Moje éro
Zdravím všechny „Erkaře“!
Tohle erko sem si koupil v 19 letech, abych měl nějaký přibližovadlo do školy a po okolí.
Nějakou dobu sem s ním jen tak jezdil.Pak skončila škola a přišli prázdniny.Hned první prázdninový den sem se pustil do větších oprav a zároveň i přestavby.
Při demontáži byli zjištěny tyto věci:
- motor byl složen ze tří pístů ze 110 a jednoho 120kového a navíc byl úplně po smrti
- převodovka byla originál erková ale na 13“kolech
- poloosy byli „M“kové
- přední náprava „M“ková
- přední část automobilu byla implementována ze Škody 1000mb
- na zadním čele byl přimontovám chladič ze 120ky a byl připojen na stávající originální chladič.
- topení bylo originální a samozřejmě teklo
- tekl i originální olejový chladič
Bohužel se dochovalo jen těchto pár fotografií.
Jako mladý sem se vydal cestu tuningu čehož teď velice lituji.Takže je v autě namontovaný motor z Favoritu s 5q převodovkou s.p.3.9 na mokré poloosy. Z motorového prostoru sem vyřezal příčku a upravil tunel pro 5q převodovku. Poloosy zůstali „M“kové. Zadní pružiny se zkrátily.
Přední část vozu sem poopravil a namontoval přední erkové blatníky a dvouoké čelo s výřezem na náporové chlazení,které sem svedl dírou v zavazadlovém prostoru pod auto.Byla namontována přední náprava s hřebenem a čtyřpístky.Přibyla konzola s posilovačem brzd.
Dále byli vytaženy zadní lemy blatníků,použity gumy na skla bez drážek pro Al.lišty a největší chybou, které lituji, že byli uřezány a zavařeny okapničky.
S autem sem nějakou dobu jezdil asi dva roky. Poté přišlo nové auto a erko se odebralo nejprve do garáže a poté pod plachtu na zahradu, kde strávilo poslední dva roky.
No a teď sem se rozhodl že ho zrenovuji plus - mínus do originálního stavu.Už mám sehnáno spoustu věcí na opravu, ale bohužel co chybí je čas a peníze.Zatím sem se dostal do fáze rozborky.
Takhle auto vypadalo před rozborkou
Stav k 1.6.2010
stav 7.7.2010
malý dobový doplněk
21.11.2010
Na autě se moc nedělá protože není čas.
Pokračovat se bude asi až na jaře
Ale aspoň v mezičase probíhá leštění nekterých hliníkových dílů
27. listopad 2010
27. listopad 2010
26. listopad 2010
26. listopad 2010
24. listopad 2010
24. listopad 2010
24. listopad 2010
23. listopad 2010
23. listopad 2010
22. listopad 2010
21. listopad 2010
18. listopad 2010
17. listopad 2010
16. listopad 2010
27. červen 2010
27. červen 2010
25. červen 2010
25. červen 2010
24. červen 2010
27. listopad 2010