Džon, na bielom aute mám držiak prichytený skrutkou, ale matica z druhej strany nieje pribodovaná. Robil som to,lebo som robil prvý model-71. Držiak nádobky je zo škody 100 z roku 1971 a tam to práve bolo prichytené skrutkou. Na karosérii na tej konzole som tiež maticu nemal, lebo to bola karoséria už ako náhradný diel vyrobená v roku 1986.
Kamarát, ktorém som robil auto a bolo vyrobené 3.1971, mal maticu pribodovanú zo zadnej strany určite. To si pamätám.
Podobne je to napríklad s prichytením tej plastovej rozvodky kúrenia pod prístrojovou doskou. Pôvodne bola vo vrchnej časti priskrutkovaná vstrede ku karosérii. Posledné modely ju mali prichytenú iba pomocou tých plechových jazýčkov na spodnom plechu pod pr.doskou. (ten čo si mal vyrezaný🙂).
Matně si vzpomínám, že jsem asi měl na r.v. 1974 (model 75), ještě pravděpodobně to řešení na šroub, ale matice navařená myslim nebyla... můžeš mi ověřit jesli je navařená ?
Tak ja som sa stretol s dvoma prevedeniami. Na prvých modeloch sa zozadu držiak iba prevliekol a vpredu sa skrutkoval tuším na skrutku M6. A novší typ sa prevliekol aj spredu. Pokiaľ sa pametám, tak na tom držiaku na podbehu, čo je na fotke je tam aj otvor,kde pôvodne bola s druhej strany pribodovaná matica. Viac sa prikláňam k tomu staršiemu riešeniu. Lepšie to drží a netreba to deformovať pri nasadzovaní do konzoly na podbehu. Na kupátku r.v.75 už mám to novšie prevedenie. Na bielej staršie.
12. duben 2021