Karfiho eR
Moje první eRko bylo bez větších úprav:
Ale jelikož se o něj předchozí majitel hezky staral, tak vypadalo po rozebrání takhle.
BEZ KOMENTÁŘE:
Tak jsem se rozhodnul sehnat zdravou kastli, něco jsem objezdil, většinou to byly samé šroty a pak se konečně povedlo najít 26.7.2003 pěknou kastli. Stála mě 6500 ale bylo k ní mraky dílů, skoro dvě rozebraný eRka,plechy,skla,dveře apod. A ještě pár dílů na budoucí úpravy jako sedačky z Golfa,chladič,trubky v mědi. Starý eRko už bylo rozebraný a z eRka, který jsem kdy si koupil na ND toho bylo taky hodně,tak že se v garáži nedalo skoro hnout.
Začaly opravy a úpravy, něco jsem si nechal povařit,ale moc toho nebylo.Postupně se to začalo rýsovat pěkně den ode dne.Časem připíši víc.
Omluvte kvalitu některých fotek, jsou focené mobilem.
s vysekanými zadními podběhy a po navaření nových
laďáček AMK a ten zvuk :-)
starý motor a stavba nového
přípravy na lak
poslední testování před zimou
Úpravy:
- motor Favorit 136X po GO (v základu má mít 50kW)
- snížená hlava
- leštěné kanály
- karburátor přetryskovaný SEDR 130(převařené sací potrubí)
- upravený vzduchový filtr,saje studený vzduch tam kde byl původně ventilátor topení
- příčný výfuk AMK(parádní zvuk)
- pětistupňová převodovka rapid 130
- startér Felicia rychloběžný(super startování)
- náporové chlazení
- radiátor topení Š1203,ventilátor Citroen AX
- Mkové nápravy
- snížený předek
- hřebenové řízení
- sportovní tlumiče Reddriver(nic moc)
- posilovač brzd
- kola 13tky kopretiny
- Mkové nárazníky v laku
- přední laminátový spojler
- laminátové prahy
- přítlačné křídlo Mazda
- zrcátka chrom. kapky
- přídavné dálkové světlomety
- zadní světla uprevená + dvouvlákna
- boční blinkry Felicia čiré
- úchyty kapot 130RS
- sportovní volant
- hliníkové pedály
- upravený středový panel 110R
- bílé potisky budíků od Džona(jsou super,každý mi je chválí)
- sedačky Audi nebo Golf(měl jsem je k tomu)
- samonavíjecí pásy
- audio 8repro + bassbox
- digitální otáčkoměr + voltmetr
- podsvícená řaď. páka
- central
- el. okna
Aktualizace 10.5.2006:
Snad už brzy čas a finance dovolí tyto další úpravy a opravy:
- vystužení kastle
- vlečka-už je doma
- čtyřpístky-taky už je mám
- tvrdší tlumiče (od pana Kůrky)
- vačka 280-ta čerstvě v motoru
- svody jednotlivé od hlavy
- příčný výfuk komplet nerez
- GO převodovky
- nový lak+nějaké "válečné" zbarvení,asi polepy
- zadní blatníky laminát 1150
- zadní kapota laminát 1150
- přední kapota laminát 130RS
Jestli by někdo chtěl stávající blatníky a obě kapoty budou na prodej. Jinak tady mám na eRka ještě spousty dílů, kdyžtak se ptejte na mail.
Aktualizace 26.10.2006:
Vyvařil jsem podlahu a pár dalších drobností, hlavně jsem udělal celý nový tunel a celkově ho zapustil víc do podlahy, trubky na vodu už jsou docela přijatelně nad terénem.
Tlumiče od pana Kůrky jsou už namontované,nově vzpěry mezi tlumiči obou náprav, převodovka je po GO, má stálý převod 4,22 a taky už je zpět na svém místě a origo eRkový motor se už těší na první start.
Pomalu se chystám na STK, snad to vyjde.
pár starších fotek a něco i z vyvařování tunelu
Aktualizace 4.2.2007:
Tak jsem konečně dodělal motor a už se nemůžu dočkat, až bude svatba. Ty barvy vypadají ve skutečnosti trochu jinak.
Taky jsem koupil dobový soutěžní bez podtlakový rozdělovač a brzy snad už budou lamináty.
