Milanovo éRo
Najskor trocha z historie:
rok vyroby: 1980, som prvy majitel (teda moj otec bol, pokial som mu ju neznarodnil).
Teraz zo sucasnosti:
Karoseria:
- stale povodny lak (cerveny)
- predny spoiler vlastnej vyroby (povodne 2 spoilery, teraz su pod sebou)
- podbehy upravene zo Skody Rapid
- zadny spoiler cely vlastnej vyroby - prerobene (a rozsirene) zadne blatniky
- otvaracia strecha
- tmave folie na oknach
- ...a vela dalsich drobnosti
Motor:
- upravene nasavanie
- tranzistorove zapalovanie
- zavodny vyfuk pre skupinu A (upraveny - zdvojena koncovka)
- maximalka: 165km/h pri 6000ot-min
Podvozok:
- podlozky pod kolami (vpredu hrubky 30mm, vzadu hrubky 50mm)
- hlinikove 13" disky
- pneumatiky DUNLOP SP SPORT 2000 205/50 R13
Interier:
- kompletne prestavana pristrojova doska - vlastna vyroba
- el. spustanie okien
- nove calunenie dveri - vlastna vyroba
- volant priemeru 285mm - vlastna vyroba
- 4-kanal. zosilovac, 12x repro
- ...a vela dalsich drobnosti
A nakoniec plany do buducnosti:
- cela karoseria z laminatu (okrem dveri a strechy)
- upravene blatniky zo Skody 130RS (uz ich mam doma)
- upraveny motor z Felicie
- chladic vpredu
- 5-stupnova prevodovka
- 15" disky, pneu nieco okolo 285-335 vzadu a 245 vpredu
- rozsirenie naprav (M-kove)
- dorobit interier, sportove sedadla (skrupinove), hlinik. podlahy, novy audio system...
A este par obrazkov:
Tieto 2 su z roku 1997, to som mal este obycajne uzke kola, skoro seriovy interier a pod prednym spoilerom bolo "lizatko" (tusim tak sa tomu u vas hovori). To uz nie je - zaprel som nim o zem na rovnej asfaltke, ked som obiehal akesi Daewooo.
- Takto to teraz vyzera zvoknu
- ...a takto zvnutra.Zatial nedorobene. Hotova je iba pristrojovka. Tie kable pod pristrojovkou patria muzike - repro su aj pod sedankami a vo dverach.
Další vývoj:
Na jar 2001 som konecne dorobil elektricke spustanie okien spolu s novym calunenim dveri. Pribudli tiez Al-pedale a prerobil som rucnu brzdu, aby bola cela o cca 10cm vyssie (budem robit vyssi tunel). Tiez som si hned za nu prirobil hydrauliku, keby som daval dozadu kotuce a ovladanie sytica islo tesne pred zadne sedadlo a tiez vyssie o 10cm.
V lete 2001 som dostal napad zucastnit sa na Tuning zraze v Dunajskej Strede sutaze o najhlucnejsi vyfuk. Na to ma vplyv hlavne vyfukova sustava a v malej miere aj vzduchovy filter. Takze do eRka som namontoval filter KingDragon a priecny tlmic nahradila trubka priemeru 60mm a dlzky okolo 30cm.
Po tychto upravach sa jazdne vlastnosti mierne zlepsili, zato zvukova kulisa sa zmenila k nepoznaniu. A ako som dopadol? Namerali mi 124dB pri 8500ot/min. Umiestnil som sa na 3. mieste, takze som si domov odniesol krasny pohar.
Na niektorych strankach o autach byvaju ich karikatury. Erko som ale nikde nevidel, tak som si nakreslil vlastne...
A este dva "EVO" obrazky mojho eRka. Takto som chcel pretvorit moje eRko v dobe, ked som este nemal moznost zohnat kit na RS. Niektore vecicky ale pojdu aj na erESO (vratane lakovania), takze nezostane iba pri tychto pocitacovych studiach.
Leto 2002:
Laminatova karoseria sice este stale nie je hotova, ale dokoncil som aspon zastavbu sedaciek SPARCO EVO2 s Renaultackym sklapacim mechanizmom. Tu je par obrazkov, ako to v mojom eRku vyzera:
Rok 2003:
Pomaly som pokracoval vo vyrobe karoserie, ale volneho casu som mal tento rok velmi malo, tak sa toho od minuleho roku vela nezmenilo. Dorobil som cely predok a zadne celo a mam rozrobene zadne blatniky a zadnu kapotu s kridlom v style Porsche 935. Tiez som povodne Beskyd-sporty vymenil za zrkadla v style BMW-M3. Ako vyzeraju na eRku mozete vidiet na nasledujucich obrazkoch
28. únor 2012
26. září 2006
24. září 2006
24. září 2006
23. září 2006
11. srpen 2004
10. srpen 2004
2. srpen 2004
27. červenec 2004
8. červenec 2004
7. červenec 2004
15. prosinec 2003
15. prosinec 2003
15. prosinec 2003
15. prosinec 2003
28. listopad 2003
31. říjen 2003
20. říjen 2003
17. říjen 2003
20. září 2003
17. červen 2003
16. červen 2003
9. červen 2003
8. červen 2003
11. květen 2003
15. duben 2003
4. duben 2003
11. březen 2003
25. říjen 2002
24. říjen 2002
19. říjen 2002
13. říjen 2002
30. září 2002
25. září 2002
18. září 2002
2. září 2002
1. září 2002
9. duben 2002
5. duben 2002
25. březen 2002
22. březen 2002
19. březen 2002
19. březen 2002
19. březen 2002
13. březen 2002
4. březen 2002
1. březen 2002
1. březen 2002
22. únor 2002
28. únor 2012