nechal sešlápnout pedál,vyměnil jsem to a bylo to taky ok, též budu asi na stovce jeden měnit.
Já jsem oba dělal bez odvzdušnění.
Ok ok jen jsem pořádně nevěděl jak vypadá ten dlouhej, mám tam teda krátkej. Jasně že první co bylo že jsem zvedl sololit 🙂 Před lety jsem to dělal tuším bez odvzdušnění a bylo to bez problému. Brzdovku tam mám rok starou a když mi někdo bude mírně šlapat na pedál tak to snad půjde, zapojím holt členy rodiny...dík všem.
Ondrejs> Tvl, zvedni sololit v kufru a uvidíš... pokud tam je spínač skrz průtokovej šroub, je to ten dlouhej. Pokud skrz průtokáč jde taková divná šestihraná přechodka do který je spínač zašroubovnej, je to ten krátkej... odvzdušnit to budeš muset, pokud brzdovka není zrovna čerstvá, ber to jako připomínku přírody k její výměně....
dlouhý
krátký
Na 99% to bude spínač, pojistka vyletí při sešlápnutí brzdy. Dají se koupit oba typy nové, krátký i dlouhý, funkčně budou tedy asi stejné. Přikládám obrázky.
Napřed bych brzdový spínač proměřil nebo odpojil abych si byl jistý že je špatný na jedničce pojistce je zapojeno vše co funguje bez zapnutí klíčku měnit něco co si nejsem jist že je špatné se my zdá zbytečné
Přiznám se že jsem tohle řešil na podzim a dal jsem tam ten co jsem sehnal a je shodný s Š1203 dá se koupit na Břevnově u Rektoryse.


Odvzdušnění jsem nedělal.
Já doporučuji vyměnit spínače za nové. Stále se vyrábí. Možná by mohlo stačit odvzdušnit jen samotný válec...
V jednom kuse mi hoří pojistka č. 1, v Baťovi jsem se dočetl, že by to mohl být zkrat v brzdovém spínači, který jsou tam dva. Asi vyměním rovnou oba, ale otázka zní, existují 2 typy, krátký a dlouhý, je fuk který tam budou? Mám Š110L 1976... A dá se to vyměnit aniž by se to zavzdušnilo? Už jsem to dělal před lety a nepamatuju si to...Dík!