Aktualizace 10.9.2007:
A je skoro hotovo, už zbývá jen pár drobností.
Aktualizace 2.9.2008:
Pár ukázek současného stavu, na první fotce jsou i nové prahy, jinak jsem zajel pár sprintů, někdy úspěšně, někdy ne a teď se chystám na Škodateam.
Aktualizace 8.3.2014:
Tak po letech opět aktualizace, se trošku stydím...
No všechno už je tak trochu jinak...
Když už jsme se přestali jen tak vozit a začali trochu závodit, podařilo se nám vyhrát podzimní závod Škodateamu 2011 a to jsme s mitfárou řekli dost, bez rámu už ne.
Od té doby začala kompletní přestavba,přišly další a další nápady a nakonec to trvalo až do podzimu 2013 než jsme opět vyjeli na závodní tratě.
Náš první závod, Běšiny Podzim 2008, na horkém sedadle navigátora seděl Jiří Maršík.
Druhý závod, Rally Humpolec jaro 2009, konečně opravdová velká rallye a naše první zkušenosti s RZ dlouhou 17km, bohužel nás v druhé RZ zradil motor a museli jsme odstoupit. Jako navigátor tentokrát usedl David Maršík.
Hned další víkend po nedokončeném Humpolci jsme měli jet závod v Běšinách, jelikož ale motor nebylo možné za týden opravit, nastal velký problém z kterého nám pomohl jeden hodný kamarád a zapůjčil nám motor svůj :-) Byl to taky úplně první Honzův závod.
Druhý závod s Honzou, Běšiny Podzim 2009 a konečně s nově postaveným motorem, Honza už si dobře počíná s diktováním a tempo se pomalu zvyšuje. Na první fotce je pěkně zachycena menší krizovka při dobržďování před nepříjemným vracákem.
Poslední závod v roce 2009 byla velmi povedená akce s názvem Amater Rallye Milovice, kterou už nějaký ten rok pro radost svou i svých kamarádů pořádá bývalý závodník pan Blahout, organizace závodu za jedna, ale podzimní trať byla hodně kluzká, rozbitá a opravdu připomínala tankodrom včetně kvalitní vložky lesem, kde některé díry se daly projet sotva krokem, tam se nám povedla i lehká kosmetická úprava předního lízátka.
Naše první závody Rally Humpolec jaro 2010, s anatomickými sedáky, čtyřbodovými pásy a trochu lepším podvozkem. Co bylo ale horší, od půlky se nám přicpávalo palivové potrubí a bylo to horší a horší, málem jsme poslední rychlostní zkoušku ani nedojeli. Velký krizový okamžik byl hned v první RZ, kdy jsme skočili do lesní velmi rozbahněné cesty moc rychle a opět si tak poladili lízátko nedávno opravené po závodě v Milovicích :-(, tentokrát ale už bylo definitivně po něm.
Rallyshow v bývalém vojenském prostoru Pístov kousek od Jihlavy, byla to povedená akce, navíc jsme si zkusili jízdu po řádně zmáčených asfaltových i zrádných betonových površích, zase nám ale začala zlobit doprava paliva, naštěstí to nebylo tak strašné a dojeli jsme do cíle všech rychlostních zkoušek.
Po delší době jsme navštívili Škoda sraz v Běšinách, tentokrát slavnostní v pořadí už 20. a s tím samozřejmě spojený závod, který byl také pojat ve duchu oslav, slavnostní start na klatovském náměstí, rychlostní zkouška na legendárním čínovském okruhu, parádní svezení... vše fungovalo jak má, nedopustili jsme se žádné větší chyby a výsledkem bylo 1. místo ve třídě a celkově 11. :-)
A tady už je pár fotek z přestavby:
10. únor 2010
12. září 2007
11. září 2007
11. září 2007
11. září 2007
30. duben 2006
10. duben 2006
10. duben 2006
10. duben 2006
1. duben 2006
31. březen 2006
31. březen 2006
27. březen 2006
26. březen 2006
26. březen 2006
25. březen 2006
24. březen 2006
24. březen 2006
23. březen 2006
23. březen 2006
23. březen 2006
23. březen 2006
22. březen 2006
22. březen 2006
22. březen 2006
22. březen 2006
22. březen 2006
22. březen 2006
22. březen 2006
22. březen 2006
14. červen 2011