8. leden 2002
Michalův "Žlutej drak"
Michal a jeho žluté eRko
Názor - Džon:
Velmi pěkná kárka, vše je uděláno od základu nově. Ať se podíváte kamkoliv, vše se skví čistotou, a udržovaností. Koženkové sedačky vypadají, že byly částečně nově přečalouněny, výdech chladiče v přední kapotě je proveden tak, že ani zevnitř nebylo poznat, že byl dodatečně navařen. Michal mě v tom i svezl, a musím říci, že jeho neupravená 136ka v kombinaci s převodovkou 4,22 a nízkoprofilovými pneu má v eRku odpich přímo báječný. Maximální rychlost, kterou jsme jeli byla na tachometru 140, ale jede to i 165 (při 6500 ot). Udělala na mě dojem. Na rychlé ježdění po dálnici to nejlepší není, ale ve město toto éro nemá ve své třídě moc konkurence.
Popis úprav:
- Úzké nápravy, vepředu podložky 3 cm, vzadu 2 cm.
- Hodně snížené - pružiny zkrácené o 1,5 závitu, auto sedí asi 4 cm nad dorazy a 12 cm nad zemí.
- Hřebenové řízení - jde krásně zlehka, posilovač brzd
- Náporový chladič, trubky vedené tunelem. Větrák na chladiči spínán čidlem teploty vody i ručně.
- Motor Favorit 136 s původní vanou, vodním čerpadlem ze 130ky, spojka talířová 190mm
- Sací potrubí z Favorita, upravené pro 130kový karburátor
- Výfukové potrubí z Favorita + sportovní výfuk s navařenou koncovkou z výfuku z Favorita
- Hliníková kola - otvíráky 4,5x13, pneu Sava 165/65
- Zadní haubna ze 130 RS
- Velmi pěkně udělané budíky - reflexní obroučka a ručička s původním černým podkladem
- Zkrácená řadicí páka
- Samonavíjecí pásy
- Sportovní pedál plynu
- Převodovka 4 stupňová, stálý převod 4,22
Chystané další úpravy:
- Dořešit čidlo teploty vody v hlavě motoru (nyní je zapojeno v hlavě a měří teplotu hlavy a ne vody)
- Dát zpět přední mlhovky a vyřešit jejich uchycení (musely být sundány kvůli STK - ostré hrany)
- Odstranit mírné (pro spolujezdce téměř neznatelné) škubání karburátoru při rozjezdu.
- 5 - ti kvalt
Nabídka:
- Pokud by někdo měl zájem mohu zapůjčit kopyto na zadní haubnu (zdarma, proti záloze). Haubna má tvar jako originál 130 RS, ale má přizpůsobené rohy pro použití původních blatníků (stejně to měly 180 a 200 RS).
roman
26. duben 2004
26. duben 2004
Jarda
5. květen 2003
5. květen 2003
ElPazzy@seznam.…
4. duben 2003
4. duben 2003
Džon
18. prosinec 2002
18. prosinec 2002
Beefeater
2. prosinec 2002
2. prosinec 2002
pavel
19. listopad 2002
19. listopad 2002
Alojs-Lojza
3. srpen 2002
3. srpen 2002
David
3. srpen 2002
3. srpen 2002
Mareek
17. červen 2002
17. červen 2002
Roman
2. květen 2002
2. květen 2002
Martin RS
3. únor 2002
3. únor 2002
Huty
11. leden 2002
11. leden 2002
Honza
10. leden 2002
10. leden 2002
23. září 2004