Jirkova (EX) bílá krysa 100 RS
Tak jak se Jirka dostal ke své bílé kryse? Má rád motorky a tuningovaná auta. Pomalu ale jistě mu vlézalo do hlavy, ze si sežene MBargo a nebo hundrtku a bude z ní letadlo. Od kamaráda sehnal kilárnu doslova za pár korun. Koupil ji v červenci a teď po pátých Mimoňských válkách (kde byl) v Květnu ještě není všem pracím konec. První úpravy nastaly v zavaření klik a nádechů v zadních blatnících.Byl namontován odskakovací zámek.Pak prišly na řadu opravdu dlouhé hodiny kitování které jsme Jirkovi zpříjemňovali svým zíráním, jak se s tím p(s)ere. Další přisel na řadu motor Favorit s utočeným setrvákem který nahradil dosavadní 120. Pak přišla řada na palubku, která byla nakonec asi 3x předělávaná, než dostala nějaký ten jiný vzhled. Pak Jirka udělal převařované disky z origo Škodováckých. Na tom nechal 165 gumy, takže vzhled docela zajímavý. Prišlo i na tlumiče kterým byly upýchnuty pružiny. V iteriéru byly zkoušeny kombinace sedaček, které nakonec zkončily u dvou skořepin. Polstrování je taky Jirkovo originální. Volant je od MOMO. Úchopku na qaltovce si Jirka dělal ve vzhledu pístu. Teploměr a hodiny jsou od VDO. Jirku v autě chrání (snad) jeho vlastní vymontovatelný rám. Prahy jsou po menší úpravě, protože byly určeny pro 105-Rapid. Na přední kapotu jsme vymysleli výdech tepla pro náporový chladič z (tuším TDi) Octavie. Za přepážkou se ukrývá topení z Favorita. Úpravama podstoupila i světla. Zadní i přední byla překopána na čirá. Zadní čirá však nahradila světla z Opla, která tam jsou hezčí než ta čirá. V lízátku jsou namontované i čiré blinkry. V zadu bylo upraveno místo pro SPZ. Nárazníky nejsou, seč by to bylo lepší, ale Jirka si starosti nedělá. Vepředu je udělané oko pro odtah. Převařovaná kola byla nahrazena okruhovými elektrony Ford s obutím Toyo 175/60. Bylo taky přidané hřebenové řízení z Favorita. Favoriťácký motor nahradil řádný karburátorový sériový agregát Toyota 1.6 16V, který má k dispozici 5q z Rapida.
Jezdí to okolo 200 a z 0-100 údajně za 6 vteřin. K tomu všemu musel být přidělán posilovač brzd ze Škody 1203. Kára je to povedená.
Doplněk z roku 2008 - tak 200km/h asi těžko :) možná ke 180km/h a ta stovka....lze dnes řešit pouhým odhadem. Nikdy nebylo objektivně změřeno, ale zrychlení to mělo úctyhodné.
Do úprav jsem připsal pár věcí, na které jsem si vzpoměl a možná byly montovány někdy později. Připomínám jen, že už je několik let prodaná a možná to auto už ani neexistuje.
Tady je shrnutí úprav:
- Volant MOMO
- Teploměr a hodiny VDO
- Motor Toyota 1.6 16V
- zadní náprava z Rapida
- 5q z Rapida
- sklokeramická spojka
- Okruhové Ford elektrony s obutím Toyo 175/60
- Rám
- Chladič Octavia
- Topení Favorit
- Světla: přední čirá, zadní Opel, stroboskop
- Prahy pro 105-Rapid
- Posilovač brzd z Š1203
- Hřebenové řízení z Favorita.
- Odskoky na dálku zapojené na alarm
- RS blatníky pro 110r
- autoalarm
- hudba o výkonu 1500 W (no spíše součet max. zatížení jednotlivých zařízení :) )
- vzduchové klaksony z Tatry (nákladní)
Kontakt na Jirku: již není třeba
5.8.2004
Tady přináším nové fotky s RS blatníky pro 110R a srovnání se Škodou 110R.
Další nové úpravy: klaksony z Tatry, alarm, hudba 1500 W, dálkový odksok spojený s alarmem.
15.6.2005 Tak do fotogalerie přidávám asi poslední fotky Bílé Krysy, jak šla k novému majitely z Berounska až někam za Brno.
5. květen 2010
4. květen 2010
31. leden 2010
12. červenec 2009
14. duben 2009
16. listopad 2005
16. listopad 2005
27. říjen 2005
22. září 2005
16. září 2005
18. srpen 2005
5. srpen 2005
17. červen 2005
17. červen 2005
17. červen 2005
17. červen 2005
17. červen 2005
17. červen 2005
17. červen 2005
17. červen 2005
17. červen 2005
17. červen 2005
17. červen 2005
17. červen 2005
17. červen 2005
17. červen 2005
16. červen 2005
28. duben 2005
18. duben 2005
11. duben 2005
11. duben 2005
2. březen 2005
2. březen 2005
1. březen 2005
25. únor 2005
23. únor 2005
31. leden 2005
31. leden 2005
11. leden 2005
2. prosinec 2004
2. prosinec 2004
12. listopad 2004
8. listopad 2004
4. listopad 2004
4. listopad 2004
3. listopad 2004
3. listopad 2004
30. říjen 2004
30. říjen 2004
24. říjen 2010