24. srpen 2014

Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 6482×, Komentářů: 9, Líbí se Autor: RST
Litomyšl a Vysoké Mýto 2014

22.-24.8.2014

Po roce opět nadešel čas pro mnohé, včetně nás, vrcholu srazové sezóny, tentokrát již 5. ročník srazu Škoda 110r klubu. Letos opět v Litomyšli a Vysokém Mýtě.

Pátek 22.8.2014

Ráno balíme a během dopoledne vyrážíme směr Litomyšl. Cesta ubíhá celkem svižně a bez problémů, jedem přes Poděbrady, Chlumec n/C, Pardubice, Chrudim a Vysoké Mýto. Do kempu Primátor v Litomyšli přijíždíme kolem 13.hodiny.

Pár známých zde už bylo, tak jsme se zaregistrovali, poklábosili, postavili a zařídili stan a poté jsme vyrazili na oběd a procházku do města. Tam nás v podvečer zastihla docela slušná přeháňka i s bouřkou.

K večeru se kemp docela slušně zaplnil. Poseděli jsme u místního stánku a pokračovali v klábosení s postupně přijíždějícími dalšími známými a kamarády. Někteří seděli u srazového táboráku a koukali na promítání srazových DVD a dalších pohyblivých obrázků. Kolem půlnoci nás rozehnala další přeháňka, naštěstí výrazně mírnější než ta odpolední.

..po pátečním dešti a zaplňující se kemp..

Sobota 23.8.2014

Tak jako většina ostatních, otíráme auta, snídáme a chystáme se na hlavní dějství srazu - spanilou jízdu a přesun do Vysokého Mýta. Průběžně přijížděli další a další účastníci a po deváté hodině začala srazová rozprava pořadatelů a organizace a řazení kolony eRek.

..pokyny pořadatelů a dav účastníků a eRek..

..na srazu se objevil i dokonale zrenovovaný 4. prototyp eRka, kluci klobouk dolů..

A pak se kolona eRek dala do pohybu. Bohužel jsme nejeli celou spanilou jízdu s ostatními, protože jednomu z naší skupiny se porouchalo zapalování, tak jsme kus za Litomyšlí zůstali stát a společně opravovali. Když eRko opět zavrčelo, pokračovali jsme svojí minikolonou čtyř aut po trase spanilé jízdy. Na náměstí ve Vysokém Mýtě jsme dorazili ve chvíli, kdy konec kolony vjížděl na náměstí. Takže jsme nic moc neprošvihli. Vzápětí proběhlo focení společné fotky u startovního oblouku.

..eRka opět zaplnila velkou část náměstí..

Po obědě se všichni postupně vydali na krátkou orientační jízdu po okolí. Při startu byl každý vyfocen na pamětní list, který byl po návratu všem předán. V průběhu jízdy jsme plnili i jeden vypečený úkol - našroubovat 4 matky na 4 šrouby, každá ze 4 dvojic s jiným stoupáním závitu. Samozřejmě v co nejkratším čase. Vítězové byli po dojezdu také hned vyhlášeni a odměněni.

..vypečené šrouby, vyhlašování, auta seskupená znovu na náměstí, někteří vytvářeli skupiny stejnobarevných aut..

Po dojezdu na náměstí byla možnost nahlédnout do dokončovaného muzea karosářství připravovanému jako hold místnímu prvorepublikovému podnikateli Sodomkovi. Byla to akce domluvená speciálně pro náš sraz, že nám ukážou toto muzeum v předstihu, před oficiálním otevřením veřejnosti. Tato kulturní vložka zapůsobila na většinu účastníků trochu tragikomicky, protože ani pořadatelé srazu neměli tušení, v jakém stadiu se expozice nachází. Shlédli jsme tak víceméně staveniště, zahlédli 2 auta pod plachtou a dozvěděli se, co vše kde bude, až to bude. Vcelku zajímavé z hlediska stavebního, naprosto bez významu z hlediska automobilního. Ale to dopředu asi nikdo netušil.

Po rozprchnutí se zpět do Litomyšle (někteří odjeli po těchto oficiálních částech srazu domů) pokračovalo srazové dění v jedné místní hospodě, kterou jsme měli celou pro sebe. Pro tancechtivé zde byla i živá kapela. Naše skupina poté, co jsme pojedli guláš či řízek, zakotvila v prostoru výčepu, kam celkem hlasitá hudba doléhala jen tlumeně a pokračovali jsme v debatách o motorech, všeobecné situaci, pomlouvali ty, co nepřijeli, vykládali vtipy a tak... Večer uběhl, někdo odjel domů, někdo šel spát.

Neděle 24.8.2014

..trochu zmoklé nedělní ráno..

Večer a v noci bylo ještě pár přeháněk a i po snídani znovu trochu sprchlo. I my se přidali k ostaním, trochu mokrý stan nastrkali do auta a vyrazili domů.

Počasí sice letos nebylo úplně dokonalé, ale hlavní část srazu se odbyla za pěkného počasí a bez deště, takže znovu pozitivní dojmy! Bylo to znovu super setkání spousty eRek na jednom místě a rozhodně se těšíme na další sraz Škoda 110R.

Celému týmu pořadatelů kolem Martyho velký dík za to, že pro nás všechny takové akce pořádá!

..Díky, Radek RST..

A zde je přehled těch, které se mi podařilo na náměstí zachytit objektivem:

Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 6482×, Komentářů: 9, Líbí se Autor: RST
😉 problém snad ani ne, jen mi to přišlo zbytečně moc. Ale včera jsem si k tomu něco přihodil a vhodně jsem to investoval. V jednom krámku se mi povedlo koupit nový eRkový písty. A přijet, to bysme mohli někdy tak jako tak.
🙂 Radku, jestli s tim mas fakt nejakej problém, tak si za to natankuj do eRka a prijed za mnou na navstevu a muzes se i zapojit do stavby. Monterky a lopatu Ti pujcim. A vecer dame koralku 🙂 🙂 🙂

btw, ber to z ty druhy strany - predstav si, ze bych v sobotu v 11 v noci vyrazil a rekneme nekdy okolo pulnoci by mne to zas u Pardubic zacalo prskat a prestalo jet... Jednak bych to mel bud A) o hodne drazsi 😎 spat druhou noc v eRku by se mi uz fakt moc nechtělo... Kde jdou ty doby, kdy jsme byli mlady...

🙂 🙂 🙂
My nesmíme ani naznačovat... navíc jsi mě svou odměnou za pomoc zcela umlčel, lumpe. Máš to u mě furt schovaný.
Radku, klidne jsi na me mohl prasknout, ze ty problémy se zapalovanim byly na moji strane hriste 🙂

ETZ pryc, stara dobra civka zapojit a vrcelo se dal. Ještě jednou diky za přátelskou pomoc! 😉

Stanley
Reportáž je fakt pěkná. Marty s Davidem mediální hvězdy. Na netu sem objevil ještě jedno video k srazu.

Super! Krásná TV reportáž.
Ahoj Všem a díky Radkovi za článek o srazu.

Díky všem kteří přijeli.

Celkem se letos zúčastnilo 142 vozů 110R a 130RS takže jsme o 10 překonali loňský výsledek.

Muzeum bohužel hodnotit nemůžu, protože jsem se tam nedostal, ale je fakt že jsme doufali, že už tam k vidění něco bude, jinak by jsme po městu neloudili aby nám ho otevřeli. Naše chyba a poučení pro příště - měli jsme se nechat provést nejdřív sami.

Večerní eRfest - Radek použil ohleduplně výraz " hlasitější hudba " to ale naprosto neodpovídá. Hlasitost byla naprosto šílená. Nebylo slyšet nejen to co říká člověk nalepený pusou na vaše ucho ale chvílema ani to co si člověk myslí.

Moc se za to všem omlouvám, výslovně jsem se s kapelou při sjednávání výstupu domlouval a na příkladu ze stejného problému na eRfestu 2012 vysvětloval, že potřebujeme aby hráli k POSLECHU kdy si budou účastníci srazu povídat.

To že už aparatura víc ztlumit nejde nedokážu pochopit.

Můj momentální názor je, že po zkušenostech s 2x živou kapelou a 1x klasickou hifi věží s měničem CD, zvolíme příště zlatý střed a využijeme služeb nějakého diskdžokeje.

Kapela hrála moc pěkně ale opravdu to bylo neskutečně nahlas.

Ještě jednou díky všem za účast a všem pořadatelům za pomoc

Ahoj Martin
DObře napsané a pravdivé. Bylo to fajn, také se těšíme na další srazík.